לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

jenny-זה מה יש


הדרך תמיד לפנינו גם אם לא תמיד היא גלויה. יפה, מעניינת, מפותלת, לא צפויה, מפחידה, מסקרנת, נוחה או קשוחה, מפנקת או מכאיבה - לא משנה מה - אבל תמיד היא שלך!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2014    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2014

שמור מרחק!


והנה עוד משהו מעצבן ברמות.

 

מאז שהחלפתי עבודה אני נוסעת כל יום בכביש 6. כיף אמיתי. מקצר את הדרך מבחינת זמנים בצורה משמעותית ואפילו לא יוצא לי נורא יקר - נראה לי הרבה יותר יקר לעמוד בפקק ולהפסיד בין - 15-30 דקות עבודה כי זה ההפרש הממוצע בזמנים.

ברור לי שרוב הנהגים הפנימו ש - 110 זו רק המלצה,  האמת שמאוד קשה לנסוע 110 אבל בחיי שאני מתאמצת ובדרך כלל מצליחה לא לנסוע יותר מ-120, טוב נו... 130 קמ"ש  - אבל זו לגמרי המהירות הממוצעת אם אתה נוסע פחות אתה ממש מטרד על הכביש,

ומה מעצבן אותי ?- אין מצב לשמור מרחק סביר ונכון - כי אם יש טיפונת  עומס בתנועה ומיצמצתי - מיד מצליח מישהו להדחף לפנייך.בדרך כלל הוא מצליח להרויח ככה קעיצור משמעותי בזמני הנסיעה שלו... משהו בין 24 ל 41 שניות בזמן הנסיעה...

האמת היא שאני מוותרת מראש כי זה ממש לא מפריע לי להגיע אחריו אבל לפעמים הכניסות האלה, בפקק נוסע או סתם בנסיעה - לא נעשות בשלווה ועפ"י חוקי התנועה אלא תוך כדי שחותכים אותך וגורמים לך לבלום - לפעמים רק מעט ולפעמים הרבה יותר.

נראה לי שאין צורך בהסברים - כל מי שנוהג נתקל בתופעה המעצבנת הזו - מתי הנהג הישראלי כבר ישתפר ביחסי אנוש???

 

ולקינוח - שכן שלי תדלק עם טויוטה בתחנת דלק, טויוטה מהמשפחתיים האלה(בכוונה אני מדגישה משפחתי  - חשוב לעלילה...)

אחריו תדלקה משאית  עם מיכלית כזו, לא רכב קטנטן אלא סטנדרטי לגמרי.

שניהם סיימו לתדלק ונכנסו לאוטו - השכן שלי רק הספיק להניע ופתאום הוא שומע בום רציני ומרגיש איך האוטו נגרר.

נהג המיכלית "שכח" שיש רכב לפניו  ונסע עליו קדימה.

למזלו של השכן הוא לא נפגע אלא רק האוטו - אבל השוק כשזה קורה - סביכ להניח שיחרט דניונו להמון זמו.

 

נכתב על ידי , 13/1/2014 23:50  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של jenny10 ב-18/4/2014 09:44
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

Google:  jenny10

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , תרשו לי להעיר , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjenny10 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על jenny10 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)