לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בית חולים לאחרים

לא תמיד הכול ורוד, ובמקרה שלנו, הדבר הורוד היחיד הוא השמלה של הדס...

כינוי:  הכותבת, בית חולים לאחרים

בת: 14





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2009

פרק 2


היי כולם...

לא נכנסו הרבה.. אבל כמעט עברנו את הנכנס ה100, וזה דיי נחמד בשבילי כי אף פעם לא הולך לי עם הנושא הזה שנקרא "פרסום הבלוג"..

בכל מקרה... למעטים שכן נכנסו ואוהבים את הסיפור, הרי לכם פרק חדש:

*********

בפרקים הקודמים:

הדס התעוררה לבוקר הראשון שלה במכון להרזיה לילדים ונוער, בזמן שנותר לה לפני שהיה עליה לקום, היא נזכרה במאורעות אמש:

הדס הגיעה אל המכון עם שני הוריה. חני, הפסיכולוגית של המכון, הציגה בפנייה ובפני הוריה את ביתה הזמני והחדש.

לאחר שנפרדה מהוריה בעצב, הכירה את נועה ותמר- חברותיה לחדר במכון. איתן היא עברה את שארית היום ולמדה מעט אודות המכון.

בסופו של היום. היא הלכה לישון ונרדמה. בפרק הזה תקראו על מה שעבר על הדס לאחר שהתעוררה לבוקר הראשון במכון להרזיה לילדים ונוער

****

פרק 2- "אני עוד אצליח"

***

הדס חייכה כשנזכרה כי היום היא תתחיל ללמוד במוסד להרזיה לילדים ונוער, היא עדיין כעסה קצת על שקית הממתקים שבטח סטאר אוכלת בלי סוף כעת אבל חיוכה לא נמחק.

השעון צלצל, השעה הייתה כבר שבע וחצי.

נועה ותמר קמו משנתן בפיהוק קל.

"אני מקווה שישנת בסדר..." חייכה תמר כשראתה לנגד עיניה הנפקחות לאט את דמותה של הדס המחויכת.

"כן, תודה." הדס השיבה, "נועה לא קמה?"

"לוקח לה שעה..." צחקקה תמר וזרקה כרית סגולה על ראשה של נועה, זו זרקה עליה בחזרה כרית ורודה עם תמונה של מיני מאוס וקמה ממיטתה.

נקישה נשמעה על הדלת.

"יבוא!" צעקה נועה בכל ישנוני.

"סליחה שהערתי אתכן, אבל הייתן אמורות להיות כבר ערות..." צחקקה חני בראותה את שלושת הבנות בעיניים חצי פתוחות.

"לא הערת אותנו." העירה תמר.

"בכל מקרה," חני המשיכה, "הדס, תתכונני ובעשרה לשמונה תהיי בחדר 31 בקומת ההנהלה, נועה ותמר כבר יראו לך איפה זה."

הבנות הנהנו. "אני אהיה שם." אמרה הדס.

חני חייכה, יצאה מהחדר וסגרה אחריה את הדלת, והבנות התארגנו.

***

בשעה עשרה לשמונה בדיוק ולאחר ארוחת הבוקר שלא הייתה מפתיעה במיוחד, כפי שהובטח, עמדו שלושת הבנות בכניסה לחדר 31 בקומת ההנהלה.

"את תסתדרי מפה לבד?" שאלה תמר.

"אני חושבת שכן." הדס חייכה.

"אז אנחנו הולכות, אנחנו ממש מקוות שתהיי בכיתה שלנו." אמרה נועה.

הדס הנהנה ונועה והדר נכנסו למעלית וירדו לקומת הקרקע, משם הלכו לבניין של בית הספר שיש במוסד.

"הגעת בזמן." חני הגיעה מכיוון המסדרון, "זהו חדר המדידות, היכנסי."

הדס נכנסה אחרי חני בהיסוס קל, היא פחדה לגלות כמה היא שוקלת, וחשבה שהיא שוקלת טונות.

-"שלום אממ..."

-"הדס." איש שעמד בחדר החל לומר והדס השלימה אותו.

האיש היה גבוה קומה, בעל תסרוקת מעניינת, שערו אפור היה ועיניו שחורות עמוקות, הוא לא היה צעיר, בערך בשנות הארבעים לחייו, אך חיוכו היה כשל ילד שובב.

