לפעמים בא לי לחבוט בטלפון בעצבים!
מכירים את זה?
אתם מתקשרים ל...קופת חולים, משרד הרישוי, אורנג'/סלקום, משרד המשפטים, ביטוח לאומי...you name it
ומתייבשים על הקו שעות
או שתפוס - ואז את מרגישה חסרת אונים לגמרי , ואין כפתור שאפשר ללחוץ עליו אפילו כדי למגר את התחושה.
או שיש מענה קולי - שבמקרה הטוב מוביל אותך למשהו.
זה קורה בתדירות של כל יומיים שלושה שנתקלים בתופעה.
הנה מאתמול -
אחד התשלומים הכי מיותרים שאני מכירה זה תשלום האגרה לרשות השידור(כבר כתבתי על זה פעם)
לא רק שמעצבן בכלל המחשבה לשלם להם אז הם גם החליטו להתעלל בי.
אחרי ששילמתי כמו טאטאלע את החצי הראשון...ואת החצי השני...
הגיעה אלי דרישה לתשלום חוב (!!!!!!!!)
התעלמתי - יש לי קבלה ביד.
הגיעה דרישה שניה בהכפלת הסכום.
התעלמתי - אמרתי שלוקח להם זמן להתעדכן.
הגיעה דרישה לתשלום לפני העברה לטיפול אצל עו"ד...פה אמרתי סטופ ו...ניסיתי להתקשר.
וזו השתלשלות העניינים:
שעה וחצי של נסיונות - היה תפוס.
אחרי שעה וחצי - היה ה"טו" הנכון וכמובן עונה לי מענה קולי:
"רשות השידור אגף הגביה שלום תודה על פנייתך" (מאוד מנומסים)
"לתפריט בעברית אנא הקש 1 או המתן...."(מיד מקישים 1 מי ממתין)
"לתשלום האגרה או לתשלום חוב נא להקיש 1" (כי לקחת כסף זה מס' 1...פרסומת בזק)
"לשעות קבלת קהל.....2"
"לפרוט שעורי התשלום....3"
"לפרוט הנחות....4"
"לפרטים נוספים 5"
"למענה אנושי (יש!!!!!!!!אלוהים גדול! אחרי כל הפרוט הזה יש מענה אנושי! ניצלתי!) נא להקיש 6"
מהר הקשתי 6....שמעתי רשת ב' 15 דקות
ופתאום דממה.
לקח לי כמה רגעים להבין שניתקו אותי.
על האפיזודה הזו חזרתי פעם שניה - הפעם הנתוק היה יותר מהיר.
בפעם השלישית (אחרי עוד כמה דקות של תפוס...מעניין למה...) ניסיתי את האופציה של המקש 5
שם הסתעף לו "עץ" מכובד - כמובן שבשלוש מהאפשרויות היה ......ניחוש נכון - איך ניתן לשלם את האגרה.
ותמיד יש אפשרות לחזור לתפריט הראשי ישמור אותי האלוהים שוב... (התחלתי כבר להתפלל לאלוהים - שמתם לב?)
עכשיו - אם זה היה רק ברשות השידור אגף הגביה שאני מתקשרת אליהם - אם בכלל- פעם בשנה במקרה הרע
ניחא
הבעיה שבכל מקום אתה נתקל בזה
במשרדים הממשלתיים אני אומרת לעצמי - הם בכוח החוק ומצפצפים עלינו
אבל הכי מטריד זה החברות שאני לקוח וולונטרי אצליהם - כמו YES או ORENG או בנק או מרכז הספורט המקומי
הם צריכים אותי אז למה אני נותנת להם לענות אותי ככה
מתי פעם אחרונה התקשרתי לבנק וזכיתי לדבר באמת עם הפקידה הנחמדה מאוד שאני מכירה כבר 20 שנה?
כשאני נכנסת לבנק היא מחייכת ומאוד עוזרת, הבעיה שאני יכולה להגיע לבנק רק בשעות שהם סגורים
וכשאני צריכה באמת משהו זה צריך להיות בטלפון -
ואז אני צריכה סיסמא וקוד (שאם שכחתי לחדש - הלך עלי)
ואז אני משאירה הודעה,
ואז אני צריכה לחכות ואז במקרה הטוב הם חוזרים אלי -
וכמובן שזה קורה בדיוק כשאני בשרותים
או סתם לא נוח לי לענות.
אם הייתי מבינה מה זה היברידי אז הייתי אומרת שהפרסומת של בנק מזרחי נשמעת כמו חלום צרכני מתוק. בדיוק ההפך ממה שיש היום. אני מקווה שהם יעמדו במה שהם מציעים איך שלא יהיה הפרסומת מצחיקה לאללה ואני מתה על דביר. http://youtu.be/VXaCJ_zHqz4
אתם בטח תוהים איך נגמר הסיפור עם האגרה?
אז ככה
אחרי 4 וחצי שעות של התעסקות הגעתי סוף סוף ל-ילנה שלקח לה שתי דקות להבין שיש טעות, אמרה לי שאני
"לא חייבת כלום"
היא לא יכולה לשלוח לי משהו בכתב המוכיח את זה אבל "אל תדאגי הכל בסדר אני כבר מסדרת לך את זה"
אשרי המאמין.
שיהיה רק טוב!
ג'ני
***אני לא מאמינה שלקח לי יותר משבוע לכתוב משהו - אין לי רגע לנשום! מה יהיה???