לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

jenny-זה מה יש


הדרך תמיד לפנינו גם אם לא תמיד היא גלויה. יפה, מעניינת, מפותלת, לא צפויה, מפחידה, מסקרנת, נוחה או קשוחה, מפנקת או מכאיבה - לא משנה מה - אבל תמיד היא שלך!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2013    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2013

שינויי מזג...הביאו אותי לחשוב שבגללם אני עצוב...


מישהו חכם אמר לי לא מזמן -  "הזמן טס גם כשלא נהנים"... וזה כל כך נכון.


 


לא סתם אני לא פה בחודשים האחרונים ויגיע העת לפרט על זה


אולי גם זה יעניין מישהו


אני בעצם בטוחה שזה יעניין כי אני לא היחידה מין הסתם שעוברת שינויים.


 


תחושה כזו שהזמן טס ודברים משתנים - 


וכמה שכאילו אנחנו שולטים בחיינו ובמה שקורה,


רוב הדברים לא ממש נשלטים.


בזמן כל כך קצר  - השתנו כל כך הרבה דברים בעולמי


בת שניה התגייסה


הבת הגדולה השתחררה


הבן צמח ב 10-15 ס"מ(תלוי ממתי סופרים...) וכבר עובר אותי בגובה


ואני לא גמדה... וקולו השתנה , פתאום גבר מדבר אלי.


והסגנון שלו השתנה - והוא מחבק אותי וצוחק אלי ואני רואה שכבר בגר והשתנה,


ועבודה


ואוטו


ו...


ונראה כאילו אני רק חלק מפאזל ענק,


עם גבולות


מפותלים


ומסולסלים 


אבל רק חלק מתמונה גדולה 


שיש לה פנים וצורה ומטרה 


רק חלק, קטן, שמנסה לשבת בדיוק במקום הנכון,


בדיוק כמו בפאזל של 1000 חלקים שהכל דומה...אבל יש רק מקום אחד שיושב ממש בול.


ואני עוד לא הגעתי לשם.


עדיין מחפשת את מקומי 


למרות שאני כבר במחצית הדרך...כמעט...


 


בחוץ רעמים , וגשם יורד


מה שאני הכי אוהבת


הכי הכי


וגם זה לא מצליח לגרום לי אושר כרגע


אבל לפחות קצת פסק זמן


וקצת חיוך קטן


כי מחר יהיה יום בדיוק כמו שאני אוהבת


אפור וקר ומעניין.


 


שינויי מזג האויר 
שלמה ארצי 
מילים ולחן: שלמה ארצי

שינויי מזג האויר הביאו אותי לחשוב 
שמלבדם אני עצוב גם בגללך. 
ליד הבית שהיה ביתי, סללו רחוב, 
אני יודע, משהו פה משתנה. 
הנה ענן, 
דומה לעוד עננים שכבר חלפו, 
ובכל זאת עוד - אני רואה צורות. 

פעם הייתי מקרב 
את כל הגוף לנשיקות, 
הייתי בא אצלך, לומד הכל. 
פעם היו בי עוד אנשים, 
נותרו לי רק שמות, 
גם ים מוחק שמות - כתובים בחול. 
אבל עכשיו אני יודע, 
שבכל זאת את איתי, 
וביחד, שנינו יחד, נולדים. 


 










 


תתמכר, תנסה להגיד שחסר 
שמגיע לך קצת יותר 
מהיופי, שאין לך אופי לזה 
תתמכר למילים של מיכל 
שאומרת שכל כך חבל שהמים 
לא דומים לשמיים 
בכלל ....




 










שבוע טוב - ואופטימי(!!!).

ג'ני

.

נכתב על ידי , 8/12/2013 01:59  
הקטע משוייך לנושא החם: אחרי הסערה
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של jenny10 ב-11/1/2014 02:57
 





Avatarכינוי: 

מין: נקבה

Google:  jenny10

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , תרשו לי להעיר , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjenny10 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על jenny10 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)