"זהו שאול, הוא מודד את גובהם ומשקלם של כל הנערים והילדים שבאים למוסד שלנו ואומר לכל ילד מה משקל היעד שלו." חני הסבירה ושאול הושיט יד לעברה של הדס והיא לחצה את ידו בעדינות.

"עלי על המשקל." אמר שאול, והדס עשתה כדבריו.

"81 קילוגרם..." אמר שאול. הדס כמעט בכתה, היא הרגישה ממש שמנה.

"עכשיו למד הגובה..." אמר שאול והדס הלכה בחוסר חשק למד הגובה.

"מטר שישים ושבעה סנטימטרים." אמר שאול. הדס הרגישה ממש שמנה, אבל ידעה שמתי שהוא יגיד לה כמה עליה לשקול, היא תרגיש נורא יותר.

-"ובת כמה את?"

-"חמש עשרה וקצת."

-"טוב, לפי המדידות את צריכה לשקול... 57 קילוגרם."

דמעות עלו בגרונה של הדס והציפו את עיניה. 'אני בטח אהיה פה שנים', חשבה לעצמה.

"ואת כל זה אצרך להוריד בעזרת ספורט?"

"אל תבכי הדס..." היא שמעה את חני מאחוריה. חני הגיחה קדימה והושיטה ממחטת טישו להדס הבוכייה, "זה לא קשה כמו שזה נשמע, אלו בסך הכוך עשרים וארבעה קילוגרם, ואת תצליחי, אני סומכת עלייך."

הדס חייכה חיוך מתחת לכל הדמעות ומחתה את דמעותיה.

'זה לא יהיה כל כך קשה, במחשבה שנייה...' חשבה לעצמה.

"עכשיו נלך למשהו יותר משמח..." חני אמרה תודה לשאול ומשכה את הדס בידה לכיוון חדר שלושים ושתיים, חדר השמלות.

"זאת רגינה." הציגה את האישה שישבה על כיסא ותפרה במכונת תפירה משהו נוצץ במיוחד שסנוור במעט את הדס ההמומה. לנגד עיניה נראו אינספור שמלות באינספור צבעים, והזוהר המם אותה מאוד.

"שלום, ומי את?" רגינה הושיטה את ידה לעברה של הדס, היא הייתה אישה חייכנית, ממוצעת בקומתה בעלת גוון עור כהה ושיער שחור חלק, עיניה היו ירוקות ועינה השמאלית הוסתרה על ידי הפוני שלה.

"אני הדס." הדס לחצה את ידה של רגינה.

"ובכן, מה הגובה שלך? ומה משקל היעד שלך?"

"מטר שישים ושבע, ואני אשקול 57 קילוגרם, אני מקווה..." הדס השיבה בחיוך.

"תוכלי לבחור שמלות משם." רגינה הצביעה על מתלה לשמלות, היו עליו מספר לא רב אך לא מועט של שמלות, כולן נוצצות ומבריקות.

"אני רוצה את זאת!" הדס הורידה מהמדף שמלה בצבע ורוד בהיר, שהתאים לגוון עורה העדין, השמלה הייתה בעלת שתי כתפיות דקות, כמעט לא נראות לעין, והיא אמורה להגיע להדס בערך עד הברך. השמלה הייתה שמלת שכבות, כלומר, עם הרבה שכבות בד עלייה, היא הייתה עדינה ומתוקה, אבל גם רצינית, שובבה אבל שמרנית, והדס החליטה שזוהי שמלה מתאימה בדיוק בשבילה. 'אחרי שלא יהיו לי ירכיים גדולות כל- כך' חשבה לעצמה.

"אני בטוחה שעשית את הבחירה הנכונה עבורך." חייכה רגינה.

"בואי נלך הדס, צריך להכין לך מערכת לימוד כמו של כולם, בטח יהיה לך קצת קשה בחומר, כי לעבור בית ספר באמצע השנה זה לא פשוט. יש המון חומר שאת למדת והכיתה שתשובצי בה לא, ולהיפך, ננסה למצוא לך את הכיתה הטובה ביותר עבורך.

***

לאחר שתלו את השמלה על הוו האחרון בחדרן של הדס, נועה ותמר, הלכו הדס וחני למצוא לה כיתה, לאחר כמה שאלות שנשאלה הדס על ידי מנהל בית הספר של המכון לגבי החומר שלמדה בכיתתה הקודמת הוחלט כי תשובץ לכיתה ט'5.

