לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני ושטויות אחרות .


"לפעמים ציפורי העצב מקננות אצלי בראש,אבל אני לא נותנת להן לקנן אצלי בשיער..."

Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2009

עדכון אחרי המון זמן.


 

וואו.

אני ממש ממש מצטערת שאחרי מיליון שנה אני שוב מעדכנת...
מחר ישלי מבחן בפיזיקה,ואנ'לא יודעת כלום.

אתם מבינים,גינדי מורי היקר מעדיף לדבר על החתול שלו ועל החזה עוף שאשתו בקשה ממנו לקנות מאשר על פיזיקה...

לא נורא,עברנו את פרעה,נעבור גם את זה...

אז מה עוד קרה בתקופה האחרונה?!איבדתי כל אמון בזה שאני יפה,

או בזה שבן כלשהו ישים עליי,ונולדה לי בת דודה,זוהר.

נקווה שעליה בנים ישימו.

יופי!איזה ברכה יותר שטחית אפשר לאחל לתינוקת שנולדה?!

טוב נו,לא משנה...

טוב אז זהו.הלילה מחרפן אותי רצח,וישלי מבחן בפיזיקה לחפור עליו(חנונית תגיד לאחותך,פנחס*!)
אז...לילה טוב

ומבטיחה לעדכן יותר (:

*פנחס=פינחס,פיני. חברי הדמיוני והמכוער,שאליאור מהשכבה שלי אוהב להרביץ לו.בתור אחת עם שריטות,כדאי לכם לדעת שפנחס הוא שריטה בלבד,ובעצם פארודיה המשקפת את החברה שלנו.

**נ.ב-אין לייחס כל רצינות להגדרה זו.

***נ.ב.ב-עתידות:בגיל 21 תטוס לך לירח!

נכתב על ידי , 9/11/2009 22:40  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,165
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להאחת והיחידה [= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על האחת והיחידה [= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)