לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Ice


ICE - עיצובים [ ומדי פעם עזרים ]

כינוי:  ICE - עיצובים : נפתח !!!

בת: 14





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2009


 

פוסט פתיחה D:

אאאא !

סופסוף פוסט הפתיחה הגיע  ^^ :P

ואני מקווה שאתם תהנו ותבחרו מה שבא לכם ותזמינו מלא מלא דברים

כמובן שאני יכולה להכין הכול ..

 ואם אני לא יודעת להכין את מה שביקשתם ??

אני תמיד מוכנה ללמוד ><"

 

 

אז בפוסט :

- 3 עיצובים להשלמה D:

- 5 חתימות להשלמה

- תמונות לעיצובים D:

- טקסטורות

 

 

עיצובים להשלמה :

 

עיצוב מס ' 1 :

 

 

 

ממתינים :

[ מ - ו - ג - ב - ל ]

1.

2.

3.

4.

5.

 

 

עיצוב מס ' 2 :

[ לקחתי מהבלוג הקודם שלי D: ]

 

 

 

[מפריד PNG ]

 

ממתינים :

[ מ - ו - ג - ב - ל ]

1.

2.

3.

4.

5.

 

 

עיצוב מס ' 3 :

 

 

 

 

 

ממתינים :

[ מ - ו - ג - ב - ל ]

1.

2.

3.

4.

5.

 

 

חתימות :

 

חתימה מס ' 1 :

 

 

 

ממתינים :

[ מ - ו - ג - ב - ל ]

1.

2.

3.

4.

5.

 

חתימה מס ' 2 :

 

 

[ מ - ו - ג - ב - ל ]

1.סופיה

2.

3.

4.

5.

 

 

 

 

חתימה מס ' 3 :

 

 

[ מ - ו - ג - ב - ל ]

1.

2.

3.

4.

5.

 

חתימה מס' 4 :

 

 

[ מ - ו - ג - ב - ל ]

1. הצוות 3>

2.

3.

4.

5.

 

 

חתימה מס ' 5 :

 

 

 

[ מ - ו - ג - ב - ל ]

1. אאחוניה

2.חנושיייי

3. Arpadonet
4.Arpadit

5.

 

 

 

 

 

 

כל הקודם זוכה ^^

 

 

תמונות לעיצובים :

 

     

 

 

טקסטורות :

 

 

החלפת שלטים :

 

שלכם :

 

 

 

 

 

 

מקווה שאהבתם 33>

נכתב על ידי ICE - עיצובים : נפתח !!! , 24/8/2009 22:12  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לICE - עיצובים : נפתח !!! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ICE - עיצובים : נפתח !!! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)