לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

tips for yor


עזרה,יעוץ,בקשות,שאלות ותמיכה או בכל בעיה אחרת תקבלו פה עזרה (:

Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2009

פוסט עם בעיות וייעוץ (:


למטה (:
נכתב על ידי , 16/10/2009 13:54  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט עם בעיות וייעוץ (:


שאלווווום D:

איך החיים?..חח

כאן המייעצת

אני מצטערת שלקח לי מלא זמן לענות...בזמן האחרון אין לי פשוט זמן לכלום....

אין יותר מדיי זמן...ואני בקושי מגיעה לבלוג..אני לא יודעת אם אני אוכל להמשיך \:

נקווה שכן...ואני ממש שמחה לדעת שאני עוזרת לכם (:

אתם מוזמנים לשלוח בעיות נוספות....ככה שאיהיה פה ואוכל לעזור ולייעץ לכם מכל ה3>

 

 

לבעיות של הפוסט (:

בעיה מ'ס 22

שולחת: ר'

ראיתי שאת פותרת בעיות דיי טוב :)
אז יש לי שתי בעיות ואשמח אם תעזרי לי D:

1. יש ילד מהכיתה שלי ששאל חברה שלי אם אני רוצה להיות חברה שלו, אני לא אוהבת את הילד הזה ואני בקושי מדברת איתו אז אמרתי לה שתגיד לו שאני לא רוצה חבר כרגע עכשיו עברה חצי שנה והוא ביקש מאותה חברה את מספר הפלאפון שלי וביקש מימנה לא להגיד לי שהוא ביקש אבל היא סיפרה לי והיא צעקה מול כולם "אני לא יודעת מה לעשות מה להגיד לו ?" שהוא לידה אז אמרתי לה טוב תיתני והיא נתנה ועכשיו הוא התקשר אלי ואמרתי שאני לא יכולה לדבר ובינתיים אני משאירה את הפלא סגור אני לא יודעת איך לסרב לו שוב .
עזרה ? D:

2. הילדים אצלנו בכיתה לא הכי מקובלים ולפעמים הם מעצבנים אותי אבל אני מרגישה איתם כמו אחים או ידידים ממש טובים ולא איכפת לי מה הם חושבים עלי אבל עכישו מחלקים כל הזמן את הכיתה ואני עם ילדים שממש מקובלים בשכבה והם לפעמים מדברים איתי אבל אני תמיד מתביישת אז או בקושי מדברת או מפדחת את עצמי מחוסר ביטחון, אני לא יודעת מה לעשות ונימאס לי להיות אחת שמכירים רק בכיתה ולא בקשר ממש עם השכבה ..(מהבנים)

זהו אם תעזרי לי זה יהיה נחמד ! חח
בתודה, ר’
XD

 

 

פיתרון לבעיה:

היי (:

לבעיה הראשונה:

טוב..הפיתרון היחיד שאני יכולה לתת לך הוא פשוט שתלכי אליו ותסבירי לו...

לתת לו לשכוח ממך ועם הזמן זה יעבור לו לא לנראלי שיעבוד..חח XD

אם אחרי חצי שנה הוא עדיין בקטע את צריכה ללכת ולהסביר לו בדיוק מה שהסברת לי...

שאת לא רוצה חבר כרגע...אם זה נכון...

חח...אם זה לא כ"כ נכון וזה היה סתם בשביל שיעזוב אותך תאמרי לו את האמת...ושאת לא יודעת כ"כ מה לענות לו

כי אתם בקושי מכירים...ובתכלס זה נכון...אי אפשר סתם להיות חברים...יותר נכון אפשר...אבל לא ייצא מזה כלום...חח

אבל אני אומרת לך את הדרך הכי טובה שהוא גם לא ייפגע....

והוא לא יכול להיפגע פה כי זה נכון.....זה לא איזה תירוץ...אתם לא מכירים...

אם את רוצה להכיר אותו...ולתת לו הזדמנות תגידי לו שקודם כל תכירו ואז נראה כבר...

אם את לא רוצה תגידי לו שתוד אבל זה לא נראה לך מתאים כ"כ...

אני נותנת לך כאן את הבסיס...חח...את צריכה לומר לו מה שאת מרגישה...

אבל הפעם אל תשלחי את חברה שלך (:

למרות שזה פאדיחות....זה נראלי ממש יעליב אותו שאת זורקת אותו דרך חברה שלך XD

והוא ייצא בהרגשה לא כ"כ טובה....

תחשבי על זה קצת ותעשי מה שאת מרגישה (:

מקווה שעזרתי 3>

בהצלחה!!!

