לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים שלי. (:



Avatarכינוי: 

בת: 26

ICQ: 484650933 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2009

משעמם לי אז החלטתי לעשות עוד פוסט. ::]


אמ.. טוב כפי שהבנתם לפי הכותרת, ממש ממש ממש משעמם לי. X:
באסה רצח, אמ.. בא לי לחידון.. חח לקחתי אותו מאיזהשהו בלוג, ובטעות
יצאתי ממנו ולא לקחתי את הכתובת. אז מצטערת. :(
שעת התחלה : 15:19

שאלות כלליות:

שם: יובל (:

גיל: 11 וחצי. D:

יומולדת: 28.3.98

גובה: 1:58

צבע שיער: חום שחור כזה..

צבע עיניים: דבש. 3:

 

דברים אהובים:

להקה: טין אנג'לס. D:

זמר/ת: דמי לובאטו

שחקן/ית: מריאנה אסופסיטו. ::]

אוכל: פיצה33>

בגד: ג'ינס סקיני וגופייה.

סתם חפץ בחדר: פלא XD

דיסק: Here We Go Again

סרט: קומדיה D:

בנאדם: יעל. :-*

חדר בבית: החדר שלי.. [?!]

 

מתי בפעם האחרונה...

דיברת עם מישהו: היום. :P

שמעת מוזיקה: כן, ברגע זה.

נפגשת עם חברים: אמ.. כן, לפני כמה ימים. XDXD

הסרט האחרון שראית: עידן הקרח 3 תלת מימד.

הריח האחרון שהרחת: הריסוס של השירותים. D:

הרעש האחרון ששמעת:ת'מוזיקה שאני שומעת..

הספר האחרון שקראת: חחח מאיפה לי..?!

המחשבה האחרונה שעברה לך בראש: לא זוכרת.

הבנאדם האחרון שחשבת עליו: אבא שלי.

תושיט יד הכי קדימה שאתה יכול. במה אתה נוגע? במסך מחשב. חחD:

תושיט ידיים לצדדים, במה אתה נוגע בשתיהן? בארון. ובקיר.

קח את הדיסק שהכי קרוב אליך. של איזה דיסק הקופסה ואיזה דיסק נמצא בתוכה? אין לי דיסק לידי. D:

קח את הפלאפון שלך, לאן היתה השיחה האחרונה ומי האחרון שהתקשר אליך? מי מאמא. 33>

קח את הספר שהכי קרוב אליך, איזה ספר זה? אין לידי אלא אם אני יפתח ת'ארון. ?!

מה אתה לובש כרגע? חולצה ושורט .!!

מה אתה מתכנן לעשות כשתסיים את השאלון? ניראה כבר שאני יסיים. :P

 

 name it

השם של החבר/ה הכי טוב/ה: יעל

השם של החבר/ה הראשון/ה שהכרת: לפני שש שנים.!!

שם של קרוב משפחה אהוב: אופק.

השם של חבר-אינטרנט אחד: גלי. XD

השם של המורה השנוא/ה עליך: אורית !!!!!!!!!

השם של הבנאדם שאתה הכי מרחם עליו: אפחד .

השם של חיית המחמד שלך (אם יש): אין \=

 

איזה...

מסטיק אתה בד"כ לועס: מנטה.

קפה אתה שותה: לא. שוקו כן.. :D

ואיזה תה: רגיל.. חח!!!

משחק מחשב שאתה בד"כ משחק בו: אייסי טאור.

מחשב יש לך:  אחד הישנים.. ><'

מצלמה יש לך: יס אבל לא עובדת.

פלאפון יש לך: מוטרולה k1 - ישן וחרא!!!!

סתם משהו שיש לך ואתה רוצה להשוויץ: ...

 

כרגע.

 עם מי אתה מדברת בתוכנות המסרים? אפ'חד.

עם מי אתה מדבר בטלפון? אפ'חד..

מה אתה שומע? מוזיקה .

 איזה חלונות פתוחים לך במחשב? הבלוג ויוטיוב. :-*

מה עשית לפני שענית על השאלון? ראיתי סירטונים.

 

אי פעם :

נהגת: לא..

טסת לחו"ל: כן.. !! *-*

ביזבזת את כל הכסף שלך: תמיד, חיחיחי. 3:

עשית פעילות ספורט כלשהי עד שטבעת בזיעה: כשחושבים על זה.. כן. :]

נשארת ער לילה שלם: מלא פעמים.. XD

עבדת במשהו והרווחת כסף: ביבייסיטר נחשב?

 

או\או :

יס או הוט? הוט. 3>

מסנג'ר או אייסיקיו? אייסי.

קיץ/אביב או חורף/סתיו? חורף. :-*

שחור או לבן? שחור - מרזה יותר, חחח.

מחשב או טלויזיה?מחשב

ספה או כורסה? עדיף מיטה. :}

ארנק או קופה?  ארנננק.!@#

המקום שאתה גר בו כרגע או מקום אחר? כרגע. O:

כסא מסתובב או כסא רגיל? מסתובב(מה שיש לי)

כסא עם ידיות או בלי ידיות? עם. יותר נוח. X:

בשר או חלב? חלב.. 8-)

פסטה או סלט? סלט יותר בריא ופסטה יותר טעים אז בקיצור אין תשובה. :O

שניצל טופו או שניצל רגיל? רגיל, מה זה טופו ?! איוו!! 

