לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עוד הברקה של רגע


האדם הוא בר-חלוף; האומנות היא בת-אלמוות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

'חת שתיים...'חת שתיים - ניסיון ניסיון.... מישהו שומע אותי?


להתחיל בלוג זה לא עיניין של מה בכך, במיוחד כשאת\ה בת\ן 20 וכותב בשיטת ה"אין לי מקלדת בעיברית לכן אנחש כל אות שאני מקלידה".

האמת שלכם זה בטוח נראה פשוט ביותר - אתה פותח משתמש אתה מעצב לך דף אתה מתחיל לשרבט ופוףף "כך בלוג נולד"!! דר"כ אם עלה לכם השיר "איך שיר נולד" אז דעו לכם שממש לא "כמו תינוק" - מכוון שבן זוגי חברי אהובי וידיד נפשי האחד והיחיד שאין שני לו נוחר לו בקולי קולות בחדרנו הקטן שנמצא אי שם בסידני הרחוקה - אוסטרליה כמובן. (לכן הלילה לא יהיו תינוקות).

אני מניחה שאצלכם השעה משהו כמו שש וחצי בערב - אצלנו כרגע אחד וחצי בלילה.

אני פותחת את הבלוג הזה בתקוות חדשות - אני לא מחפשת הכרה בין לאומית אלא מקום לשתף חוויות בכתיבה (אלא אם כן הכותרת תואמת באופן מוזר ביותר את הטכנולוגיות החדשות שאינן מוכרות לי יתר על המידה ומישהו כן באמת שומע אותי או לפחות איזה קול מתכתי שמקריא את המלל.)

 

אני רוצה להציג את עצמי - שמי האינו מלא הוא קרן. זה לא שמי בתעודת זהות אבל אם תעצרו מישהו בכפ"ס לדוג' עירי היקרה ותצביעו עליי ידעו לזהות אותי בשם זה.

וכמו שאמרתי אני פותחת את הבלוג הזה עם רוח רעננה תחת מפרשיי - אני חובבת מושבעת של אומנות צילום יצירה תפירה סריגה וכל אומנות מכל סוג שהוא.

 

שאיפותי לעתיד הם להתקבל לשנקר - ובסופו של דבר לפתוח חנות לצורכי אומנות ותחביב שם אוכל להתמוגג מניירות חותמות צבעים וסדנאות כאוות נפשי.

 

אני מחפשת פרוייקטים אני מחפשת הרפתקאוצ ובתקווה אוכל להפתיע אתכם קוראי לעתיד ולעזור גם לכם :)

 

אני נפרדת מכם מכוון שפוסט פתיחה זה הוא גם פוסט סיום לעת עתה מכוון שאני נוסעת לניו זילנד לחודש. כשאני אחזור לארץ אני אריץ את הפרוייקט הזה במלוא המרץ ועד אז אשמח לשמוע גם מכם - כל מי שמתעניין וכל מי שמוצא מחנה משותף עימי.

 

^_^ אז נשתמע טוב? חחח

 

 

נכתב על ידי , 17/8/2009 18:21  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 34




100
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , תחביבים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-=Eurika=- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -=Eurika=- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)