 

הבעיה השנייה:

לפי דעתי מקובלים ולא מקובלים? זה סתם סטיגמה מפגרת שמדביקים לילדים...

ואין לך מה לפחד מהסטיגמה הזאת וכל פעם שבא אלייך "מקובל" להתנהג כאילו הוא שונה....

הוא ילד \ ילדה....רגילים...שבסך הכל יש להם ביטחון עצמי גבוה (בד"כ)...

כל פעם שבא אלייך אחד כזה תחשבי על מה שאמרתי לך עכשיו...סך הכל הוא לא איזה בן מלוכה...הוא סתם ילד רגיל

חחח (:

תנסי לחשוב ככה ועם הזמן תתרגלי וזה יעזור לך בהתחלה (:

וזה לא אומר שאת צריכה לעזוב את הילדים מהכיתה שלך...גם אם הם "לא מקובלים" הם חברים שלך...וזה לא אמור להזיז לך...

עם הזמן את תראי לבד שזה יפתח לך קצת את הביטחון העצמי...ויהיו לך גם יותר חברים (;

זה נשמע קלישאה אבל זה נכון!

תחשבי על זה (;

בסך הכל הסטיגמות שילדים מדביקים...זה סתם חלוקה לפי מעמד החברים...

כולם בני אדם..כולם ילדים..כולם שווים...רק שכל אחד שונה מהשני (:

מקווה שעזרתי לך להבין דברים (:

בהצלחה (:

333>

 

 

 

בעיה מ'ס 23

שולחת: נייק (:

ראיתי שיש לך אחלה תשובות ורציתי להתייעץ .. (אני בת 13)
אני חושבת שאני מאוהבת בידיד הכי טוב שלי אקרא לו ’דניאל’ אומרים לי שגם הוא אוהב אותי אבל הוא לא אמר לי את זה ואני מתביישת לספר לו ואני יודעת שזה יכול לדפוק את כל הקשר שלנו,אני לא יודעת מה לעשות \:
אני לא יודעת אם לוותר על הקשר ..  אני מרגיהש מטומטמת ..

 

פיתרון לבעיה

שאלום (:

קודם כל תודה רבה 3>

ו...לא תמיד בנות יודעות את זה..אבל לבנים בד"כ יותר קשה לומר "אני אוהב אותך" ...לפחות בהתחלה...חח

וזה שהוא לא אמר לך שהוא אוהב אותך לא אומר שזה לא נכון (:

עכשיו את צריכה להחליט אם עצמך אם את באמת רוצה אותו בתור חבר...

אם כן...תנסי לברר אם זה באמת נכון (:

אבל חשוב גם שלא תקפצי עליו עם זה ישר ואם תגלי שזה נכון...

תראי איך העניינים מסתדרים...תני לו קצת זמן ואז את יכולה ליזום דברים (:

אם הוא לא ייזום קודם..חחח

אם הוא לא ממש בקטע..או שהוא כן אבל הוא מעדיף שתשארו ידידים...אולי באמת עדיף שתשארו רק ידידים....

אולי הוא אפילו בדילמה שלך עכשיו!...

אם את אוהבת אותו ואם זה יהרוס את הקשר או לא...

אני לא יודעת אם כדאי שתדברי איתו על זה...כי זה נושא רגיש...

ואם הוא לא בקטע שלך ואת כן בקטע שלו...זה יעמיד אותך במצב לא נעים ואולי זה

יגרום להרגשה מוזרה בשבילו כשאתם בעצם ידידים הכי טובים...

יכול להיות שהוא כן בקטע אבל אני לא ממליצה לך לדבר איתו על זה...

אולי כדאי שתנסי לברר קצת פרטים (:

תצאי למסע ריגול ותחפשי פרטים שיעזרו לך לדעת מה הוא חושב..

או שאת יכולה כשאתם מדברים לזרוק לו רמזים פה ושם...

תנסי להבין דברים לפי התשובות שלו... (:

יהיה בסדר ^^

333>

 

 

שאר הבעיות בפוסט הבא...

אשתדל להעלות אותו מהר ^^

אני בשיקול כרגע מה לעשות עם הבלוג...

תמשיכו תגיבו...התגובות שלכם מחממות את הלב ועושות חשק להמשיך (:

 מאחורי העננים, השמיים תמיד כחולים (:

אוהבת,

333>

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 15/10/2009 15:30  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט עם בעיות וייעוץ (:


עברתי ת1000 D:

תודה רבה לכולם 3>

תגיבו, התגובות שלכם נותנות לי את הרצון להמשיך..

וזה ממש מעודד (:

למטה.

נכתב על ידי , 3/10/2009 13:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לtips for you - המייעצת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על tips for you - המייעצת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)