לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אוחתוק


אוחתוק (אחותך בעברית). לא אוהדת בית"ר, לא משתטחת על קברי צדיקים, לא פוחדת ללכת עם מיני ועקבים ולא מבקשת ברכה מהרב עובדיה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2012

אל תגידו שלא ידעתם, ואם לא ידעתם, אל תגידו שלא אמרו לכם


תגרן, נקמן, חרטטן וגרגרן חברו לאימפריאליסט, פשיסט, אופוטוניסט ונציונליסט ועם תיבול נדיב ומבולבל של לאומנות יהודית, משיחיות דתית-לאומית, תאוות שררה, גרידיות ושנאת גויים (בעיקר אם כי לא אך ורק ערבים), חילונים, שחורים, הומואים ונשים - כן, הכול ביחד, פתחו במסע ילדותי וחסר אחריות להפיכת ישראל לגיהנום לאומני ופשיסטי עלי אדמות.

 

רדופי שדים (השמאל הליברלי הוא "שד", אל תגידו שלא ידעתם, ואם לא ידעתם, אל תגידו שלא אמרו לכם, זה מתחיל בשמאל אבל ימשיך הלאה: ערבים -> הומואים -> סודאנים -> נשים -> סתם גויים -> סתם שמאלנים -> תל אביבים -> אתם...), אכולי שנאה ורגשות קיפוח, ומלאים בעצמם הם החלו במלאכת "ריסון" בית המשפט העליון, המעוז האחרון של מה שנותר מהדמוקרטיה הישראלית, שאגב באופן אבסורדי אליו גם הם נושאים את עיניהם כשהם באמת מבקשים צדק.

 

 

מתוך גלובס

ח"כ לוין: "קבוצה רדיקלית שמאלנית שולטת בביהמ"ש העליון"

 
יריב לוין

"כשקבוצה מסוימת של אנשים מנסה לנכס לעצמה את היכולת לקבוע מה מידתי ומה סביר, מה נאור ומה לא נאור, זו תמצית הדיקטטורה - והיום יש קבוצה רדיקלית שמאלנית ששולטת בבית המשפט העליון"

  

 

 

הם מדברים על יו"ר בית המשפט כמו היתה שפחתם החרופה ועל יתר שופטי העליון (אלא אם על ראשם מתנוססת כיפה המהווה בימינו תעודת כשרות לכך שבעל הכיפה הוא "בסדר") כאילו היו מאחרוני פקידי המנדט אותם יש למגר. 

 

זה מה שקורה כאשר ילד טיפש, עסקן נכלולי ודוס אינפנטיל מנהלים את הפרלמנט וכאשר ליכודניקים "ליברלים" (דן, גדעון, מיכאל... ובני, כבר אמרנו?) וגנרלים לשעבר ממשיכים לסובב את מבטם לכיוון אחר כאילו הם 'לא כאן', ולהוסיף לשבת על כסאות העור, אמנם כמי שכפאם השד, אבל בכל זאת נשארים.

 



 

 

זה מה שקורה כאשר קואליציה שימיה בהחלט אינם ספורים מחליטה ללכת, או נכון יותר לרוץ, עד הסוף ולגמור אחת ולתמיד עם ה"אליטה" הדמיונית והדמונית שמאכלסת את חלומות הבלהות שהם ממשיכים לחלום שנים רבות אחרי שהאליטה כביכול הזאת כבר הלכה לעולמה, אם כי אכן לא הובאה לקבורה, פשוט משום שאיש לא חש שהיא כבר מתה.

 

זה מה שקורה כאשר ילדי הכאפות חוזרים לספר המחזור ומתחילים לקטול את "המקובלים", או נכון יותר את מי שהיו מושא שנאתם, סלידתם וקנאתם בימי התיכון הרחוקים.

 

 

ערבים -> הומואים -> סודאנים -> נשים -> סתם גויים -> סתם שמאלנים -> תל אביבים -> אתה (ואת)

נכתב על ידי אוחתוק , 2/1/2012 12:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בית"ר הגזענית בדרך לרדת ליגה




במילה אחת: בינגו

 

משחק רע מאוד, שום דבר לא עובד", אמר בסיום המאמן הירושלמי, יובל נעים, "לא באנו למשחק היום וזו אשמה של כולנו. זו תחושה שקשה מאד להסביר אותה. יש דברים בכדורגל שאין להם הסבר. זה לא סוד, כמו שנראינו היום גם לא מגיע לנו להישאר בליגה. אני חושב שצריך לעשות שינוי גדול כי כמו שנראינו היום זה לא יספיק לשום דבר".

 

בשתי מילים: כוס אוחתוק 

 

אבירם ברוכיאן (מימין) מדגמן דיכאון. אולי בפולין הוא ימצא אווירה שמחה יותר

 

בשלוש מילים: אח, איזה כייף 

 

"הארץ": בית"ר נראתה אמש רע מאוד והתבוסה המשפילה מול חיפה הוריד את האימפריה לשעבר אל מתחת לקו האדום. למעשה, אם מקזזים את שלושת המחזורים הראשונים הטובים של הקבוצה מהבירה, בית"ר היא הקבוצה הגרועה בליגה, תחושב שמתחזקת לנוכח היכולת האיומה של השחקנים בצהוב.

 

ובארבע וחצי מילים: כל כלב (גזעני) בא יומו

 

לפני כשנתיים פרסמתי את הפרק: קדימה הפועל קטמון! בית"ר - יאללה תתהפכו!

זה לקח קצת זמן, אבל הנה זה קורא! האח!!!

נכתב על ידי אוחתוק , 2/1/2012 10:22  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  אוחתוק




הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , דת , זכויות אדם
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוחתוק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוחתוק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)