לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

WARNING! Sex Machine frontally (H .




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2009

וואף .



לא עידכנתי מלאמלא זמן . באמת שלא היה לי כח .
גם עכשיו אין לי ממש כח , אבל מה לעשות שאני עם שפעת חזירים ואני בהסגר בחדר .
אז התחלתי את השנה ברגל שמאל . החודש הזה זה בערך החודש הכי מתיש ומיותר בחיים שלי . 
חשבתי " יאי " ביתספר כיתה ח' וכל החרטה הזה . כנראה סדריק צודק כשהוא אומר החיים יפים כשאתה בן 8 , כי שם אתה לא מבין כלום .
אני לא מתכוונת לעדכן עכשיו למה לא טוב לי עכשיו . תשאלו ? התשובה היא ככה .
שלא תחשבו שאני ממורמרת או משהו , אני הכי הכי לא , יש לי את החברים המדהימים שלי , ואת כל האנשים שאני אוהבת הכי בעולם כולו 3>
אבל סתם כמו שאמרתי , חודש מיותר . אני שבהמשך יהיה טוב , ויאי , ירד גשם 
ואו כולם עשו מזה כזה ריגוש , חחחחחח כולה גשם מסריח !@#$%^& עוד חודשיים שלושה אתם תתחננו שיהיה קיץ שוב .
ופאק , אני לפעמים מרגישה שאני כותבת לעצמי יא חארות תגיבו קצת 

טוב אז קצת פרקתי וזה , אני אעדכן בזמן שלי . 

חורף שמח ושנה טובה חזרזירים 3>
I love you idiot .
נכתב על ידי SuperMayu™ , 19/9/2009 21:22  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  SuperMayu™

בת: 28

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSuperMayu™ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על SuperMayu™ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)