לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הדברים החשובים באמת


בבלוג זה אני כותבת על מה שלא יכולתי לכתוב במקום אחר על סקס, בעצם יותר על מה שמסביב

Avatarכינוי:  shul4me

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2010

עטיפה משומשת


אני עושה דבר  מטופש, אני יודעת את זה, אני מנסה להיות איתו, אני חושבת...
והוא מבין אותי, בערך...
אבל זה עדיין מטופש וזה לא שווה את זה.
מה שהיה בינינו נגמר וטוב שכך, 
 אבל אני ממשיכה לעקוב אחריו ולרצות בו ולגרום לו לחזר אחרי.
זה לא טוב לי 
אבל נו, לפחות יצא מזה עוד פוסט סקסי אם אפשר לקרוא לזה כך.
הרי אני רק מנסה להוכיח לו, לגרום לו לומר שאני שווה ולא עוד עטיפה משומשת.
שגיא

נכתב על ידי shul4me , 23/1/2010 21:30  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



המחקר


שמעתי על זה, צחקתי על זה, חלמתי על זה, חיקיתי לזה  ציפיתי לזה, חשבתי על זה,

אבל מעולם לא חוויתי את זה, את מה שכולם כל כך רוצים.

אז החלטתי לעשות מחקר, ולבדוק מה הוא טעם החיים, סקס

אז סימנתי תאריך ביומן, תאריך בו אף אחד לא יהיה בבית, בכל זאת לא נעים.

לאחר הרבה זמן של חיכיה (שעה וחצי שאחותי תלך) התיישבתי מול המחשב והתחלתי במחקר, לא לפני שבדקתי מה חדש בפייסבוק.

חיפשתי סרטוני סקס והמבחר היה גדול משחשבתי, וחשבתי שיהיו הרבה. אז נכנסתי לאתר ורק לאחר אינספור הפצרות שיקירות שעברתי את גיל 18 והסכמה שהכול באחריותי. הגעתי לאתר מלא בסרטונים בני שנייה וחצי על אורגיות, לסביות, אורגיות של לסביות, שחורות, שחורים, שחורות ושחורים וכמובן בבלונדיניות שובבות. כל זה לא עניין אותי, בכל זאת לא באתי בשביל ה"הנאה", באתי בשביל המחקר! אז המשכתי בחיפושי אחר סקס פשוט בין גבר לאישה ואין מבחר גדול מזה. אחרי שהבנתי שבשביל לראות את הכול צריך לשלם, יצאתי והמשכתי בחיפושים.

אחרי הרבה אתרים ב,"חינם" כמובן אם אתה משלם 20 שקל לשעה  הגעתי לאתר חינמי עם סרטים ארוכים ואיכותיים, זה מה שהיה כתוב, אני לא מבקרת.

נכנסתי לסרט הראשון שכלל רק גבר ואישה זה לקח זמן .

הסרט התחיל במראות של כמה האישה סקסית ושווה, דבר שקצת הרהר את הביטחון המיני שלי.

ואז עברו קצת לגבר שהיה בהחלט נאה ומלא ריבועים ודברים אחרים...


במקום לסקר לכם כל סרטון וסרטון שראיתי, כולה 3

  אני אסקר זאת כסרט אחד, תאמינו לי כולם אותו דבר.

בהתחלה משחקי תיגרים, נשיקה פה, ליקוק שם ומשחק עם הציצי אבל אל דאגה, לא לאורך זמן ,זה בל זאת פורנו ולא סקס אמיתי.

מסתבר שהבן מתחיל במציצות ולא הפוך כמו שחשבתי, זהו חלק חשוב במחקר, זה יעזור לי כאני אגיע לשם.

אבל במהרה הבנתי את הסיבה שהוא יורד לה קודם ולהרבה זמן, כי אז היא יורדת לו בתעבה והיא יותר נהנת לרדת לו, דבר שהופך את המציצה להרבה יותר טובה ומהנה..