אמריקה או אנגליה? אמריקה יותר שווה.

ישראל או מקום אחר: מקום אחר.. ישראל משעממת רצח !

רוק או פופ? גם וגם. ^^

פוסטרים או קירות חלקים? פוסטרים.

דיסקמן או MP3 ? MP3

לשמוע מוזיקה במערכת/טייפ או במחשב? במחשב יותר נוח. _-_

 

סתם שאלות.

יש לך איזשהו כינוי מיוחד? שם שבו קוראים לך בתוכנות מסרים/מציאות? כן- שושה. -555-

יש לך חבר/ה? לא. :P

מה אתה אוהב לעשות בזמנך הפנוי? להיות עם חברות / מחשב.

יש לך חשבון פלאפון גבוה? כן, גם שחסמו לי הודעות. ><'

למה? כי אני מדברת מלא מלא מלא מלא זמן.!!

מה אתה מעדיף, שיחות או SMSים? תלוי.. \=

אתה עושה גבות? לא, אבל בקרוב. חח..

אתה מוריד שיערות באיזשהו איזור אחר בגוף? לא. !!@#

אתה מרגיש יפה? תמיד. 33>

למה? כי אני כזאת. :::]

אתה ביישן או פתוח? תלוי למי..

מה הצבע האהוב עליך? אדום - צהוב - ירוק - תכלת. D:

מה היית רוצה לשנות בעצמך באופי? כלום.

מה היית רוצה לשנות בעצמך במראה? אף. ><'

אתה מאושר? מאוד!

היית פעם מאוהב? כן, הייתיי.

שיחקת פעם בסימס 2? חח כן. *-*

מה אתה חושב על העם הבריטי? סתם דפוקים עם מוח של ציפלונים. XDXD

מה אתה חושב על להתגייס/לא להתגייס? להתגייס.

מה הדעה שלך לגבי ההתנתקות? חח לא הבנתי.

ימני/שמאלי/כותב בשתי הידיים: יימני יותר שווים, חח. [=

אוכלכל/צמחוני/טבעוני: אוכלכל .

למה? כי ככה באלי..

ספר על יום מאושר בחייך/משהו אחד שגרם לך אושר: יש הרבה..

 

מאמין ב-

אלוהים? דה !!!!@#

רוחות? קצת ..

חיים שלאחר המוות? כן. O:

גלגול נשמות? ככה ככה.. X:

פיות? לא .

מלאכים? לא .

ערפדים? לא .

אהבה ממבט ראשון? כן. P:

אהבה וירטואלית: לא..

אהבה בשלט רחוק? לא ....

שעת סיום : 15:40

חח מגניב לקח לי כמעט 40 דקות .. חחח וואי זה היה ארוך ומעצבן. :P
לגבי הפוסט הקודם, די היתאכזבתי ממ"ס התגובות. \=
כאילו רק 4 תגובות?! אני ממש ממש השקעתי. בכל מיקרה בא לי
לדבר על משהו אישי, לדעתי בעולם הזה אי אפשר כבר לסמוך על החברה
הכי הכי הכי טובה שלך!!!! כל הזמן היא תגלה סוד קטן עבורה אבל
סוד גדול עבורך, עצה שלי מניסיון רב - אל תסמכו על אפ'חד בעולם. :]
רק על עצמכם !! אני למדתי את זה מטעיות שלי ושל אחרים .. ><'
תאמינו לי זה לא נעים בכלל, גם ראיתי בבלוג אחר לא זוכרת איך קראו
לו, שחברות שלה(של אותה מנהלת בלוג) פתחו בלוג והיא לא רצתה
לתת להם את הכתובת בגלל שבבלוג היא מררגישה יותר פתוחה לאחרים
ובידיעה שהם לא יקראו את זה.. אז חמודה? אל תיהיה כ'כ בטוחה שהם לא
יקראו את זה, אני בטעות הגעתי לבלוג של חברה ממש ממש ממש טובה
שלי, וזה ממש בטעות! האמתי שאני לא כ'כ מאמינה בצירופי מיקרים אבל
פה מדובר בטעות שסתם התחלתי לגלוש לבלוגים ואז הגעתי לבלוג,
בגלל זה גם לא רשמתי דבריים אישיים בבלוג הישן שלי, (סתם עוד בלוג..)
כי זכרתי שנתתי את הכתובת שלי לחברה שלי והיא יכולה להיסתכל
בהיסטורייה של האייסי ולהיכנס וליראות ולספר את זה לכתה שלי. \=
חח טוב שמחתי לחפור לכם .. הייתי חייבת חחח תודה לכל מי שקרא
את זה. אם בכלל קראו את זה. |:
יובלי שלכם לעד, אגב, אתם יכולים גם לשתף אותי התגובות שלכם על מיקרים
שקרו לכם לגבי מה שרשמתי למעלה, שאי אפשר לסמוך על חברות/להיות פתוחה
בבלוג. אני אשמח ליראות את זה ותוכלו לקבל עצות ממני ואני ממכם. 333>

נכתב על ידי , 15/8/2009 15:19  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

148
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליובליD: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יובליD: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)