לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

jenny-זה מה יש


הדרך תמיד לפנינו גם אם לא תמיד היא גלויה. יפה, מעניינת, מפותלת, לא צפויה, מפחידה, מסקרנת, נוחה או קשוחה, מפנקת או מכאיבה - לא משנה מה - אבל תמיד היא שלך!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2011

בנפתולי עיסקאות הסלולארי


אז ככה...

רק אתמול כנראה - עדיין לא סופי עד שאראה את החשבונית כמובן

כנראה שנפתרה הבעיה המאוד מאוד מורכבת.

 

מעשה שהיה כך היה:

ביתי הבכורה והיקרה התגייסה לפני חודשיים ולפני הגיוס רציתי שיהיה לה טלפון חדש

אחרי  ש 5 שנים לא רכשתי טלפון עבורה, ושמעתי שיש תוכניות טובות עבור חיילים.

עשיתי ברור קצר בסלקום, אנחנו באורנג כבר שנים, פלאפון היינו תקופה קצרה עם זכרונות לא טובים

בסלקום היתה תקופה שהחזקתי שני קוים ולתפיסתי הם די דומים - אם מישהו רוצה לתקן אותי הוא מוזמן אני אשמח לשמוע.

כיוון שההצעה של סלקום ואורנג היתה די דומה העדפתי לא לפצל את החיובים , מנסיון - ריכוז עניינים מונע בזבוז.

וככה בהחלטה מושכלת ובדוקה התקשרתי לאורנג, העבירו אותי במהירות הבזק לנציג המכירות ששמח מאוד לדעת שלא תהיה לו עבודה קשה איתי.

 

סימן השאלה היחיד היה איזה מכשיר לקחת שלא יהיה יקר מידי ושלא יהיה פשוט מידי הילדה בחרה ואני ניגשתי להזמין.

"אני מבקשת את המכשיר מדגם כזה וכזה"

נציג מכירות:"באדום או שחור?" (משמע אין בעיה גבירתי רק תבחרי צבע)

"אני רוצה תוכנית חיילים"

נציג מכירות:"רק תפקססי לי צו גיוס (משמע אין בעיה גבירתי אני רק צריך לדעת שיש חיילת באמת)

"איך אני מקבלת את המכשיר?"

נציג מכירות: "את בבית מחר בין 8:00-9:00 , מעדיפה בצהריים? שליח מביא לך"

(משמע - אנחנו כל כך שמחים שאת לוקחת טלפון ומתחייבת לפרנס ולזון אותנו כך שלא אכפת לנו גם לשלוח לך עם שליח ללא חיוב כמובן)

אני: "יש לי רק בקשה אחת, ברשותי חמישה קוים וזה השישי - אני רוצה שהמכשיר החדש בתוכנית חיילים יקבל את המספר הקודם של הילדה"

נציג מכירות: "זה לא בעיה רק את צריכה להשלים את רכישת המכשיר קודם ואחר כך לבקש שיחליפו בינהם"

(משמע - קודם שהמכשיר יהיה ברשותי ואחרכך ...נשמע פשוט???!!!! אז זהו - יש התפתחויות לעלילה)

"סיימנו?" (קבענו כבר צבע מכשיר תוכנית ומועד מסירה והבטחה על החלפה - נשמע מושלם!)

נציג מכירות:"אני רק צריך אמצעי תשלום אחר למכשיר הזה"

אני:"אתה לא יכול להכניס את זה לחיוב של כל המכשירים?"

נציג מכירות:"כדי לתת לך את התנאים שרצית (WTF) אני צריך אמצעי חיוב אחר"

אני:"אבל זה מאותו חשבון?!?"

נציג מכירות: "זה בסדר"

מסרתי לו כרטיס אשראי כי החשבון מחוייב בהוראת קבע...לא יחסתי לזה יותר מיד חשיבות.

 

למחרת כמובטח הגיע הטלפון עם שליח חביב

חתמתי שקיבלתי את המכשיר אחרי שבדקתי שהוא בקופסא :-)

הילדה מאושרת האמא שמחה

ובא לציון גואל...

אז זהו שלא.

 

התקשרתי לאורנג כדי לבצע את החלפה המספרים. עכשיו אני מדברת עם השרות הטכני.

