לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

justDOIT

AsIAm, י"ב, 17


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

ליין הספיישל


חשבתי על זה קצת היום והגעתי למסקנה שעדיף להיות בינוני בתור תיכוניסט ולהתפתח ולפרוח בצבא ובשנות ה-20, מאשר להיות בשיא שלך בתור מתבגר ומשם רק לרדת או לדרוך במקום. ולמרות שזו מסקנה שאמורה לעודד אותי היא דווקא לא באה מההכרח להתעודד, היא לגמרי נכונה לדעתי ואני עומדת מאחוריה, ובע"ה אני אהיה דוגמה טובה שלה.

למרות שתכלס, בא לי עכשיו. קשה לי בלי משמעות וריגושים וכל החרא הזה שאמור להיות לי בחיים ואני לא מביאה אותו.

 

TODO: להתנדב, לעבור מיונים, לעבור עוד מיונים, לישון, ללמוד, להתחבר, לצאת, לרקוד. להתעורר.

נכתב על ידי AsIAm , 15/2/2011 21:15   בקטגוריות בזבוז זמן, בזבוז זמני לריק, בזבוז שעות לילה יקרות, דילמות, העיקר הבריאות, התנדבות, זמן, חברים, חלומות, כיף, מוטיבציה, מחיי היומיום, ריקוד, שאיפות, תחביבים, אהבה ויחסים, אופטימי, פסימי, בית ספר, שחרור קיטור, צבא  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שחרור?


זה בהחלט היה יום מכונן בחיי, שיש לו השפעה שקשורה לשלוש שנים האחרונות בחיי, שכל כך הרבה מהן התבזבז על משהו שכנראה פוצח ביום הזה. מי היה מאמין שדמיון ומחשבות באורך של שלוש שנים יתנקזו לבערך עשר דקות, שהשאירו אחריהן חלל ריק ונפלא.

 

אז... סופ"ש?

 

לילה טוב :)

נכתב על ידי AsIAm , 4/2/2011 00:06   בקטגוריות בזבוז שעות לילה יקרות, הוא, זמן, בזבוז זמן, העיקר הבריאות, חופש, חלומות, כתיבה, מוטיבציה, מחיי היומיום, אהבה ויחסים, אופטימי, פסימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אוחחחחחחחחח

אני רוצה למצוא משמעות כבר!!!!!!!

למה אין פה איזה חדר אטום ומסריח שאפשר לצרוח בו,

שונאת לקבל את המציאות בפנים ולהבין שהשינוי חייב להתחיל ממני. ולהרגיש שאני עצורה מלהתחיל אותו.

אוחחחחחחחחח

נכתב על ידי AsIAm , 2/2/2011 00:16   בקטגוריות בזבוז זמן, בזבוז זמני לריק, בזבוז שעות לילה יקרות, הוא, העיקר הבריאות, חברות הכי טובות, חברים, חלומות, מחיי היומיום, שאיפות, אהבה ויחסים, בית ספר, פסימי, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סוף שבוע רגוע


יום שישי זה ללא ספק ה-יום, לא פלא שמחכים לו כל השבוע.

קניות, בישולים, גלגלצ ונקווה שחברות בערב.

המחשבות שלי מורכבות בשני דברים עיקריים: הוא, והעתיד.

שני דברים מאד רחוקים ולא כל כך רלוונטיים.

הוא = זה שבחיים לא דיברתי ולא אדבר איתו (אם כן - יהיה פה עדכון מן הסתם), זה שאני רק חושבת ומסתכלת עליו, לפעמים בטעות כשהוא מסתכל עליי, לפעמים בכוונה.

והעתיד? בעתיד הרחוק - זה שאחרי הצבא - אני רואה תל אביב, ולימודים בחו"ל, והגשמת חלומות.

חבל מאד על הזמן שלי.

 

לא יזיק למישהי לחיות קצת את ההווה.

 


נכתב על ידי AsIAm , 14/1/2011 17:36   בקטגוריות בזבוז זמן, בזבוז זמני לריק, בזבוז שעות לילה יקרות, בילויים, דילמות, הוא, העיקר הבריאות, השקעה, התלבטויות, זמן, חו"ל, חופש, חלומות, כיף, כתיבה, מוטיבציה, מחיי היומיום, מוסיקה, משפחה, שאיפות, אהבה ויחסים, אופטימי, בית ספר, פסימי, צבא, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כוסומו


אני בי"ב ואני לכל הדעות לא עושה כלום עם החיים שלי.