בתור חוקרת העניין, אני חייבת לציין שהם לא נראו נהנים כל כך. היא התפתלה בעצבנות וגנחה בצורה שהייתה נראית כואבת והוא, טוב הוא נראה סובל בשקט, אבל נו טוב היא ביקשה והוא קיבל עוד.

לי זה היה נראה לא משו וממש לא מגרה אבל ה"איבר" שם למטע חשב אחרת ובמילה "איבר" אני מתכוונת לדגדגן, הוא חגג ואני התפתלתי.

חשיפת החבילה לא הייתה מלבבת כמו שחשבתי שהיא תהיה, הנקניקייה לא הייתה יפה במיוחד בלי שום מקום להערצה והבוטנים, טוב על האיבר הזה אין בכלל מה לדבר, כן מראה מגרה משהו, למרות שאותו רגע ממש הרטבתי.

ואחרי הרבה ירידות ומשחקים אחרים, הגיע הרגה המיוחל הסיבה שלה התכנסנו, מושא המחקר... החדירה

השנורקל נכנס למים העמוקים.

ו...התחיל לנוע קדימה ואחורה, פעם היא למעלה ופעם הוא, בדרך כלל הוא, ובדרך הוא סובל יותר.

חשוב לציין שגיליתי שההנאה היא לא מהחדירה עצמה אלה מהחיכוך עם נקודת הG. כמובן שמהר מאוד הבנתי שהסברה שלי דבילית שרק מהימצאות הזין בפנים אמורים ליהנות.

בין היתר קיבלתי תשובה, למה נחשב גדול ומה לא, ומה ממש ממש לא.

הסקס עצמו נמשך הרבה זמן ולא כזה מעניין לציפייה, בכלל קצב החלפת התנוחות מאוד מהיר ומוזר, באמת שחשבתי שזה נראה סקסי ושזה נעשה מהר ובלי יותר מידי הכנות, אז זהו שלא הם שעה מסתובבים עד שהם מגיעים לתנוחה

וגם כמות הפעמים שהזין יוצא בטעות, די משעשע למען האמת, טוב היו כאלו שזה יצא יותר והיו כאלה שבקושי>>

הם החליפו כל הזמן מאנאלי ללא. עד שבקושי יכולתי להבחין, לא שמראש יכולתי להבחין.

ראיתי הרבה תנוחות וכיאה לסרטי פורנו בלי תנוחה מיסיונרית.

היחסים ביניהם היו מעניינים מאוד הוא שתק והיא צרחה לפעמים גניחות כאילו של כאב ואחת דיברה בלי סוף-OMG ,OMF, ואהה אני מזדיינת די באמת?

  והסוף, הגמירה וגם זה היה כל כך שונה מהמצופה, דמיינתי גמירה ארוכה של נוזל נוזלי ולבן .

אבל לא, מעט נוזל ומאוד סמיך וגם יוצא רק אחרי שהוא עושה ביד, ישר לתווך הפה. זה לא נראה טעים לדעתי.

 

ועכשיו המסכנות

·     הגבר יורד ראשון ולהרבה זמן פשוט בשביל שהיא תספק אותו

·     גם כשהגבר נכנס ויוצא האישה ממשיכה  לגעת בעצמה ולגרות את עצמה עוד יותר אז כנראה שזה לא מספיק>>

·     יש יותר מידי החלפת תנוחות וזה דורש זמן ותכנון

·     אני עדיין לא בטוחה עם זה מהנה או מענה

·     ספק אם לצלם סרטי פורנו זה ג'וב שווה 

·     תוך כדי הזיון הביצים עושות קולות של מחיאות כפיים

·     כדי להשלים את המחקר אני אהיה חייבת לנסות בעצמי, זה מסוג שחייבים לנסות לפני החלטה סופית.

שגיא עם מחקר מעניין

נכתב על ידי shul4me , 13/1/2010 22:51  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshul4me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shul4me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)