לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Me , Myself , And I



Avatarכינוי:  -AlonaSEX-

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2011

אני בהלם עד לאן העולם התדרדר.


אני פשוט פאקינג לא מאמינה עד לאן התדרדרה החברה שלנו . (יותר נכון יהיה להגיד הנוער)

קראתי כתבה בYNET (אם יורשה להגיד כתבה מאוד עצובה) שהכותרת שלה היא : "חנקו למוות חתול באמצעות צמיד אופנתי"

 http://www.mynet.co.il/articles/0,7340,L-4085717,00.html

רק מהכותרת הזדעזעתי!רק עצם המחשבה שמישהו מסוגל לפגוע ביצור כלכך תמים וחמוד ועוד לחנוק אותו למוות ועוד עם צמיד מעוררת בי כעס ובשלב כלשהו רצון לבכות.

בכתבה מתואר מה קרה לכל החתולים שדינם בסוך היה מוות כתוצאה מההתעללות , אחד התיאורים היה "א' גילה שם פגרי חתול, ראש כרות, זנב של חתול וחתול שרוף אחד." בקטע הזה כבר נשברתי והתחלתי לבכות.אני אפילו לא מסוגלת לעצמי לדמיין דבר כזה .

המקרה הזה כמו רבים אחרים,לא עשו איתו כלום ! יש הפליה וכבר לא מחשיבים בעלי חיים כיצורים שיש להם זכות ולחיות,אני אפילו חושבת שאני יודעת מה עבר לילדים ההם בראש בזמן ההתעללות "אע זה סתם חתול לא מגיע לו לחיות וגם אם כן לאף אחד לא יהיה אכפת" אז יש לי חדשות בשבילם...להרבה אנשים מאוד אכפת .

אני בחיים שלי לא חשבתי שיש בני נוער כל כך אכזריים שמתעללים ביצורים קטנים וחמודים (לא אכפת לי אם אתם אוהבים יותר כלבים חתולים זה גם בעל חיים ) אני לא מסוגלת לתאר איך הם בכלל חשבו על לכרות לחתול את הראש או לשרוף אותו.

אם העולם רק היה מבין יותר שבעלי החיים יכולים להיות כמו חברים טובים (לא רק מי שיש לכם בבית)אם העולם רק היה חושב לדאוג לחיות שנמצאות ברחוב ולא להתעלל בהם "כי משעמם" תאמינו לי העולם היה הרבה יותר אכפתי .

אשמח לשמוע את דעתכם בעניין D: תמליצו 3>

 

נכתב על ידי -AlonaSEX- , 25/6/2011 00:42  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Miss Classic XP ב-1/8/2011 12:09
 



לדף הבא
דפים:  

5,787
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-AlonaSEX- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -AlonaSEX- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)