לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

דלת לכיוון העתיד


עכשיו אחרי שהלב השתקם אני מתחילה לשקם הכל.. בהצלחה:)

כינוי: 

בת: 32

ICQ: 256536029 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009

תשובות לשאלון השבועי


"לעולם לא אכנע ב..."
לעולם לא אכנע. נקודה. בהכל כולל הכל.

"בגלגול הקודם הייתי..."
הבחור הרע.

"אם ביד אחת הייתה לי ביצה וביד השנייה גלידה..."
הייתי מלקקת את הגלידה.

"תמיד חלמתי..."
לגור לבד.

"המוטו שלי לחיים הוא..."
מה שלא הורג מחשל

"המסר הכי מובהק שאתן לילדיי בעתיד.."
אהבת אם

"טעות שלעולם לא אחזור עליה..."
כלום.

"הכאב הכי גדול..."
שאבא שלי חסר לי.

"הדבר הראשון שאקנה שיהיה לי מיליון שקל הוא..."
דירה לעצמי

"זכרון הילדות הכי בולט שלי הוא..."
מסיבת הפתעה בכיתה ג'

"אני חושבת שבלי... לא הייתי מגיעה לאן שהגעתי היום"
עצמי. וחוסר האמונה שלי באנשים

נכתב על ידי , 21/7/2009 02:46  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-8/8/2009 02:09
 



אחח כמה טוב יהיה שאני יהיה לבד..


אחח כמה טוב יהיה שאני אעוףףףף ולא יראה את המשפחה הזאת לעולם.

כמה טוב יהיה שאני יהיה לבד.

 

ולמה למה כל פעם  שאני יוצאת בלילה חושבים שאני הולכת להזדיין למההההההה???

ואחרי שהלך פינו בא מישהו אחר.

וזה מה שאני יעשה יתרונות בו וחסרונות:

יתרונות:

*יודע להקשיב

*יודע לסלוח לי

*איכשהוא הוא לא רוצה רק להשכיב אותי.

* הוא לא יהיה הכלבלב שלי כמו שאר הגברים

*אני יכולה לספר לו הכל בלי לשקר

* הוא בקטע של סטוצים

 

 

חסרונות:

*רזה מדי

* זין קטן (לטעמי)- בניגוד לטומי , עוז ויוסי

*  הוא לא יהיה הכלבלב שלי כמו שאר הגברים

*הוא בקטע של סטוצים

 

קשר רציני בהכחשה

ועכשיו החלטתי לעושת את הרשימהה..

 

עם מי שכבתי??

1. פינו-פרדס כץ

2. בן הררי -חולון

3. רועי מת"א

4. יהודה- פץח תקווה

5. אדם-שיכון דן

 6.עוז- פתח תקווה

7. תום- פרדס כץ

8. חנן-אשדוד

9.יעקב-פלאפון

10. חבר של יעקב- עודד

11. טומי-הרצליה

נכתב על ידי , 21/7/2009 02:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לrachelee ~~~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על rachelee ~~~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)