לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

BE THE GIRL WHO TURNED HER CAN'TS INTO CANS, AND HER DREAMS INTO PLANS.


nothing tastes better than happiness.

Avatarכינוי:  The right way .

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2012

FRESH START


טוב אז עברו מליארד חודשים מאז שהייתי פה,

והספקתי לעלות בערך ל58!

אני לא בוכה, לא מקיאה, לא חושבת בכיוון הזה

 

אני רוצה להתחיל מחדש... להיות הכי גלויה ופתוחה עם עצמי. 

להעלות את התמונות מצב הכי מזעזעות

ופשוט להתחיל את כל התהליך מחדש!

 

יש לי 10+ קילו לרדת.

השאיפה שלי כרגע היא להגיע ל54\52 עד התאריך הזה חודש הבא, שזה אפשרי.

 

זה הולך ככה-

10.6 - 16.6 : דיאטת חלבונים.

17.6 - 23.6 : דיאטת מרק כרוב של תל השומר.

 

כשנעבור את השבועיים האלה יגיעו תפריטים חדשים שיצוצו במוחי...

 

זה רק חודש!!!!

זה לא לנצח.

זה לטובתי. זה בשבילי, בשביל להגשים את עצמי, להיות מהממת!

לנצח במלחמה האינסופית הזאת, לשים לה סוף.

 

להינות מבגדים, להינות משופינג,  להינות מהחיים..

רק חודש.

 

 

 

 

המחשת המצב אליו הגעתי..........


 

 

ביי ביי גוף ישן מלא בשומן 3>

נכתב על ידי The right way . , 9/6/2012 01:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,222
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe right way . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The right way . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)