לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Hollywood Material


mad world

Avatarכינוי:  .yuls.

גיל: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2014    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

5/2014

are you ready for the perfect storm


אני כ"כ זקנה ששיניתי את הקטגוריה של הבלוג מ"18-21" ל"20+".

 


 

מוכרות מלחיצות

בקניון שלנו יש עמדה למכירה מחליקי שיער ולמוכרות יש נטיה לצוד קורבנות בעלות שיער שעוברות בסביבה.

שוב נקלעתי למצב בו, למרות שניסיתי לעבור שם סופר מהר מבלי ליצור קשר עין, התנפלה עליי מוכרת,

כמעט הדפה אותי עם גופה תוך כדי שהיא שואלת "זה פן או מחליק אצלך?!". סיננתי לה שמדובר בגנטיקה. את הקללות אמרתי בלב.

היא התעקשה שיש לי דקה לדבר איתה. אני התעקשתי שלא, דווקא אין לי. זה לא הפריע לה ללכת איתי ולחצות חצי מהקניון.אוף

 

טוב, הפעם אני מגזימה, אבל היא כן עברה איתי כמה מטרים טובים, כוח הטבע היחיד שהצליח לעצור אותה זה המדרגות הנעות בקירבת המקום.

לפני מספר חודשים עשיתי את דרכי לכיוון ההפוך ומדוכן שצמוד למחליקי השיער המתעלקים היה דוכן של חיקויי בשמים.

קלטתי אותה בוהה בי כשירדתי במדרגות הנעות (אלמנט חוזר), ולאור העובדה שהיה מאוחר בערב ואני ואנטון הינו בין האנשים הבודדים בקניון

ידעתי שנפלתי חזק.

ברגע שרגלי דרכה בקומה התחתונה היא שיגרה לעברי צרור שאלות מבלי באמת לשמוע תשובה. היא שאלה איזה בושם יש לי, כמה בשמים יש לי,

מה אני מעדיפה והאם אני משתמשת בשאנל כי מה שהיא מציעה זה בדיוק כמו שאנל.

Bitch please, אני עובדת בסופר פארם, יש לי 5 בשמיםקול. ואני סטודנטית, באמת נראה לך שמבין כל האוכלוסיה שמבקרת בקניון

(במיוחד הצרפתיות האולטרה עשירות שעשו עליה בשנים האחרונות), אני זו שמשתמשת בשאנל?! Come on.

הבחורה הזאת באמת עשתה הליכה רצינית וכמעט יצאה איתנו ביחד מהקניון. לא נחמד!

 


 

לא מספיק שהמעונות אצלינו הם מקום רועש באופן כללי, שמשלב את מגוון הצלילים המהפנט שנע בין ריבים, דיבורים, חפירות, רכבת,

שיפוצים, מוזיקה של אנשים שלא מודעים להמצאת האוזניות, צעקות, נגינה, מכסחת דשא, שואב עלים, חתולים ועוד.

הם עשו סדנת דרבוקות ותופים בתוך מתחם המעונות. because fuck you.סובל

למזלי לא נכחתי בעיר באותה העת. אבל ברצינות, אתם צוחקים עליי?! זה לא להפריע לאנשים בטעות. זה. פאקינג. לנגן. בתופים. בכוונה תחילה!

 


 

גיליתי שלצורת המצח שלי, כשהשיער לא הולך באופן מעגלי וישר אלא יוצר מעין קו באמצע, לא רק יש שם מאוד דרמטי- widow's peak,

אלא שמדובר גם בתכונה דומיננטית (אז אנטושה, אני מקווה שאתה מתמוגג מהתכונה הזאת אצלי, כי...ת'יודע...).

 



מפגינה דומיננטיות

 


 

וידוי: כל פעם שמישהו (מישהי) כותב(ת) "אנשימים" אני קוראת את זה כ"אנטישמים".

 

צ'או

נכתב על ידי .yuls. , 27/5/2014 18:18  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של .yuls. ב-27/5/2014 19:25



35,859
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.yuls. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .yuls. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)