"זו הכיתה הקרובה ביותר לחומר שאת יודעת, יהיו עוד כמה דברים שתצטרכי להשלים, אבל אני בטוח שנועה ותמר יעזרו לך." נימק המנהל את בחירתו, "וזוהי מערכת השעות שלך." המנהל הגיש מערכת שעות מסודרת להדס, "אני לא בטוח שאת צריכה אותה, כי לנועה ותמר יש כאלה, אבל אני נותן לך בכל זאת."

"תודה." הדס חייכה למנהל.

"ועכשיו למערכת חוגי הספורט שלך..."-חיוכה של הדס נמחק- "מהם סוגי הספורט המועדפים עלייך?"

"אין כאלה..." הדס השפילה את מבטה.

"טוב..." המנהל עיין ברשימת החוגים, "בראשון ורביעי יהיה לך שחייה, תרשמי לך, בין השעות שלוש לארבע וחצי. בשני ושלישי יהיה לך מכון כושר, בין חמש לשש וחצי. ובחמישי ושלישי יהיה לך ספורט חופשי, בין שלוש לארבע וחצי. רשמת?"

"בשלישי שני חוגים?" הדס עקמה את אפה.

"חשבתי שבשישי- שבת תרצי להיות בבית, וחובה שישה שיעורי ספורט בשבוע, תחליטי..."

"טוב..." הדס הנהנה בראשה בכבדות.

"זהו..." חייך המנהל.

"ומה עושים בשאר הזמן פה?"

"יש חוגים רגילים, כמו שחמט, משחק, שירה... ויש אפשרות להוסיף עוד שני שיעורים בשבוע אם אין לך מה לעשות. אבל גם יש פה מחשבים וטלוויזיות וספריה, לא יהיה לך משעמם..." המנהל ענה במתינות.

"טוב... תודה..." חייכה חני, "הדס צריכה להתחיל בשיעורים. יש לך את הספרים של בית הספר שלנו?" היא פנתה להדס. הדס הנהנה והשתים הלכו לכיתת הלימוד של הדס.

שם הוצגה לעיני כל הכיתה, התיישבה ליד תמר והשיעורים התחילו.

הם למדו מתמטיקה עם מורה נמוכה קומה, רזה, בעלת שיער שיבה לבן, קצר.

"כל האנשים פה רזים..." לחשה הדס לתמר בעת שהמורה למדה משוואות עם שלושה נעלמים, שהדס כבר למדה בבית הספר הקודם.

"זה בשביל לגרות אותנו לרזות..." ענתה תמר.

הדס חזרה לשתוק.

לפתע הדס שמה לב, בצד השני של הכיתה ישבו קבוצת תלמידים, חלקם בנים, חלקם בנות. הם לא היו שמנים, להיפך, מסכת של שרירים עטפה את גופי הבנים, והבנות? שטוחות כולן היו, גם להן שרירים מעט.

"גם אלה בשביל לגרות אותנו?" הדס שאלה את תמר שכתבה כל מיני שטויות על איקסים.

"מי?"

"אלה." הדס הצביעה על קבוצת הילדים שישבו בצד השני של הכיתה.

"ממש לא..." צחקה תמר, "את לא יודעת? בית הספר שלנו משמש גם בית הספר של המכון לספורט, יש שם כל מיני ילדים שמצטיינים בספורט בבית הספר שלהם,

ויש פה גם בית ספר לאומנויות, אבל את לא תבדילי בין הילדים, כי יש ילדים... לא רזים, כמונו שלומדים בבית הספר לאומנויות, אני רציתי ללמוד שם, אבל ההורים שלי..."

תמר לא הספיקה לסיים את המשפט ולפתע נשמע כל המורה: "הגברת תמר גרין, הפסיקי לדבר ברגע זה!"

תמר השתתקה והתעמקה במחברתה בשאר השיעור.

***

"סליחה שהמורה צעקה עלייך בגללי, מה התחלת לומר בקשר ל..." הדס החלה לשאול את תמר בהפסקת האוכל כשלפתע ראתה אותו, הוא היה גבוה, בערך מטר שמונים וחמש, שרירי אבל עדין, עיניו הכחולות נצצו בזמן שדיבר עם חבר שלו, הוא פיזר את בלוריתו השטנית וחייך, חיוכו שבה אותה. היא כמעט הזילה עליו ריר ו...

"הדס תתעוררי!" צעקה תמר ונופפה בידיה מול עיניה של הדס.

"זה דין, ובשביל בנות המכון להרזיה, הוא רק למבט מרחוק.