טוב, בעצם אני רוקדת.

המודל לחיקוי שלי הוא כזה: אישה עם ביטחון עצמי ושלמה עם עצמה, שנותנת מעצמה ומתנדבת, מהווה דוגמה, משפיעה ופעילה, יוזמת, הולכת אחרי החלומות שלה בלי לדפוק חשבון ובעלת הישגים. נועזת, בעלת נוכחות.

באופן טבעי אני רוצה להיות קרובה לתיאור הזה, של מה שלי נראה כמודל להצלחה ולחיים משמעותיים ומרגשים. באופן טבעי אני גם אמורה לפעול לפי זה ולנסות להיות מה שאני מגדירה "מודל לחיקוי", אבל משום מה זה ממש לא כך בשטח.

ביטחון עצמי? וואו... לא. שלמה עם עצמה? אני רחוקה מזה. אני מתה להתנדב, זה בוער בי, ואני לא עושה כלום למען הסביבה. אני לא מהווה דוגמה ולא בעלת נוכחות כי אני לא משמיעה את עצמי בכלל, ולא פעילה משפיעה ויוזמת, ומה שמביא אותי ל"משפיעה ופעילה, יוזמת" - לא ולא, לא. ואולי צפוי שלפחות אחד מהמאפיינים המיוחלים יהיה תקף לגבי, אך לצערי אני לא הולכת אחרי החלומות שלי בלי לדפוק חשבון. כלומר, אני לא הולכת אחרי החלומות שלי, ואני כן דופקת חשבון כמעט בכל דבר. האמת היא שיש לי כמה הישגים, אבל אם אני לא טועה האחרון היה בכיתה ח'. כלומר אם הייתי עושה בלוג על ההישגים שלי, כולו היה בארכיון.

מבחינת חיצוניות (החלק השטחי של הסוגיה. אני אדם שטחי): מתלבשת בטעם, גוף יפה, מטופחת ואני ארגיש מטומטמת להמשיך את הרשימה המפגרת הזאת אבל דווקא פה אני די ממצה את הפוטנציאל שלי ומנצלת את מה שיש. לא שאני מרגישה שלמה עם זה, אבל מה כבר אפשר לעשות? רק שינוי פנימי.

 

מקווה שיתקנו אותי אם אני טועה, אבל לדעתי השינוי צריך להתחיל דווקא מהקטע של לדפוק חשבון. יש לי הרגשה שזה מה שעוצר אותי מלהגיע לשאר הדברים. אני כן דופקת חשבון לאחרים, אני תמיד מחשיבה את מה שהם חושבים ושמה את זה כשיקול, אני לא שמה זין על אף דעה והערה ומחשבה של אף מטומטם.

ויש לזה כמה וכמה דוגמאות מהחיים שלי. למשל חוסר היוזמה: אני פשוט מפחדת שלא יקשיבו לי. אני נמנעת מראש מלקיחת סיכון ויוזמה מתוך פחד וסוג של ציפייה לחוסר שיתוף פעולה.

או מישהו שאני חושבת עליו כבר יותר מדי זמן. הוא בקבוצה אחת, אני בקבוצה אחרת, ואני לא מדברת איתו מהסיבה שאני חוששת מתגובות, לחשושים. וזה כל כך דפוק.

 

אין לי איך לסכם את הפוסט הזה, ואני לא רואה טעם. תמיד אני מסכמת דברים כאלה בנימה אופטימית, "תוכנית פעולה", "מזימות" לשינוי המצב. בפועל אני לא עושה כלום, אז אולי עדיף שאשתוק ואשאיר את זה ככה.

 

איך אני יוצאת מזה?

