לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

jenny-זה מה יש


הדרך תמיד לפנינו גם אם לא תמיד היא גלויה. יפה, מעניינת, מפותלת, לא צפויה, מפחידה, מסקרנת, נוחה או קשוחה, מפנקת או מכאיבה - לא משנה מה - אבל תמיד היא שלך!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2012

לא מאכזבת חברים


שלושה חודשים כמעט לא הייתי כאן


כלומר כל הזמן ברקע, מציצה בבלוגים האהובים עלי ואפילו לא תמיד מגיבה.


עוברת עלי תקופה לא פשוטה אבל כשראיתי באיחור כמובן את ההפניה של השרביט אלי מKeyMan  לא יכולתי להתעלם.


אז אני משתפת פעולה :-) 


 


1.גיליתי את ישראבלוג במקרה בעיקבות הבנות שלי שקראו פה סיפור שכתבה נערה בגילן , בהתחלה הייתי קוראת מידי פעם ואחר כך התמכרתי. לא תארתי לעצמי שאכיר פה אנשים כמו שהכרתי ובחיים לא הייתי חולמת שחברות וירטואלית שכזו יכולה להגיע לרמות רגשיות כמו שחויתי.


2.זה הבלוג השני שפתחתי, מלבדו יש לי עוד אחד שנפתח אחרי ועדיין פעיל, שם אני כותבת בסגנון אחר לגמרי ולצערי גם הוא די מוזנח בחודשים האחרונים.


3.שתי החלטות לא נבונות בחיי שנבעו מפחד לא מוצדק שינו את חיי בצורה קיצונית ורק ההכרה שההחלטות האלו היו כנראה בלתי נמנעות בזמנן רק זה גורם לי להמשיך ולא לשנוא את עצמי.


4.זה משהו שאני יכולה להגיד רק פה בלי להשמע פלצנית - אומרים לי את זה אבל אני לעולם לא יאשר בעולם האמיתי - אני כישרון מבוזבז. לגמרי.


5.בגיל 10 הוטרדתי מינית ע"י סבא של ידידה שלי שהתארחתי אצלהם , ההורים היו בחצר הבית ליד ומעולם לא סיפרתי על זה לנפש חיה בעולם.


6.לוקח לי המון המון זמן להחליט החלטות- אבל ברגע שהחלטתי אני כמו סוס עם עניים מכוסות - רואה רק קדימה למטרה.


7.אם היתה לי אפשרות בחירה- הייתי מצלמת ומציירת כל היום, חצי חצי  - אה כן - ואולי קוראת קצת ספרים.


8.במבט לאחור על הילדות שהיתה לי אני יכולה להגיד שאין לי תלונות אבל אני אשקר לעצמי - האמת היא שאני מבינה שההורים שלי עשו הכי טוב שידעו ויכלו ואם יש דבר שאני מעריכה אותם במיוחד עליו זה שהצליחו לגדל אותנו - שני בנים ובת בצורה שיש ביננו אהבה ודאגה  ויחסים שאני מאחלת שיהיו לילדיי. אני יודעת שאני יכולה לסמוך על האחים שלי בעניים עצומות בכל רגע. והם הסלע האיתן בחיי. 


9.אני לעולם לא מאכזבת חברים.


10. הילדים שלי הם הדבר הכי טוב שיש לי. כל השג אחר מתגמד לידם. לא הייתי מאמינה שאפשר לאהוב ככה. 


 


אני צריכה להעביר את השרביט....


לקובי  - האיש שלנו בסין הלו הוא שחר אדום באטמוספרה - אדם מיוחד מאוד

לאנג'י - החיפושית מהחיים זה לא פיקניק שאני מתה על ההומור שלה

ול-חומות של תקווה איש שנון והוגה דעות :-)

 

למרות כל רמיזות הותיקים שגורמים לי להרגיש כל כך ירקרקה כאן, זו פעם ראשונה שאני נתקלת ב"שרביט" הזה ואהבתי את הרעיון .

 

 

נכתב על ידי , 26/7/2012 00:37  
הקטע משוייך לנושא החם: מעבירים שרביט
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של jenny10 ב-27/7/2012 19:26




Avatarכינוי: 

מין: נקבה

Google:  jenny10

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , תרשו לי להעיר , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjenny10 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על jenny10 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)