לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועכשיו ברגש


עכשיו, כאשר החיים שלי משתנים כל כך מהר, החלטתי לתעד, כדי לזכור.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2016    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

תוגת ימי ההולדת


שֶׁאוֹן יְלָדִים, וַהֲמֻלַּת מִטְבָּח

וְאוֹרֵחַ אַקְרָאִי שֶׁבָּא וְהָלַךְ
בְּחוּץ מַשָּׁב סגרירי שֶׁל יָנוּאָר
סָתַם יוֹם רִאשׁוֹן
רַק בָּאֶמְצַע הַלַּיְלָה, קָם וְעוֹמֵד מוּל הַמַּרְאֶה
טרוט עֵינַיִם
וְחוֹשֵׁב עַל מָה שֶׁפַּעַם הָיָה
וּמִי בַּכְּלָל יִזְכֹּר עַכְשָׁו

 

נכתב על ידי Mental Baggage , 20/1/2015 05:42   בקטגוריות עלים אדומים, יומיום, בדידות  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



העדרויות


נדמה שפעם בכמה זמן זה קורה. החברים הישנים נעלמים, ולפעמים מגיעים אחרים במקומם. לפעמים לא. כך או כך, נראה שבאה לי מין תקופה שכזאת, שאנשים פורחים ונעלמים מחיי. בנתיים אני קורא הרבה, כותב מעט, ולפעמים נפגש עם אנשים. שותה הרבה מדי קפה. 

 

השבוע ישבתי במשרד הנחמד שקיבלתי, ולפתע הפציעה שותפתי לחדר. כל הקיץ נעלמה לה, חופשת מחלה מסתבר. עכשיו היא חוזרת לאט לאט. דיברנו מעט, בלי להכנס לפרטי המחלה. סיפרה לי שיש לה חבר חדש. בלי לשים לב השיחה גלשה לה לנושאי המחקר שלנו. תקופות הזמן שלנו זהות, בתרבויות קרובות (היא סין של סוף המינג ואני קוריאה של אותה התקופה). יש אושר קטן בשיחה עם מישהו שממש ממש מבין את מה שאתה אומר לו. רוב הזמן אני לא יכול לספר מה מעניין אותי, אלא לספק תחליפים, מטאפורות, תקצירים. העיניים נוצצות בזמן שהיא מספרת לי על אנקטודות מחיי הקיסרים, ואני גומל לה בפרטים קטנים משלי. איך חיברו את החוקה, למה המלך הקוריאני ירה חץ בבנו, ואיך מצבת ההתנצלות המשפילה שהמנצ'ורים הכריחו את הקוריאנים לבנות, הגיעה לה בסיאול של ימינו לשבת מאחורי גדר קטנה בין בית ספר לגן משחקים.

 

בנתיים אני רוב הזמן עם עצמי. טורח בענייני הבית, וגם זה משהו, אבל רוב הזמן עם עצמי. אולי כך מתחיל המוות לספר משהו על קיומו אומר על זה גבריאל פרייל.

נכתב על ידי Mental Baggage , 11/11/2013 05:01   בקטגוריות בדידות  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אף אחד


אף אחד לא עונה לאימיילם שלנו, לצ'אטים, לברכות החג שמח ששלחנו. אף אחד לא הרים טלפון לחג. או לשום סיבה אחרת. נשבר לי באופן כללי ואני שוקל לנתק קשר עם העולם וזהו. אבל בתור התחלה, אני אתחיל מלהעיף כמה אנשים מפייסבוק.
נכתב על ידי Mental Baggage , 28/3/2013 06:55   בקטגוריות בדידות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
כינוי:  Mental Baggage

בן: 50



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

4,942

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMental Baggage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mental Baggage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)