לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Studio Fashion


בלוג אופנה מלא בטיפים, עצות וכל מה שתרצו :)

Avatarכינוי:  Studio Fashion

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

4/2010

ספיישל סוף החורף!! D:


למטה [=
נכתב על ידי Studio Fashion , 6/4/2010 12:27  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Goodbye Winter...


שלום :)

בזמן האחרון מתחיל להתחמם יותר ויותר, וכבר התחילה תקופת הים ומרגישים את הקיץ בפתח.

לכבוד זה החלטתי לעשות פוסט לסיכום החורף.

יהיו פה תמונות, מידע על טרנדים, פריטים שלי ועוד דברים

אז תקראו בכיף ואל תשכחו להגיב ולעשות מנוי בסוף(;

 

 

צעיפים

 

איך אפשר לסכם את החורף מבלי לדבר על צעיפים?

אני אישית פשוט מתה על זה.

ויש לא מעט סגנונות בזמן האחרון -

כאפיות, דקים וארוכים, קצרים, את האלו העבים שגם יכולים לשמש כמפה, צמר ועוד ועוד...

אני חושבת שצעיפים הם אחד הדברים הכי מחמיאים שיש, וגם מחממים ונוחים בצוואר(:

 

אלה חלק מהצעיפים שלי:

 

http://yfrog.com/9g103uyj

 

http://yfrog.com/03104tqj

 

 

יש כמה דרכים לשים צעיפים, אלו כמה מהן -

1) דבר ראשון יש מן הסתם את ה"דרך" של פשוט לשים אותו רגיל, בלי שום קיפולים וכלום.

זה באמת למי שרוצה להראות רגוע או סתם מגניב.

המלצה אישית:הולך מעולה עם לוק שכבות (ראו פוסט פתיחה)

(התמונה של הבחורה הלבנה עם הצעיף הבז')

 

2) גם די נפוץ, פשוט לכרוך את הצעיף מסביב לצוואר כך ששני הקצוות שלו מקדימה.

אני אישית מתה על זה, וזה נותן כזה מראה של ליידי, אז זה טוב ללוק כזה.

(התמונה עם הצעיף הירוק)

 

3) משהו מאוד נחמד. זה נותן מראה מתוחכם ומגניב.

מקפלים את הצעיף לחצי, שמים על הצוואר ואז בלולאה שנוצרה מכניסים את הקצוות.

(כמה תמונות, לדוגמא למעלה מימין)

4) גם בנים יכולים לשים צעיפים. יש כאלה שאוהבים ויש כאלה שלו. בכל מקרה - לבנים אין הרבה אופציות כמו לבנות, אולי 2 סגנונות אפשריים..

 

5)עוד דרך לשים צעיף - דרך יותר קיצית אבל בכל זאת- היא על הראש.

ראיתי את זה לראשונה ב-90210 החדש, וגיליתי שזה ממש יפה.

עצה אישית: הולך מאוד עם קוקו גבוה, אבל לא רק.

עד שמצאתי את התמונה! דרך אגב, גם לי יש צעיף בדיוק כזה(;

 

6) אפשר לשים את הצעיף באופן רגיל, ואז לקשור לקראת הלמטה את שתי הקצוות.

זה מאוד פשוט - אבל אני מקווה שהבנתן מההסבר(:

בכל מקרה זה יוצא ממש יפה

 

7) כאפיות זה גם סוג של צעיפים. אותן פשוט מלפפים והן לרוב באות בהדפס משובץ.

אני באופן אישי לא מתה על זה, אבל לא נורא.

 (יש דגמים יותר יפים מזה..S:)

 

 

מגפיים

אי אפשר לעשות פוסט על חורף בלי מגפיים.

כבר שמעתי כאלה שאמרו שהחורף הזה הולך רק מגפונים, ושמעתי כאלה שאמרו שרק גבוהות.

אני הולכת עם גם וגם. מגפונים זה חמוד ונשי, ובמגף גבוה יש משהו מחמיא וסקסי.

בחורף האחרון ראיתי המון סוגים של מגפיים -

היו מעור, מבד, עם פרנזים, חלקים, בגזרות שונות, על עקבים, שטוחים ועוד..

הצבעים החזקים היו שחור, המון גוונים של חום ואפור, אך היו גם לא מעט צבעוניים.

מה שחזר לאופנה ובגדול הם מגפי הגומי. כן כן, אלו ששמתן פעם אחרונה בכיתה ב' חזרו עם עשרות דוגמאות וצבעים בולטים

ושוב - בפוסט הזה אני מראה לכם את הפריטים שלי:

 

http://yfrog.com/c9106hpj

(לא הצלחתי להביא את התמונה לפה..):

 

 

צבעי ניאון

כל הצבעים החזקים והבולטים, "צבעי מרקר" אפשר להגיד. זה מאוד נחמד לשלב בלוק פריט אחד בצבע ניאון.

