לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי.. (:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2009

ימים אחרונים... ):


אוקי..

אז אתמול הייתי בבריכה. היה ממש כיף!..

היו.. עופרייי, עדן ס, ועדן-חסקלונות אבישגי אלונה ויעל והיו גם צח ואילן..

בהתחלה ישבנו דיברנו.. ועשינו קולת מצחיקים מבלונים שאלונה הביאה.

אחר כך שנכנסנו למיים נפחנו אותם וצפנו אליהם.. ואז אבישג הלכה לבד (חחח..) למלות תבלונים. שיחקנו.. והיה ממש כיף..

קניתי גלידה.. חח.. ואז נכנסנו למיים של הקטנים, היה צחוקים.. שיחקנו נבר. (מתה על המשחק הזה )

 

בערב, הלכתי עם עופרי לקריון, היה כיף! אוהבת אותך עופריקי!!.. הסתובבנו.. ואכלנו קרפ.. שמו לנו שוקולד לבן ביחד עם השחר במקום נוטלה! אסון! (חחח.. סתם..)

 

זהו.. היום אני הולכת לפסטיבל הנוער עם כל היפוותת.. יהיה כייייף!!!

 

    

 

 

 

 

 

נכתב על ידי גפן , 27/8/2009 10:15  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היי כולם..


אז.. אני חדשה בענייני בלוגים, ואתם יכולים להעיר לי..

קוראים לי גפן..

וממ.. טוב פשוט תגיבו לי ואני אדע מה לכתוב.. חח..

 

אוקי.. עוד שבוע כבר נגמר החופש, חוזרים ללמודים.. ):

יש הרבה שאומרים שאין מצב שרוצים לחזור לביצפר, כשהם כן רוצים. אני מסכימה..

ברור שלא רוצים ללמוד!.. אבל מתים לראות את כל החברים. את אלו שלא מבלים איתם כל החופש..

ורוצים גם אולי לחזור לדברים אחרים.. שכוללים תחברים..-לזרוק דברים בשיעור.. לצחוק על מורות... חח..

 

אבל מה שבטוח חופש זה חופש.. ולי היה ממש כיף.....

ראיתי מלא ילדים.. (גם לא חברים טובים..) והייתי הרבה עם החברים הטובים שלי.. והמשפחה... (שזה גם משהו!.. ולא צריך לזלל בבילוי עם המשפחה..)

הייתי בבריכה, בים, בסרטים, באולינג, במסיבות..

ואני וחברים שלי לפעמים סתם הלכנו לאיזה גן משחקים או מכולת.. חח (נקרא לזה בר..) ולדבר..

קיצור.. אחלה חופש

מקווה שימשיך...

 

נראלי שדי חפרתי אבל ניסיתי.. (בכל זאת פעם ראשונה:) ובאמת השתדלתי...

 

נכתב על ידי גפן , 25/8/2009 13:35  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  גפן

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , ספורט , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לגפן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על גפן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)