 

http://www.youtube.com/watch?v=-Rbb-SjC-mU

 

נכתב על ידי AsIAm , 12/1/2011 17:35   בקטגוריות איפור, אוכל, בגדים, בזבוז זמן, בזבוז זמני לריק, בזבוז שעות לילה יקרות, בילויים, בלאגן, בלט, דילמות, הוא, העיקר הבריאות, השקעה, התלבטויות, התנדבות, זמן, חלומות, יופי, כיף, כתיבה, לחץ, מוטיבציה, מוסיקה, מחיי היומיום, ריקוד, שאיפות, אהבה ויחסים, אופטימי, פסימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




ככה - מה שדיברתי עליו אתמול - מחוק כרגע. כן, המטרה הזאת שהתחלתי לפעול לשמה - כרגע לא רלוונטית לי מסיבות שלא קשורות אליי. וזה כל כך מוריד לי את המוטיבציה להמשיך ולטרוח, למרות שאני אמורה לטרוח ככה בלי קשר. אבל זה מה שמראה לי כמה מטרה מול העיניים יכולה להניע אותך ולגרום לך להוציא הרבה יותר מעצמך.

כן אמא ואבא, אתם תתחרטו על הרגע שבו שללתם ממני את הדבר היחיד שהכניס לי ברק לעיניים וגרם לי לעשות דברים מועילים בבית. אפילו הציונים שלי עלו סעמק. באמא שלי אתם תתחרטו.

ועוד חדשות, הפעם טובות - יש מצב שביום שישי הזה אני אעשה לראשונה משהו מגניב. לא רוצה לדבר יותר מדי כי בזמן האחרון אני מתלהבת מדברים שטרם קרו ואז הם לא קורים.

 

אין לי מושג מה הייתי עושה בלי החברות הטובות שלי. אני יכולה לסמוך עליהן מכל בחינה, וחוץ מהן יש פה רק אנשים שאני לא קשורה אליהם, או אנשים שאני רוצה להיות קשורה אליהם ולא מצליחה. הן פשוט שומרות עליי שפויה בבית ספר האידיוטי הזה.

 

הזכרתי שאני בעצבים על ההורים שלי? בא לי את סבתא :(

נכתב על ידי AsIAm , 7/11/2010 19:36   בקטגוריות בזבוז זמן, בזבוז זמני לריק, בילויים, בלאגן, דילמות, הוא, העיקר הבריאות, השקעה, התלבטויות, זמן, חברות הכי טובות, חברים, חו"ל, חופש, חלומות, כיף, כתיבה, לחץ, מוטיבציה, מחיי היומיום, משפחה, נקיונות, סדר בחדר, שאיפות, אהבה ויחסים, אופטימי, בית ספר, פסימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה זה השקט הזה


זו הפעם הראשונה שיש לי מטרה מוחשית וספציפית מול העיניים, ואני פועלת באופן אקטיבי להשיג אותה. לא יכולתי לדמיין את ההרגשה הטובה שזה מקנה לפני כן.

 

יש מצב שבסופ"ש הזה עלה לי קצת הביטחון, את זה אדע בהמשך. מה שכן - השבוע וגם בסופ"ש הייתה לי הזדמנות לטפח ולפתח דברים בקטע החברתי ולא ניצלתי אותה, הייתי קצת חסרת כוח ומוטיבציה. well, f**k it.

אתמול גם למדתי דבר או שניים בענייני בנים. לא אפרט את המקרים אבל המסקנות הן: הראשונה - שאני שווה, ושאני הרבה יותר שווה כשאני מודעת לזה ולא נותנת לרגשי נחיתות להשתלט עליי - בהתנהגות, בדיבור או אפילו בשפת הגוף. השניה - שבכלל לא צריך לתת למראה להוריד לי את הביטחון כי זה לא מה שקובע. השלישית - שאני צריכה לצאת, להיות פתוחה, לפגוש, לדבר ולהקשיב, כי ככה זה קרוב מתמיד.

 

קצת אין לי כוח לבית הספר. לא ישנתי כמעט השבוע וגם לא כיפרתי על זה בשישי שבת, ככה שאני לא הולכת להיות להיט בימים הבאים. וגם, אני לא ממש רואה סיבה ללכת - אין לי דיבור איתו בכלל, והאחרים - אני בקשר איתם גם מחוץ למוסד הזה. השאר די מחוקים מבחינתי, למרות שאסור לי להתייחס לזה ככה ו"לשרוף" אנשים שאני לא מכירה.

