לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Did You Try To Live On Your Own?


חמוד מגניב מרענן משעשע ...ובקיצור בלוג מצוי ..אך רצוי ^_^

Avatarכינוי:  רוצים לדעת מי אני ?? תלחצו עליי ^_^

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2009

עידכון חגיגי לקראת החגים ויום כיפור ברכות ואיחולים מכל הלבבות


וואו מיליון וחצי שנה לא עידכנתייי את  הבלוג

וזה כי הייתי ממש עסוקה

עברה עלייי תקופה חגיגית כמו על כל ילד וילדה בארץ

חגים בלאגנים משפחה צחוקים טיולים חברים....

 

הזמן טס ואנחנו כבר בסוף ספטמבר מי היה מאממין ??

אני זוכרת את הרגע בו נכנסתי לביה"ס לשנתי האחרונה ברגל ימין

והתפללתי כל כך לאלוהים שתתחיל לי שנה מדהימה כאן

 

אז שתהיה שנה טובה ומתוקה

וכתיבה וחתימה טובה , אוהבת את כולכםם

 צום קל

ותשמרו על עצמכם ביום כיפור

זה לא סתם יום ...

זה יום הדין

ומי שיודע ומקושררר לתורה ולחוקים

יודע שזה יום קשה עבור כל עם ישראל

בימים האלו כותביים מה יהיה לנו בשאר השנה

אז תתפללו ברצון גדול וחזק שנה טובה

ואל תצאו לטיולים ונופשים כמו ששמעתי שהרבה עושים

זו בושה וחרפפפה!!

תישארו בבבית

ותעשו חשבון נפש עם עצמכם

מאחלת לכם את כל הטוב שבעולםםם

ואחזור לעדכככן בקרובבב

 

 

שבת שלום.

נכתב על ידי רוצים לדעת מי אני ?? תלחצו עליי ^_^ , 25/9/2009 18:48  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עידכון SOS


יווואוו אנשים תתחילו לדבר איתי אני מתה כאן משעמוםםםםם

וכולם נראאה לי הלכו לישון

אני תקועה כאן עם ילדה בת 11 שרואה הפיג'מות ומחפשת כל היום מה לעשות כי כביכול משעמם לה

ואמא שכל היום שוטפת כים ומנמנמת ....

 

גאד דאמ איט

החג יכול להיות יותר משעמם מזה ?

 פלא שהצלחנו לעבור ת'יומיים  האלו בסבבה ??

XD

 

סתם צוחקת

אבללל עדיין משעמם

דברו איתי

משו תגובה אולי חיוך כניסהההה

משהו מחמם לב

יאלללה ביי 3>

נכתב על ידי רוצים לדעת מי אני ?? תלחצו עליי ^_^ , 20/9/2009 14:53  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עידכון כפתורי רוק + עידכון מגניב ביותר


כמה כפתורים של הלהקות האהובות עליי :

 

 

טוקיו הוטל :

Tokio483Hotel.blog.cz Tokio483Hotel.blog.cz Tokio483Hotel.blog.cz 

 

(100x100, 11Kb)(100x100, 81Kb)(100x100, 140Kb)

Tokio483Hotel.blog.cz Tokio483Hotel.blog.cz Tokio483Hotel.blog.cz Tokio483Hotel.blog.cz

 

avatar_tombill18.png avatar_gustav6.png Tokio483Hotel.blog.cz Tokio483Hotel.blog.cz

 

גרין דיי :

 

   

   

   

 

 

 

אבריל לאבין:

 

   

   

   

 

 

מי כימיקל רומאנס:

 

   

    

  

 

ניקל באק:

 

  

  

 

 

וזהו D=

יש מלאא להקות שאני עוד אוהבת אבל אין לי כוח להלעות כפתורים של כולםם

אז זה רק עשירית XD

 

תהנו לאב יווו 3>>

 

 

 

 

 

נכתב על ידי רוצים לדעת מי אני ?? תלחצו עליי ^_^ , 20/9/2009 12:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

762
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תחביבים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרוצים לדעת מי אני ?? תלחצו עליי ^_^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רוצים לדעת מי אני ?? תלחצו עליי ^_^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)