לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The customer always right


Even if you are Einstein

Avatarכינוי:  iLostMyID

בת: 29

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2010

תחפש, בקצה של הקשת, תמיד יש זהב, תמיד.


לא אמא, עבדו עלייך. יש שמה חבורת שדונים מרופטים ומרושעים, שרק מחכים שאנשים פתיים יגיחו אל מעבר לקשת במטרה למצוא אוצר קסום, במטרה לתפוס את האנשים האלה, לגנוב מהם כל מה שאפשר ולשלוח אותם חזרה אל הצד השני של הקשת עם זיכרון לסובבים אותם.

הייתי שם, אמא. הייתי שם.

השמיים אפורים, הסיוטים מתגשמים, עורבים שצבעם פחם מעל הראש ומסביב לארובות מתכת פולטות עשן סמיך.

נכתב על ידי iLostMyID , 31/5/2010 13:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




Oh no, not AGAIN.

 

 

 

 

 

יש לי מוח מעוות .

נכתב על ידי iLostMyID , 20/5/2010 12:51  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



I WANT KHAKI PANTS !


וציון טוב במתמטיקה.

ושיעורי מודרני טובים.

ובטן טובה לחולצות בטן. וגם זמן.

הו, נזכרתי, אני צריכה גם הרגשה טובה.

נכתב על ידי iLostMyID , 8/5/2010 15:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





702
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לiLostMyID אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על iLostMyID ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)