לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

.Love Me



Avatarכינוי:  לוּנה

מין: נקבה

MSN:  תתנו לי ואני יוסיף





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2009


שיחזרתי את הבלוג, מלא זמן לא היית כאן.

ואי אפשר להגיד שלא התגעגעתי.

אני לא יודעת אם אני אכתוב כאן כל כך, שיחזרתי אותו בעיקר בישביל להיזכר.

ואולי יתחשק לי.

אז.. הקוראים שלי עדיין כאן? (:

נכתב על ידי לוּנה , 13/11/2009 15:58  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





11,895
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , האופטימיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללוּנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לוּנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)