לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ועכשיו ברגש


עכשיו, כאשר החיים שלי משתנים כל כך מהר, החלטתי לתעד, כדי לזכור.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

1/2012

לפני הרבה שנים


לפעמים זה קורה ואני מתגעגע לזאת שהיתה אהובתי לפני חמש עשרה שנים. בחיי, זה המון זמן. מאז שנפרדנו לא נפגשנו ממש, אבל לפני כמה שנים אחותי זיהתה אותה באוניברסיטה. זה לא שאני הייתי רוצה להיות ביחד שוב: היא נשואה ויש לה ילדים. וגם אני מאושר. אבל יש משהו בזכרון ההוא שמחמיץ את הלב, ואין דבר שידמה לו. רוב הזמן הוא שמור היטב, עטוף ונחבא מן העין, ורק לפעמים אני מרשה לעצמי להוציא אותו ולהתענג.

 

זה רגש פרטי. אין איש בעולם שאני יכול לספר לו על הרגש הזה, וממילא מה יגיד.

נכתב על ידי Mental Baggage , 27/1/2012 08:45   בקטגוריות אהבה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



רגע של יאוש


ברגע של יאוש היום הרגשתי שהרסתי את החיים שלנו. הקריירה של אשתי כבר כנראה לעולם לא תמריא, ומה שכרוך בזה עולה לכולנו במחיר כבד. אין לי חברים בארץ הזאת, לא באמת. מעט הקשרים שהיו לי תמיד עלו לא יפה בסוף. עם הקהילה הישראלית אני פשוט לא מסתדר, ועם החברים בבית הקשר נעלם לאט לאט, למרות הנסיונות הכנים שלי. אני בכלל לא בטוח שתהיה לי עבודה אחרי כל זה, אז יכול להיות שאחרי 4 או 5 שנות לימוד אני אהיה סתם מובטל מאוד משכיל. 

 

אוף ושוב אוף. 

נכתב על ידי Mental Baggage , 26/1/2012 08:15   בקטגוריות בדידות  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יומולדת


יום ההולדת עבר בסדר גמור, תודה ששאלתם. היה מוזר קצת, אבל בשנה שנתיים האחרונות הכל מוזר. קמנו בבוקר ליום קפוא (מינוס שמונה! הידד!) ומושלג. ארזנו את הילד עד שהוא נראה כמו כדור קטן בתוך כל השכבות, והפקדנו אותו בגן. עשינו מסע קטן בשלג לתחנת האוטובוס ונסענו לעיר להסתובב. זה לא רע.

 

בערב לקחתי את הילד מהגן עם המזחלת. העגלה לא מסתדרת עם השלג, וברגל זה פשוט לוקח עידנים (הוא מזכיר לי את האח הקטן שלי. צריך להתעכב ליד כל אבן ועלה בדרך. זה מאוד חמוד, אבל לי קרררררר). היה מגניב.

 

ההכנות לנסיעה לארץ תופסות תאוצה. המנחה שלי עדיין זוכרת אותי, אבל מהתכתבות קצרה עם אוניברסיטת ת"א נזכרתי כמה ישראלים מעצבנים. ובכל זאת - אנחנו נגיע. 

נכתב על ידי Mental Baggage , 19/1/2012 20:03   בקטגוריות לכל פוסט יש קטגוריה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  Mental Baggage

בן: 50



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

4,942

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMental Baggage אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mental Baggage ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)