"רכשתי טלפון חדש עם מספר חדש ואני מבקשת להחליף את המספר בלבד עם המספר הישן שלי"

נציג טכני:"גברתי  זה נקרא הצלבת מספרים ואת צריכה להגיע לעמדת שרות כדי לעשות את זה"

אני:"הבחור שמכר וביקשתי ממנו בזמן הרכישה אמר שאין בעיה לעשות את זה"

נציג טכני: "זה לא מאוד מסובך אבל את צריכה לבוא"

אני:"אני לא יכולה עכשיו להפסיד עבודה ולהגיע" (כמה שהם הוכיחו לי שהמשפט הזה דבילי)

נציג טכני:(אחרי הרבה שכנועים שלי) "תראי יש דרך לעשות את זה בטלפון(אמרתי לכם!!!) את צריכה את שני המכשירים"

אני:"בוודאי , בשמחה, באושר...מה שתרצה רק שאני לא אטצרך להגיע" (אוי אוי אוי....)

נציג טכני:"תוציאי את הSIM ...תכניסי...תוציאי...תכניסי...תקראי לי את המספר...תכבי...תדליקי...תקפצי באויר שלוש פעמים..."

אני:"הטלפון מודיע שאין SIM?"

נציג טכני:"אני מצטער לא הצליח לי...תגשי לעמדת שרות תגידי שיעשו לך הצלבת מספרים, את יכולה בעמדה בקניון"

אני:"בקניון שליד הבית? לא צריך סניף ראשי???" (אז למה לא אמרת אדיוט אחד?!?)

 

שלחתי את הילדה - עשו הצלבה, פשוט הבחור ה"טכני" עשה כבר הצלבה - אז הם הצליבו לי חזרה...החזירו למצב הראשוני

חזרה אליהם שוב...לא הצליחו.התקשרתי ל"טכני" ענה לי "טכני"אחר...אמר לי:"תכניסי...תוציאי...תסובבי...תרקדי......תדליקי...נו? מה נהיה?"

והופה - הכל סבבה - הטלפון הנכון עובד עם המספר הנכון והכל עלפניו נראה בסדר - ואפשר בטלפון פשוט צריך את "טכני"2.

 

הילדה התגייסה בקול תרועה ובטירונות הטלפון היה בעיקר סגור.

לא בדיוק יצא לראות משהו - אבל היא אומרת לי שהיא לא מצליחה לגלוש

ואני הרי לקחתי במיוחד עם חבילת גלישה.אבל לא היה זמן לבדוק - טירונות וכזה.

ואז...אחרי התקשרתי ושאלתי בשיא התמימות:

"למה אין לילדה גלישה בטלפון החדש שלה עם המספר הישן שלה שכל כך התאמצנו בשבילו?

נצירת שרות:"למספר הזה יש תוכנית רגילה"

אני:"אבל אני במפורש רכשתי תוכנית חיילים"

ופה ידידיי היקרים התחילה סאגה שנמשכה חודש וחצי.(חצי בגללי אבל גם בזה הם אשמים)

 

כדי לקצר את הסיפור המאוד מרגיז הזה אני אספר ש:

1.עשו כמה וכמה הצלבות, הכל היה על כרטיס הSIM התוכנית לא זזה ונדבקה למספר החדש.

2.כיוון שהבת חיילת והטלפון על סמך צו הגיוס שלה - היא בעלת הטלפון ואני לא יכולה לבצע שום שינוי בקו.

3.כדי לאפשר לי, שהזמינה את הקו והמכשיר והיתה היחידה ששוחחה עם נציגי השרות כדי שאוכל לבצע איזה שינוי - אני צריכה להגיע לאורנג, לא לעמדת שרות חלילה אלא לסניף הראשי בפ"ת, יחד עם החיילת, כדי שהיא תחתום שהיא מסכימה ושאני יעשה העברת בעלות.

4.כל ההטבות שיש לי בגלל תשלום מאותו חשבון לא חלות על המכשיר הנוסף בגלל החיוב מאמצעי שונה.

5.זה השיא (בבקשה לנשום עמוק) ההחלפה כפי שאני מבקשת תעלה לי (!!!) 230 ש"ח.

