לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

הבלוג של ור’קה!!



כינוי: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2010    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2010

אחח... עוד יום אחד ליסבול!


-אני לא מאמינה שזה כבר ניגמר! הסבל,היזע והדמעות!!!!!!!! ביסודי לא הייתי מתרגשת עד כדי כך אבל כניראה שיש יותר סבל בחטיבה,ואים זה כך עכשיו בחטיבה אז מה יקרה בתיכון? (high school never ends!!!!!!!!)

-ג'סטין ביבר השתלט  על המוח של אחותי! היא יושבת מאחוריי ושרה:"בייבי בייבי ביייבי הוווווו לייק בייבי..." מה עשיתי?! איזו טיפשה אני!הרסתי לה את כל הילדות!!!!!!!! והיא רק בת 4,אתם מאמינים.

-קנו לי פלאפון חדש! TOUCH (כתבתי את זה נכון?) ועכשיו אני מורידה אליו שירים בלי הפסקה :"Te amo Rihana" ו "Knaan" או משו כזה.... למה קנו לי אותו? אווו שום סיבה מיוחדת... רק ש...היה לי יומולדת 13 !!! אז מגיע לי מזל"ט!

טופ,בכל מיקרה אין לי כוח להמשיך אז... ג'ללו!
נכתב על ידי , 19/6/2010 18:38  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


1. כמה פעמים ביום/שבוע את צוחקת?
במילה אחת: ה ר ב ה!

2. מה גורם לך לצחוק הכי הרבה?
חברים,סירטונים מצחיקים,קומדיות,חיות,מישפחה ועוד...

3. אי פעם צחקת ולא יכלת להפסיק?
אממ...לא.

4. לכולם יש צחוק שונה, משונה ויפיפה. איך נשמע שלך?
יפיפה? ממש לא ! הצחוק שלי נישמע כמו גיהוק,שיהוק וגרפס ביחד!

5. איך נשמע הצחוק הכי משוגע, מצחיק ומוזר שאי-פעם שמעת?
אהו אהו אהו!!!!חה חה חה בוווווווו , ככה.

6. אי פעם צחקת בלי סיבה?
אלה אים כן ניזכרתי במשהו מצחיק.

7. את אוהבת לצחוק?
הא? מה זאת השאלה הזאת? בארווווור!

8. לכולם קורה שצוחקים לא במקום. איפה את צחקת הכי לא במקום?
בשיעור אבל זה קורה המון....

9. מה הסיטואציה שבגללה צחקת הכי הרבה?
חברה שלי נפלה...חחחח (כן אני יודעת שבישבילכם זה לא מצחיק אבל לי זה כן!!!)
ומתי שהיא עשתה פוק (פלוץ) במסיבת פיג'מות בזמן שהיא ישנה...

נכתב על ידי , 2/6/2010 22:29  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





168
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזהלאמשנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זהלאמשנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)