לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אהבה , וכל השאר


this is me and this is my fucking life


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2015

תאהב אותי עד כלות נשמתך


אוהבת אותך באמת. אוהבת אותך ושונאת את כל מה שמסביב.

אולי אני קצת מטורפת. אבל אתה שלי אז אני רוצה אותך רק לעצמי.

רוצה שתבין אותי בכל דבר,אפילו שאני לא מבינה את עצמי. 

שתמצא אותי גם שאני הולכת לאיבוד לעצמי.

שתמלא לי את כל הבקשות והצרכים גם אם לא אמרתי את זה בקול, גם אם לא ביקשתי..

אתה הגבר שלי, אתה אמור לדעת לבד. 

רוצה שתעשה בשבילי את הדברים הכי לא צפויים הכי לא נורמטיביים. 

רוצה שתדע תמיד מה לגיד איך להגיד ומתי.

שתהיה כמוני, אותן דעות מחשבות ציפיות ואכזבות.

 שתהיה עצוב שרע לי ותשמח שטוב לי, בלי שום קשר לחייך. 

רוצה שתחיה איתי ודרכי רק את החיים שלי 

שחברים שלך לא יעניינו אותך כמוני.

 שאני אהיה אני בעדיפות הכי עליונה.

רוצה שתעשה מה שאני הייתח עושה בשבילך, ותזכור שזה המון!

רוצה שתבשל לי, תנקה לי, תחכה לי, וכל מיני ׳ לי ׳ למיניהם כי אתה מיוחד לא כמו כולם, מיוחד שלי! 

רוצה שכולן ידברו עלייך ויגידו שזכיתי. 

אני רוצה ככ הרבה ואז מסתפקת במועט שיש לך להציע. 

ואז כל מה שחורג מהככ הרבה שלי, גורם לי להתאכזב ולכעוס 

מקבלת ככ קצת, לעומת מה שאני רוצה שאני מתבאסת ובוכה ורק צועקת ולא מרוצה.

אז החלטתי לבקש רק בקשה אחת. שתעמוד בה בגבורה. 

והיא שתאהב אותי עד כלות נשמתך.

ואז בכל איזה מחווה טובה זה יהיה הרבה מעבר למה שאני ביקשתי לעצמי ממך,

ואז לא אתאכזב ואהיה הרבה יותר ממרוצה, אתלהב ואתרעם על כל הסביבה.

אז אני מבקשת ממך רק את הדבר הפשוט הבא- 

תאהב אותי אהוב עד כלות נשמתך. 

חושב שאתה מסוגל?

נכתב על ידי liri :] , 18/9/2015 23:14  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  liri :]

בת: 30

MSN:  למעוניינים:)

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לliri :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על liri :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)