 

כדי להגיע לתובנות האלה נדרשו בין 6-7 שיחות עם נציגים שונים, שיחות שהגיעו ל 30 דקות ול 40 דקות,אףאחדלא עשה מילימטר של דרך לעזרתי. הסיכום עם הנציגה האחרונה שדיברתי איתה היה שיעשו את כל השינוי ואני אצטרך רק לבוא לחתום, בלי הילדה. "להביא את המכשירים" שאלתי ונעניתי ב"אין צורך" , אז אני אשלח את החתימה בפקס - הרי כדי לקחת מכשיר וכל הפרוצדורה אפילו לא חתמתי על כלום שלא לדבר להגיע לסניף. היתה התעקשות מוחלטת בנושא.

לקח לי שבועיים וחצי לארגן חצי יום חופש לטובת הצגת פרצופי באורנג.

כשהגעתי התיישבתי ליד נציג שרות "רגיל" הצגתי את "הבעיה"

התחיל להתפלסף איתי ולדקלם את כל מה ששמעתי בשלוש וחצי שעות של שיחות טלפון קודמות.

מיד נזכרתי בעצתה של אנג'י ואמרתי לו:

"אתה באמת בחור נחמד ואין לי שום דבר נגדך אבל תביא לפה מנהל בבקשה כדי שאני לא אצטרך לדבר פעמיים"

 

ה"נציג הבכיר" (ראיתם איזה כבוד קיבלתי?) אמר: "אי אפשר, ואת לא בעלת הקו, ואין אפשרות להחליף כי זה לא אותו חשבון,..."

ומליון סיפורים ותרוצים שכבר עייפתי מלשמוע

ואני חוזרת כמו הבלה "לא אמרו לי שהקו יהיה על שמה, אני הזמנתי, אני משלמת, כרטיס אשראי שלי, לא ראיתם את הילדה מימכם ולא דיברתם איתה מילה, כל העיסקה נעשתה בטלפון , אמר לי שאין בעיה להחליף, טרטרתם אותי 3 פעמים לעמדת שרות ל"הצלבת מספרים" הטרחתם אותי בהבטחה שאני באה "רק" לחתום מה אתם רוצים מחיי?

כל הסיפור הזה כדי שתוכנית החיילים תהיה למספר שיש לילדה כבר 5 שנים כמעט, מעבירים היום מספרים מאורנג לפלפון לסלקום ואני ביקשתי להעביר בין המספרים שלי....איפה ההגיון? השתגעו שם באורנג?

הבהרתי שאני לא מסכימה שיטריחו את הילדה מהצבא לבוא ולחתום

שאם אני יוצאת מהסניף בלי שהם משנים כפי שביקשתי אני נוסעת ישירות משם לסניף סלקום ומעבירה את כבודי לשם בכל תנאי.

שאני לא מוכנה לשלם אגורה על כל השטות הזו.

ישבתי עם ה"נציג הבכיר" שעתיים וחצי, כן כן, שעתיים וחצי.

בסוף הוא ויתר על העברת הבעלות,  עשה את השינוי המתבקש, הצליב מספרים ותוכניות והשד יודע מה

הצחיק אותי קשות כשהסביר לי ש"את תראי בחשבון הבא שלושה חיובים של 180 ש"ח, (או108 ש"ח, לא ממש הקשבתי כשאמר שיהיו חיובים כי הפיוז קפץ ונרגע כאשר היה המשך) אבל יהיה במקביל זיכוי - זה על הצלבת המספרים"

את כבודו הוא הציל בזה התעקש לשוחח עם ביתי בטלפון.

 

נכון לרגע זה - כמו שפתחתי - נראה כאילו הכל כפי שרציתי.

סיפור ארוך בשביל שטות מטופשת.

הרגשתי הכי מטופשת גם אני - טרטור כזה בשביל בעיה שלא היתה אמורה בכלל להיווצר??

הם רואים את עצמם לפעמים כמה הם לא הגיוניים? לעצבן את הלקוחה בגלל פרוצדורות ונהלים שלהם שיצרו בעיה?

כמה יד ימין לא מבינה מה שמאל עושה?

פשוט חלם.

 

אני מתנצלת על בלבול המוח - הייתי חייבת להוציא את זה "לאור"

הלוואי ומישהו יתעורר שם...

 

 

 

נכתב על ידי , 29/11/2011 23:57   בקטגוריות אקטואליה, ביקורת, שחרור קיטור, צבא, אינפורמציה וצרכנות  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חסר מעש ב-3/12/2011 20:35
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

Google:  jenny10

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , תרשו לי להעיר , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjenny10 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על jenny10 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2025 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)