לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

jenny-זה מה יש


הדרך תמיד לפנינו גם אם לא תמיד היא גלויה. יפה, מעניינת, מפותלת, לא צפויה, מפחידה, מסקרנת, נוחה או קשוחה, מפנקת או מכאיבה - לא משנה מה - אבל תמיד היא שלך!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2014

בין השקל למיליון שקל





6.3 מיליון ₪ לשנה

525,000 ₪ לחודש

25,000 ש"ח ליום עבודה

(בהנחה שיש 21 ימי עבודה בחודש ממוצע)

2,500 ₪ לשעת עבודה

(בהנחה שהיא עובדת קשה 10 שעות ביום)

רק  41.6 ₪ לדקה.


אז ככה,

כבר כתבו דיברו וטחנו מכל הכיוונים את הריאיון עם רקפת, כן זו מהבנק
שלא יודעת כמה כסף יש לה...

ולי אין מילה רעה להגיד עליה – מצטערת – אני אפילו יכולה להגיד מילים
טובות. על זה שאני גאה לראות אישה בין כל הגברים שמרויחים כאלה סכומים. שהיא אישה
מרשימה ובלי שום ספק חכמה. אולי היא לא תמיד נעימה אבל היא בהחלט עושה רושם וממש
ממש לא מכוערת (הערה שבטח לא הייתי אומרת על הגברים שמרויחים 6,7 ,8 מליון שקלים
ויותר...)

אז היא לא יודעת כאילו כמה יש לה בחשבון... תעשו לי טובה, על שאלה
מקניטה עונים בתשובה באותה רמה. אף אחד מהמקטרים לא מתחלק איתה באחריות שיש לה או
שהיה שותף לדרך שלה עד שהגיעה למה שהגיעה.

זה עניין אחד.

העניין השני – חוסר הפרופורציה. גובה שכר שלא מזכיר אפילו את שכרם של
99% מהאוכלוסיה. מנכ"לים צריכים להרויח הרבה. אין ספק בכלל. השאלה כמה הרבה
והשאלה היותר גדולה מבחינתי זה – ממה מורכב השכר.
 
אילו השכר היה מתייחס להשיגיות החברה, רוחיותה – כלומר שכר "בסיס"
, לא בסיס כמו שלי 6000 ש"ח
  ניתן להם
שירגישו טוב...
  100,000 לחודש? 200,000?
נו.. משהו כזה נחמד ומעבר לזה "בונוס" בהתאם לרווחים!!! ואז מבחינתי אם
מתאים לחברה שישלמו למנכ"ל שלהם גם 2 מליון בחודש. זה לא ענייני ולא עניינו
של אף אחד – כל עוד זו חברה פרטית.

חברה ציבורית – שאני וכל אחד מאיתנו משלם את שכרה ותפעל בכל מצב –
משרדי ממשלה, רכבת, חברת חשמל רחמנא ליצלן – אלה כולם צריכים להיות תחת פיקוח, עם
תקרת שכר וחוקים ברורים על מה משלמים שכר. כי פה אין בכלל עניין של רווח/הפסד.

המחשבה שמלווה אותי מאז ראיתי את הראיון המדובר, איך הפרופורציות
משתנות דרך עניים שונות והמקום בו אתה נמצא בחיים.
 41.6 לשעה – לא לדקה...כמה אנשים היו מוכנים
לחטוף הצעה כזו?


שבת שלום,

ג'ני




נכתב על ידי , 26/4/2014 02:13   בקטגוריות גברים - נשים, כלכלה, משהו לחשוב עליו, אקטואליה, ביקורת  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של jenny10 ב-10/5/2014 03:25
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

Google:  jenny10

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , תרשו לי להעיר , 40 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לjenny10 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על jenny10 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)