לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Tinkerbell Help & Designs



Avatarכינוי:  Yarden - Tinkerbell H&D

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2009

כנראה שלא תהיה לי גישה לאינטרנט בזמן הקרוב :(


כנראה שלא תהיה לי גישה לאינטרנט עד סוף סוכות, אולי לכמה דקות פה ושם אבל אני לא מבטיחה כלום...

אז תסתכלו למטה ותעשו עם זה משהו XD

ו... חג שמח, צום קל וגמר חתימה טובה (:

תתגעגעו אליי? (:

נכתב על ידי Yarden - Tinkerbell H&D , 23/9/2009 20:01  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט חדש (:


טוב, לא ממש פוסט אבל בכל זאת... P:

אז ככה, הפוסט הבא כמעט כמעט כמעט מוכן ויעלה מתישהו השבוע כי פשוט ממש אין לי זמן. מה שכן,

מחר יש לי יום הולדת!

כן כן אני בת 16 ^^ יאי! בכל אופן, החלטתי לכבוד זה לעשות מבצע מגניב ^^

 

כל מי שיעצב לי איזה ברכה מגניבה כזו וישלח קישור בתגובות לפוסט הזה ילונקק ברשימות בולט למשך חודש. כן כן, שמעתם נכון, חודש שלם ^^

יש רק שני חוקים לקטע הזה: הברכה חייבת להיות מוקדשת לי, ירדן / דדנס (זה הכינוי שלי :P) והיא חייבת להיות יותר ממשפט אחד XD

 

אז קדימה, תתחילו לברך!!!

 

*תודה לרנואר על ההשלמה המקסימה!! (: *

 

עריכה:

טוב בנתיים חשבתי לעשות עוד משהו בפוסט הזה כי הוא מרגיש ממש ריק... אז העלתי לכם בעצמי שירים של חגי תשרי להורדה ^^ לראשון זכרתי לשים קרדיט אבל לאחרי כבר לא XD

תהנו ולא לשכוח ללנקק אם שמים להורדה בבלוג ^^

 

בראש השנה, בראש השנה, פרחה שושנה אצלי בגינה... (:

 

עוד תראה עוד תראה כמה טוב יהיה בשנה בשנה הבאה... (:

 

שלומית בונה סוכה... (:

 

זהו... אם למישו יש רעיון לעוד שיר שאתם רוצים גם לא לראש השנה רק תבקשו וזה כמו הזמנה רגילה ^^ כל שיר! ^^

 

שנה טובה לכולם,

*הפעם תודה למפעל החתימות (: *

נכתב על ידי Yarden - Tinkerbell H&D , 18/9/2009 16:14  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צוות מסי D: ב-14/11/2009 09:40
 



לדף הבא
דפים:  

2,356
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , יצירתיות , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לYarden - Tinkerbell H&D אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Yarden - Tinkerbell H&D ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)