לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כל אחד רוצה את החיים שלו שיהיו כמו שיר שמח בעל חרוזים ומטפורות.. גם צפרדעים :)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2010

הרבה דברים!!!


אוף! המחשב השמעקסי שלעקסי שלי מת!!1 החיים שלי הרוסים! חח.. אני יודעת שלא.. אאאבבבללל זה כל כך עצוב!!!  הטכנאי אמר שעוד אפשר להציל אותו אז אני לא קוראת לכולם להלוויה עדיין אבל תשתתפו בצערי בבקשה-.-

 

זה כנראה בגלל הסימס 3 היפיוף שלי.. טוב.. בכל מקרה, לקחו אותו ל"רופא המחשבים" חח אבל אני כל כך משועממת!!! אני כותבת מהמחשב של אמא כאילו שאין לי חיים.. אוף עם זה...

 

~נושא חדש!!~

 

נמממ ראיתי שעוד לא, (וזה מפתיע), כתבתי על עבודת השורשים שלי.. סיווווווווט!!!!!!! עד שגמרתי את זה..! הבעיה הייתה שדי שכחתי שאני צריכה לעשות את זה בחופשת פסח אז חיפפתי והעברתי את פסח בכיופית:) אבל אז, יום לפני ההגשה עשיתי הההככככללללל!!!! וזה היה קשה מאוד בגלל ששלושים עמודים לכתוב על סבא של סבא של סבא של סבתא רבא שלי! זה נורא! בסוף גמרתי - ואני רוצחת את המורה אם היא נותנת לי מתחת ל-90, מובן?!

 

~נושא חדש!!~

 

אם כבר הזכרנו פסח אז בחופשה נסעתי לאיטליה לעשות.... סקי! עשיתי כמו מלכה.. ביום האחרון.. בכל מקרה - זו הייתה נסיעה שלי של אבא ושל מייקי אחותי מצד אבא. אבא היה כככככייייששששלללוווןןןן! מייקי הייתה סבבה (בקבוצה של גילאי 10-14 ילדה בת 8... כבוד) ואני הייתי גם סבבי לגמרי.

מהשנה אנחנו נוסעים קבוע!

 

~נושא חדש!!~

 

גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, גרוזיני, .~.~.~.~.~.~.

 

~נושא חדש!!~

 

יום עצמאות היה שליטעעע! וואו היה כיף! קנינו קצף והשפרצנו אחת על השנייה0.0 יצאתי ספוגה. חחח אחר כך קנינו פיצ'פקעס לא מועיל ואז הפכנו להיות ארנב.

 

~נושא חדש!!~

 

טוף אורי לגמור להיום לדברת קישקושה לא מועילה.

 

ביי ביי

נכתב על ידי אוקוש, הצפרדע הקטנה , 23/4/2010 15:59  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ביי ביי עיצוב


נממ.. קצת נשבר לי מהעיצוב הזה.. אתם יודעים, הוא די ישן, אז החלטתי לעשות אותו קצת פחות צפרדעי וקצת יותר רגוע.

באמת אני חייבת משו רגוע אחד בחיים שלי0.0

פיפז (אנשים) לא יבינו את זה, כי אני מרבה כל הזמן לחייך ולחייך ולחייך. הלחיים מתעייפות אתם יודעים.

 

אין לי ממש מה לכתוב-.-

 

נכתב על ידי אוקוש, הצפרדע הקטנה , 15/4/2010 10:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


מהם דגניי הבוקר האהובים עליכן?
יאממ נוגט וצ'יריוס ביחד

מה אתן מעדיפות? - את דגני הבוקר המלאים הידועים בבריאותם או את הרגילים הידועים בטעמם?
גם וגם.. כשהם ביחד הכי טעים:P

מתי אתן אוכלות דגני בוקר, רק בבוקר או גם בשעות מוזרות?
שעות מוזרות מתקבלות באהבה

כשנשאר חלב והדגנים נגמרו, נותנים לחתול או שותים לבד?
החתול שלי לא אוהב חלב.. בכל מקרה אני לא שותה לבד, אני מכינה לי תה (אנגליה- כבוד.)

ניסתן פעם לאכול את הדגנים שלכן עם יוגורט\שוקו\מיץ תפוזים וכו.. או שאתן דובקות בחלב הקלאסי?
נממ פעם ניסיתי עם שוקו ויצא לי בעעע אחד גדול. חלב קלאסי:)

ולאכול דגנים עם חלב חם ניסתן פעם?
כן. מגעיל.

מה אתן מוסיפות לדגנים (חוץ מהחלב כמובן)?
עוד דגנים מסוגים אחרים

שמתם לב שאם שמים מספיק שקדיי מרק זה בעצם אותו הקונספט כמו דגני בוקר?
כן. אבל שקדיי מרק לא בא בטעמים מגוונים שונים ומכווננים

נכתב על ידי אוקוש, הצפרדע הקטנה , 15/4/2010 10:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  אוקוש, הצפרדע הקטנה

בת: 27

Skype:  oririn_12 

תמונה



מצב רוח כרגע:


1,724

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאוקוש, הצפרדע הקטנה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אוקוש, הצפרדע הקטנה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)