כמעט כל הבנות אוהבות אותו, אבל רק חולמות עליו, כולן יודעות שלעולם לא יהיה להן סיכוי, אלא אם אחרי שיגמרו את השהייה במכון להרזיה, הן ילכו למכון לספורט ע"ש הרוגי אולימפיאדת מינכן, או לבית הספר לאומנויות ע"ש חנה רובינא."

"אה..." הדס השיבה בעצב.

'אבל אני אשיג אותו!' חשבה לעצמה.

****

בסך הכול פרק דיי ארוך, לא רע..

השם של הפרק דיי מחריד לדעתי.. אבל חפיף...

תגידו לי אם התקציר של הפרק הקודם עזר לכם, כי כתבתי אותו הרגע (לעומת הפרק, שנכתב לפני יותר משבועיים... )

תגיבו,

 מור

נכתב על ידי הכותבת, בית חולים לאחרים , 30/8/2009 17:23   בקטגוריות בית חולים לאחרים, סיפרותי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רינתייי D: ב-1/10/2009 16:42
 



פרק 1


היי, כמו שאמרתי אתמול, הפרק מפורסם היום.

לכל פרק יהיה שם, שיתאר אותו קצת...

מקווה שתאהבו.

***

פרק 1- "שונה"

הדס התעוררה מקרן האור שחדרה דרך חלון החדר שבו שהתה.

המקום היה מוכר לה, אך אולי מעייפות, ואולי היא סתם התעצלה לחשוב, היא לא ידעה היכן היא. היא הביטה סביבה, מול מיטתה, בצמוד לקיר שהיה שם נחו שתי מיטות, ובכל מיטה ישנה ילדה, השמיכות הסתירו את פני הילדות והדס לא זיהתה אותן.  תוך ששמעה את נשימותיהן הקצובות, הסיתה את מבטה לעבר הקיר הסמוך למיטתה, היא הביטה בשעון, השעה הייתה 7, 'עוד מוקדם...' חשבה לעצמה, היא שלחה יד לעבר השידה שנחה בצידה האחר של המיטה שלה, לתפוס ממתק קטן ואז לחזור לישון, אך שקית הממתקים שלה לא הייתה שם. 'מוזר..' חשבה לעצמה. היא חזרה לשכב על הגב, ובמוחה רצו אירועי אמש..

***

14 שעות קודם לכן...

"אז זהו, זה כל המוסד שלנו, מה את אומרת, הדס?" שאלה אישה גבוהת קומה את הדס, האישה הייתה רזה, בעלת שיער שחום ארוך ועיניים כחולות נוצצות, היא חיכתה לתשובתה של הדס במתינות ובשקט, כמו שבעלי המקום הורו לה לעשות.

"אני חושבת שהוא בסדר..." מלמלה הדס.

"ואתם, גברת ואדון לבין, מה דעתכם?" האישה הפנתה את מבטה אל הוריה של הדס.

"אני חושב שלהדס יהיה טוב כאן, היא לא תרגיש שונה, נכון מתוקה?" אביה של הדס השיב וליטף את כתפה של הדס.

"ו... אני אראה אתכם רק פעם בשבוע?" דמעות חנקו את גרונה של הדס.

"תשאלי את חני." אמה של הדס הפנתה את מבטה לאישה, שעכשיו הבינה הדס ששמה חני. הדס תלתה בחני מבט שואל.

"תוכלו לבקר מתי שתרצו, אבל מומלץ לא יותר מידי, זה רק יקשה עליה, כך אומרים מומחים, ועכשיו אני אראה לך את החדר והציג בפנייך את השותפות שלך לחדר."

חני חייכה שוב חיוך שנראה להדס מזויף ופתחה את דלת החדר שלידו עמדה. היא הורתה להדס להיכנס, וכשבאו אחריה הוריה של הדס, הסבירה להם שעכשיו הם סיימו את תפקידם ושיחכו כמה דקות בחוץ, כדי שהדס תוכל להיפרד מהם כראוי.

***

"אז את הדס?" שאלה אחת הבנות, היא הייתה שמנה, כמו הדס, בעלת שיער שחור מתולתל שהגיעה כמה סנטימטרים אחרי כתפה ועיניים ירוקות חומות. "כן..." הדס השיבה בחיוך מבויש.

"אני נועה." אמרה אותה ילדה שדיברה קודם לכן.

