לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

בשבילי את אבודה ובינינו נדמה שגם בשבילך



כינוי:  אם יש גן עדן

בת: 31

ICQ: 198499081 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2010

תמיד שלי


 

תמיד חשבתי איך זה להיות עם גבר לזמן ממושך, חזק בלב שלו, במקום בלתי מעורער, להיות ההכל שלו.

איך תמיד הוא מתנהג שונה כשהוא איתי, כמו ילד קטן שרק מחפש חיבוק חם ומילים תומכות, ובמילה אחת שלי הוא נותן לי את האפשרות לרסק את עולמו.

תמיד הוא הכי עדין והכי רך, עם דיבור עילג שמתיימר להיות מתוק, רק כדי להיות קרוב אלי

הוא גם רוצה את המקום הבלתי מעורער שלו בלב שלי.

 

מה שהוא מקבל לעומת מה שאני נותנת- שמיים וארץ. יש לו את היכולת לסחוט ממני דברים שאני מיוזמתי וממיטב ידיעתי לא נתתי,

ולא אתן גם בעוד מליון שנה, ובכמה חן הוא עושה זאת.

ומהצד השני, גבר שידו על העליונה כביכול, לא מסוגל לעמוד בפני הפרצוף המכווץ המתוק שלי,

והדיבור התינוקי שרק מסווים ים של בקשות וסינג'ורים. אפילו אני הייתי נופלת בפח.

 

אני כבר לא זוכרת מה היה לפניו...

נכתב על ידי אם יש גן עדן , 29/8/2010 01:41  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





32,895

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאם יש גן עדן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אם יש גן עדן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)