לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

~ Retro ~


~ רטרו הוא בלוג עזרה ועיצובים , בו תוכלו למצוא עזרים לאתרכם / בלוגכם , הסברים לתוכנות גראפיקה , ועוד ....

Avatarכינוי:  Retro ~ Help&Design

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2009

אהלן !! ~ פוסט פתיחה !!


שלום לכולם !! , פוסט ראשון ברטרו !!!!  . X 33
בפוסט הזה לא יהיו עזרים מיוחדים , רק קצת היכרות קטנה .
הכינותי שאלון חביב , אתם מוזמנים להעתיק רק את השאלות ולענות עליו בבלוגכם/אתרכם , אם תרצו .


   אני   
שם : ניצן .
שם באנגלית : Nitzan .
האות האהובה בשם : נ' .
האות השנואה בשם : צ' .
הייתי רוצה שייקראו לי : טל , מאיה או מיכל .
תאריך לידה : 19.4.1997 , בת 12 וקצת ...
איזור מגורים : מרכז .
מאכל אהוב : שוקולד , פיצה .
מאכל שנוא : גפילטע פיש , סושי , גזר , מנה חמה , חצילים ועוד ועוד ......
תוכניות טלוויזיה אהובות : האי , השמיניה , כמעט מלאכים ,
דרייק וג'וש , איי - קרלי , כוכב נולד , הישרדות .
מכורה ל ..... ? : שוקולד , אייפוד , טלוויזיה , קורנפלקס ומילקי .

מראה חיצוני : שיער ארוך ומתולתל - גלי כזה . בצבע שטני ( עם גוונים בלונדיניים ) , עיניים כחולות .
צבע שיער מקורי : בלונדיני .. פשוט במשך הזמן הוא התכהה .
הדבר שאני הכי אוהב/ת בעצמי (מבחינה חיצונית ): עיניים .
יש לי שריטה ל ... : לונה פארק !!!!

   האם אי פעם ..   
עישנת ? :
לא .
דיברת אל עצמך ? : חח .. כן . אני מודה .
עבדת על חבר/ה בטלפון ? : לא .
חבר/ה עבד/ה עלייך בטלפון ? : כן , ואמרו לי שם דברים נוראיים , לא סובלת אותה מאז .
נפלת ממקום גבוה ? : לא .
תהית למה אנשים עושים שאלונים כאלה ? : לא , אבל עכשיו אני תוהה ... 
ברחת מהבית ? : כן , וחזרתי אחרי חצי שעה בערך .
צחקת מבדיחה שלא הבנת ? : כן .
אכלת חול ? : כשהייתי קטנה , כן .
התפלחת מבית ספר ? : לא .
העמדת פני חולה ? : כן .... * בישי * 
צרחת סתם בלי סיבה ? : כן , צעקתי "הצילו" כדי לראות איך אנשים מגיבים .

   זה או זה    
חורף/קיץ ? :
חורף .
אביב/סתיו ? : אביב ( יומולדת ... XD)
הוט/יס ? : הוט .
כדורסל/כדורגל ? : כדורסל .
לונה פאר / סופרלנד ? : לונה פארק !!
ערוץ 22/ערוץ 10? : 22
במבה / בייגלה ? : במבה .
שחור/לבן ? : שחור .
מחשב/טלוויזיה ? : קשה , אבל טלוויזיה .
ים/בריכה ? : תלוי במצברוח .
אח/אחות ? : יש לי אח , רוצה גם אחות .
להיות הילד הכי גדול/הכי קטן ? : הכי גדול .
קולה/פאנטה ? : קולה .
הוט וי.או.די/הוט וי.או.די Movies ? :הוט וי.או.די .
 /  ? : .
אמא/אבא ? : שניהם .
כחול/אדום ? : כחול .

סוף סוף גמרנו !!!!!!! ,
אפילו לי נמאס : \
יאללה ... ביי .
333333333333 - >>>>>>>>
ניצנייי '  .
( חתימה בקרוב . )

נכתב על ידי Retro ~ Help&Design , 7/8/2009 15:39  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



405
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRetro ~ Help&Design אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Retro ~ Help&Design ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)