"ואני תמר, אבל רוב הילדים קוראים לי תמי..." אמרה הילדה השנייה וחייכה לעברה חיוך שחשף שיניים לבנות וישרות. גם תמר הייתה שמנה, מן הסתם, כי אם היא לא הייתה שמנה היא לא הייתה באה למוסד להרזיה לילדים ונוער. לתמר היו עיניי תכלת ושיערה היה חלק, ממש מקלות, בצבע שטני. 'אם היא לא הייתה שמנה, היא בטח הייתה דוגמנית..' חשבה הדס בזמן שהביטה בה.

"טוב..." חני החלה לומר, "הדס, כדאי שתלכי להיפרד מההורים שלך, ואז הבנות יראו לך את החדר. אני אלך, ואם תצטרכי אותי, אני נמצאת בקומת ההנהלה, בחדר 18."

הדס עשתה כדבריה של חני. היא הצביעה על הדלת והבנות, שהבינו את סימניה של הדס, הנהנו בראשן, הדס יצאה מהחדר והלכה להוריה.

***

"אני אוהבת אתכם." הדס חיבקה את הוריה והרטיבה בדמעותיה את חולצותיהם של הוריה. היא התנתקה מהחיבוק החזק ולקחה מידו של אביה את המזוודה שהביאה איתה ונופפה להוריה לשלום.

לאחר שהוריה הלכו היא נשארה במסדרון כמה דקות, כדי לנגב את דמעותיה בטרם יראו אותה נועה ותמר. לאחר שהייתה בטוחה כי פניה אינן אדומות ואין עליה כל סימני בכי, נכנסה לחדר והחלה לדבר עם הבנות.

***

"זאת המיטה שלך," הצביעה תמר על מיטה שהייתה צמודה לקיר שהיה סמוך לדלת הכניסה, מעל המיטה הייתה תמונה של כלבלב.

"אם את לא אוהבת את התמונה, אני אוריד אותה." אמרה נועה ששמה לב למבטה הממושך של הדס בתמונה.

"לא, פשוט הכלב הזה ממש דומה לכלבה שלי..." היא חייכה כשנזכרה ב'סטאר', כלבת דלמטי קטנה וחמודה, שבטח עכשיו מאוד מתגעגעת אליה, אבל גרוע מזה, היא נתונה כעת לחסדיה של זהר, אחותה התאומה.

"טוב..." נועה גלגלה את עיניה, "זה חדר האמבטיה, תניחי פה את כלי האמבטיה שלך, ופה את הסבונים."

"זהו החלוק שלך." תמי הוציאה חלוק מארון שהיה באמבטיה. "זהו בעיקרון, אני חושבת...

אה, כן, זה הארון שלך." תמי יצאה מחדר האמבטיה ופתחה ארון בצבע חום- דובדבן שהיה ליד הדלת.

"תודה..." אמרה הדס וצנחה על המיטה, מיטה לא גדולה במיוחד, אבל סבירה, באותו צבע של הארון ובעלת סדין, כרית ושמיכה בצבעי אדום- לבן. מיטה דיי קשה, כך התברר להדס ששפשפה את גבה.

"אני מניחה שזו השידה שלי..." היא מלמלה.

"כן." השיבה נועה.

"ומה זה?" הדס נגשה לווים שהוצמדו לקיר ונחו ליד חלון, היו שלושה ווים. על אחד נתלתה שמלה קצרה בצבע שני, עם כתפיה אחת ונצנצים רבים עליה, על הוו השני נתלתה שמלת סטרפלס תכולה, ארוכה, גם היא קושטה בנצנצים רבים. על הוו השלישי לא היה כלום.

"זה..." מלמלה נועה, "אלו בגדים במידות קטנות, כפי שאת רואה," היא הורידה את השמלה האדומה מהוו, "השמלה האדומה שלי, והכחולה של תמי. כל ילד שמגיע לפה, לאחר יום נשלח לחדר הלבשה מסוים, בחדר יש שמלות מעצבים כאלו, לבנות, וחליפות מעצבים לבנים..."

"ובעצם כשאת מרזה ומגיעה למידת השמלה, נערך טקס פרידה מיוחד עבורך, שבו את לובשת את השמלה ואחר כך את מקבלת אותה כשאת חוזרת הביתה." השלימה אותה תמר.

"אז בעצם מחר אני אלך לבחור שמלה?" שאלה הדס.

"כן." הנהנו הבנות.

"טוב." הדס חייכה והתיישבה על מיטתה, "למה בעצם באתן לפה?"

