לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לאהוב גם כשקשה .


המת אמר לעיוור , נחייה ונראה .. אך בלעדייך אני לא חי , בלעדייך אני לא רואה . :


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2010

אאאאאאאז כככה ..


שלום כוללללללם . [;


לא עידכנתי סכה יומים וכבר התגעגעתי *~*
תכלס , אתם יודעים שאני ♥ אותכםםםם נכון ? 3> 

אז ככככה .. , 
יום שבת הזה יש מומולדת לאח הטייס הסקסי שלי , 
ואני נוסעת לעפולה לראות אווותו בעזרת השם עם חברות שלי ;]
אווח איזה חיבוק אני אתן לו 
אינדברים כאלה כמה התגעגעתי אליו , מיום ראשון לא ראיתי אותו . 
זוכרים אותו ? סיפרתי לכם בפוסט מלפני שבוע ,
שהוא ועוד ידיד שלי באו לבקר .. D:
זה שביחד עם נועה :)
קיצצצצצצצצ ,
החודש הזה מלא לי בימי הולדת,
איזה כיףףףףףף ♥
ישלי את של אופירי , ב17.4 , 
ישלי את של שחר ב11.4
את של רון כמובן ב10.4 (האח הטייס הסקסי שלי)
את של אחותי ב23.4 
ועוד ועוד ועוד ;]
אאאאאאז גוד פיפל , 
שיהיה לכם לילה טוב ,
ושבוע מ ד ה י ם ! ♥
אני - אוהבת - אותכם . 
שמעתתתתתתתם ? :]


GOOD BAY ♥



נכתב על ידי יובליייייי הקטנטונת ;] , 7/4/2010 22:05  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  יובליייייי הקטנטונת ;]

בת: 28




352
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליובליייייי הקטנטונת ;] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יובליייייי הקטנטונת ;] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)