לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

when im gone


אז חזרתי למעגל המשוגע הזה של הרזון. בתקווה להצליח הפעם, אני יודעת שנעלמתי אבל הייתה לי סיבה טובה, ועכשיו, חזרה לאנה שלי!!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2010

זה לא קורה לי שוב


 

ואוו מה קורה לי? אני לא מאמינה שחזרתי לעדכן פה.. פתחתי את הבלוג הזה הרי מחדש ומשום מה שחכתי ממנו לגמריי..

ופתאום בלי שום סיבה מצאתי אותו לא יודעת איך לא יודעת למה אבל אני באמת מאושרת מזה!

מה קורה איתכן בנות יפות שלי? לא דיברתי עם כולכן כולכך הרבה זמן! כולכך היה חשוב לי לשמור עם כל אחת ואחת מכן על קשר

ועם חלקן הצלחתי ועם חלקחן לא.. זה דיי עצוב לי ואני מקווה שאתן בסדר.

עברה עליי תקופה גרועה כולכך.. השמנתי בחזרה א כל מה שירדתי, כל המעמץ שהשקעתי היה לשווא, כולכך ביאס אותי לעלות על המשקל

ולראות את המספרים שקיוויתי כוכלך לא ליראות יותר לעולם. אחרי התקופה שבה הצלחתי לשמור על משקל יחסית בסדר, לצום רוב הזמן או לאוכל ממש

מעט הגיעה התקופה הנוראית של הבולמוסים. טוב, ציפיתי לכך שזה יגיע פשוט לא ידעתי מדי. לא יכולה לשים מחסום לפה ולהפסיק לאכול, כל דבר שאני רואה

אני פשוט אוכלת, לא יכולה לשלוט בזה! כששמעתי סיפורים על בנות שהיו אנורקסיות ואחכך הדרדרו לאכילה כפייתית לא האמנתי לכל שבאמת לא יהיה אפשר לשלוט באוכל, חשבתי שזה דבילי ופתאום זה הגיע אלי וגיליתי שלא משנה מה אי אפשרלעצור את זה ואני פשוט מגעילה את עצמי כוכלך!

אני בדיכאון רציני, חושבת על מוות כוכלך הרבה בזמן האחרון אבל אני לא יכולה למות שמנה אני יבייש את כולם.. אני רוצה שמשהו ישים לב ויתייחס אבל כלום, שום סימן! כול החברות שלי נטשו אותי ונשארתי לבד..\=

הדבר הכי מבאס שיש זה שכל פעם שאני עולה במשקל ומשמינה חוץ מהמשפחה אפחד לא מעיר לי שהשמנתי. גם אם אני יעלה 10 קילו חברות שלי לא יגידו כלום אבל ברגע שאני יורדת אפילו קילו אחד ישר " ואייי אני מדמיינת או שרזית מלא?" "ואיי את נראת כוכלך טוב, רזית מלא את ממש כוסית!" "כל הכבוד לךך תמשיכי ככה את נראת פשוט מעולה" זאת רק אני או שהעולם התחרפן? איך הם יכולים לשים לב לקילו אחד שיורד ממני, ושאני משמינה כלום. זה משגע אותי ממש..

 

אני כבר שלושה ימים אוכלת ממש מעט או לפחות משתדלת. לדבר אחד לא ציפיתי לחזור- להקאות שלי.. פתאום אחרי ארוחת הצהריים אני מוצאת את עצמי בשירותים יושבת על הברכיים ומקיאה את הנשמה. כולכך כאב לי גפ פיזי וגם נפשי לא רוצה להקיא אני מגעילה תעצמי אבל אני לא יכולה לעצור את זה. אני לא יכולה לחשוב על זה שאוכל יכנס אליי לגוף ויצא רק לאחר שהוא כבר ספוג בתוכי ויכנסי לתוכי עוד ועוד שומן כאילו שזה בכלל לא חסר לי..

 

התפריט למחר:

בוקר- כלום

צהריים- חטיף אנירגיה\קציצה אחת\סלט ירקות

ערב: כוס קפה שחור, ואולי עוד חטיף אנרגיה או מלפפון..

אני יודעת שזה מלא אבל בתור התחלה זה עדיף על כמויות האוכל הקודמות שלי.. בקרוב אני יעלה תמונות כדי לעדכן על איך שאני נראת עכשיו...

 

נכתב על ידי , 17/2/2010 23:42  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 30

MSN: 

תמונה




968
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל%^ברבריטה%^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על %^ברבריטה%^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)