פריטים שהולכים חזק בצבעים האלה הם בעיקר שרוכים בצבעים חזקים, בגדי גוף, נעליים בצבע ניאון ורוד ראיתי הרבה, ומידי פעם טייצים, אבל תיזהרו עם זה!

רק תראו דוגמא נחמדה של שילוב צבעי ניאון: (שימו לב! אני לא אחראית לתוצאות במקרה ואתן הולכות ככה ביום רגיל!)

 

 

 

חולצות מכופתרות

אוקי זה משהו שתפס ממש חזק.

ראיתי חולצות מכופתרות בכל מקום! החל מהמותגים (בעיקר ב-H&M, שם זה גם ממש זול אגב), ועד השווקים.

זה די נחמד, יש מחמיאים יותר ויש פחות, אבל לדעתי לא צריך לקנות חולצות מהסוג הזה ביותר מ-100 שקל, כי זה לא עד כדי כך שווה את זה.

ראיתי כבר במותגים ב-40 עד 60. ושוב - אני ממליצה בנושא הזה על h&m.

הנה דוגמא:

 

מעילי עור

ה-דבר של החורף הזה, וכמעט אין בת שאין לה לפחות אחד.

לי יש אחד בשחור שקניתי בסופעונה בקסטרו.

בכל מקרה מעילי עור הם מחמיאים ויפים, טובים גם ליציאות וגם ליומיום.

יש כאלה עבים ומחממים באמת, אבל מה שאני הכי אהבתי אלה הדקים שקצת קצרים על הגוף ומגיעים בערך עד אמצע הבטן.

באים בעיקר בשחור וחום מן הסתם, אך לא רק.

 

הנה כמה דוגמאות:

(השמאלי)

 

 

כובעי חורף

לא חדש, אבל הגיע בגזרות ודמים חדשים.

הכובעים של החורף - מצמר, בד או מה שזה לא יהיה - הם פשוטים מחמיאים וחמודים.

 

בdiva יש כובעים ממש יפים. ראיתי אחד כחול משגע ב-30 שקל שממש מחמיא לבעלות העיניים הבהירות מביניכן.

יש לי כובע שחור שהוא בגזרה כזו של ליידי אם אתן מבינות.. זאת אומרת יש לו שוליים עדינות וכזה פרחם מצמר.. חמוד(:

 

http://yfrog.com/1r105dpj

 

 

גרביונים / טייצים צבעוניים

מתחת לחצאית או מכנס, עם מגפיים, אולסטאר או מה שזה לא יהיה,

הצבעוני חזר לאופנה ובגדול, וזה די מתקשר לקטגוריית 'צבעי הנאון' ממקודם.

שניים מהצבעים השהולכים מאוד הם סגול וכחול, שאותם אפשר לשים גם לערב (תלוי באיזה גוון), אך יש דברים הרבה יותר "משוגעים" מזה:

 

יחד עם הצבעוניים, הגיעו הגרביונים המדהימים עם ההדפסים

והכי מתוק זה כמובן הדפס לבבות אבל לצערי לא מצאתי תמונה.

 

דרך אגב - בH&M יש גרביונים מאוד יפים, בין השאר עם הדפס לבבות אם אני לא טועה.

 

 

כמה תמונות

**כל התמונות צולמו באותו היום, כי לרוב לא הייתי מצטלמת עם בגדים, לכן יש ג'ינסים וטייצים שחוזרים על עצמם**

imgp0916.jpgimgp0885c.jpg

 

imgp0897.jpgimgp0901.jpg

 

imgp0906.jpgimgp0914.jpgimgp0926.jpg

 

 

 

וכאן נגמר הפוסט לסיכום החורף.

כמובן שיש עוד אינספור טרנדים ודברים שהלכו איתם בחורף הזה,

ומן הסתם בטח חלק מכם לא יאהב חלק מהדברים שהגדרתי פה כטרנדים, אבל לא לכולם יש את אותו הטעם, וזה מה שיש(:

 

לכל שאלה, הערה, הארה או בקשה לפוסטים הבאים -

בתגובות.

 

שיהיה לכולנו קיץ כיפי ואופנתי

נכתב על ידי Studio Fashion , 1/4/2010 19:05  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טוכעס. ב-31/3/2011 18:40
 





6,380
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תרשו לי להעיר , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לStudio Fashion אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Studio Fashion ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)