 

בקיצור, אולי אני אקרא באנגלית קצת עכשיו כדי לדעת שעשיתי משהו היום חוץ מעבודות בית ולישון מעט. אה וגם ראיתי סרט.

בא לי להמשיך לכתוב ואין לי על מה. החיים שלי בזבל.

נכתב על ידי AsIAm , 6/11/2010 15:14   בקטגוריות בזבוז זמן, בזבוז שעות לילה יקרות, בילויים, בזבוז זמני לריק, דילמות, הוא, העיקר הבריאות, השקעה, התלבטויות, זמן, חברות הכי טובות, חברים, חופש, חלומות, יופי, כיף, כתיבה, מוטיבציה, מחיי היומיום, משפחה, נקיונות, קולנוע, קצת פרטיות, שאיפות, אהבה ויחסים, אופטימי, בית ספר, פסימי, שחרור קיטור  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




-אני כותבת כי מתחשק לי לכתוב, לא בהכרח כי יש לי מה לכתוב-

 

יש כמה דברים שאני ממש רוצה להשיג בזמן הקרוב, מה שנותן לי זמן קצר להדחיק, או במקרה הטוב - להפסיק, עם רגשי הנחיתות.

 

החלטתי שבגלל שזו שנת י"ב, שנה שאני אזכור לכל החיים, אני לבטח אהיה עסוקה בעתיד בבחינת השנה הזאת, מה הייתי משנה, מה פספסתי וכו'. בגלל שזו עדיין תהיה אני, עדיין אותה אחת, אין לי כל בעיה לצפות מראש את המשוב שלי על השנה הזאת, והמטרה שלי עכשיו היא לשנות לטובה את כל מה שאני יכולה לשנות על פי המשוב הזה - כלומר הכל.

 

אז... בואו נראה. אני בטח אתהה למה לא יצאתי יותר למסיבות ומועדונים, למה לא צברתי נסיון עם בנים.

בטח לא אבין למה לא יזמתי משהו, "הרמתי הפקה", פעלתי למען משהו שחשוב לי וסחפתי אחריי אנשים. למה לא הייתי מודל לחיקוי. למה לא הייתי בולטת יותר.

גם העובדה שלא ניגנתי, וכמעט שלא קראתי השנה, תהיה משונה לדעתי.

למה לא התחברתי עם יותר אנשים, למה לא ניסיתי להתחבר עם אנשים דרך חברים שלי? למה לא ניסיתי ליצור קשר קרוב עם אנשים מהשכבה שנראו לי שווים את זה?

 

כשאני אסתכל אחורה, מהעתיד, השאלה שבטח תעלה לי על כל אלה היא "מה היה לי להפסיד?". לעומת עכשיו, כשאני בתוך התהליך, ורואה כל דבר לפרטיו וקשייו ולא את התמונה המלאה. תכלס, מה יש לי להפסיד? להתחבר עם עוד כמה אנשים, לצעוק קצת יותר או לנסות חלילה להנהיג, לא יהיה פה שום הפסד לטווח הרחוק ויש אפילו סיכוי לא מבוטל לרווח ומיצוי.

כאילו, מה הבעיה שלי ללכת למסיבה? כי החברות הקרובות לא הולכות? אז תתקרבי לחברות הרחוקות דאמט!

 

טוב, למרות שלא באמת היה לי מה לכתוב יצאתי עם כמה מסקנות מהפוסט הזה.

סופ"ש נעים!

נכתב על ידי AsIAm , 27/10/2010 19:06   בקטגוריות בזבוז זמן, בזבוז זמני לריק, בזבוז שעות לילה יקרות, בילויים, בלאגן, בלט, דילמות, הוא, העיקר הבריאות, השקעה, התלבטויות, התנדבות, זמן, חברות הכי טובות, חברים, חלומות, יופי, כיף, כסף, כתיבה, לחץ, מוטיבציה, מחיי היומיום, ספרים, קצת פרטיות, ריקוד, שאיפות, תחביבים, אהבה ויחסים, אופטימי, בית ספר, עבודה, פסימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
כינוי:  AsIAm

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , חטיבה ותיכון , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAsIAm אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על AsIAm ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)