"בטח מאותן סיבות שלך," השיבה תמר, "בבית הספר, המשפחה ובעצם כולם, לא קיבלו אותי בגלל איך שאני נראית, אז החלטתי לבוא למוסד להרזיה הזה, אני פה חודשיים וירדתי 10 קילוגרם..."

"כמה שקלת? כמה את שוקלת? מתי תעזבי? כמה את רוצה לשקול?" הדס המתירה עליה מטר של שאלות.

"שקלתי 84 קילוגרם, אני שוקלת 74, בערך... אני אעזוב כשאגיע למשקל שאני רוצה וצריכה להגיע אליו, 59 קילוגרם, בגלל שזה מתאים לגובה שלי, שהוא מטר שבעים."

תמר השיבה על כל שאלותיה של הדס במתינות וברצף, כאילו תוכנתה לעשות זאת.

"ואת, נועה, את..." הדס החלה לומר.

"תחסכי ממני את כל השאלות..." חייכה נועה, "אני שקלתי 75 קילוגרם ואני שוקלת 70 עכשיו, אבל אני צריכה לשקול 50, בגלל שאני דיי נמוכה, אני מטר שישים ואחת.

"ומתי אני אדע כמה אני צריכה לשקול?"

"מחר, לפני שתלכי לבחור שמלה..." ענתה תמר.

"טוב... האמת שאני רעבה, מתי אוכלים?" אמרה הדס...

"אוכלים בשש וחצי בדיוק, אבל אל תתלהבי יותר מידי, כי את יכולה לשכוח מטוסטים, פיצות, לאפות, גלידות וכל דבר אחר דומה..." אמרה נועה בעצב.

"זה בטח לא יהיה כל כך נורא..." אמרה הדס.

***

לאחר שעה ששוחחו השלוש, הן הגיעו לחדר האוכל, שם הוצגה הדס בפני ילדי המכון.

הגיע זמן הגשת האוכל, היא ראתה שבשולחנות הרחוקים כבר הגישו את האוכל, היא לא ראתה מה בדיוק הולך שם, אבל זה לא נראה לה משמח. 'הרבה ירוק...' חשבה לעצמה.

אך כשקיבלה את המנה שלה, לא האמינה שלנגד עיניה היא רואה חביתה קטנה ולידה צלחת גדולה עם סלט, וחצי פרוסת לחם מרוחה גבינה לבנה.

"זה הכול?" היא שאלה את נועה ותמר שישבו מולה.

"מה קרה? לא מספיק לך?" לגלג ילד אחד שישב לידה.

"תסתום ערן!" הגנה תמר על כבודה של הדס, "אתה היית יותר גרוע כשבאת!"

"נגיד..." גיחך ערן.

הדס בחיים לא האמינה שהיא תאכל סלט, כשארוחת הערב שלה לרוב כוללת שני מלווחים עם גבינה שמנה.

למרות זאת הדס אכלה בשקט וניסתה לדמיין שכל גזר או חתיכת עגבנייה הנם ביס מהמלוואח שאוכלת בוודאי זהר, וכמובן שלא משמינה מזה.

***

ארוחת הערב תמה ואחריה הלך כל ילד לחדרו.

"לכי לישון..." נועה המליצה להדס.

"כן, מחר יש לך יום ארוך, קודם השמלה, ואז המדידות, ולאחר מכן ישבצו אותך בכיתת לימוד ואז יש את לוח שיעורי הספורט, שגם אותו צריך להכין לך." הוסיפה תמר בנשימה אחת.

"טוב..." הדס שמעה להן ונכנסה להתקלח ולצחצח את שיניה בחדר האמבטיה.

היה לה קשה להירדם, אבל לבסוף התהפכות ועוד אחת, והיא נרדמה.

***********************

 

מקווה שאהבתם, תגיבו.

מי שעושה מנוי, מן הסתם יקבל הודעה באימייל לפני כל פרק, אבל אני גם אשלח לו ספוילרים ומידע על הדמויות שאף אחד לא יקבל...

והקבועים יקבלו הודעה על כל פרק, אבל לא על פוסטים מיוחדים- כמו פוסט דמויות וסיפורים קצרים שאני אפרסם...

מור.

נכתב על ידי הכותבת, בית חולים לאחרים , 23/8/2009 10:24   בקטגוריות בית חולים לאחרים, סיפרותי  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קארין ~ Roxy H&D ב-29/8/2009 01:55
 



לדף הבא
דפים:  

600

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להכותבת, בית חולים לאחרים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הכותבת, בית חולים לאחרים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)