לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

-


לא טובה בהתחלות, משעשעת, חיננית, מצחיקה.

לא חדשה, לא מהממת, מנסה.

 

אז זהו, אתם יכולים לקרוא לי Bella כי זה בערך הכינוי שלי מאז ומעולם, פה כדי להביע, לכתוב, להציג, להראות עד כמה שאפשר וגם אם זה לא תמיד מצליח.

 

באלי כבר שיהיה חורף ואני אקנה את המעיל הגדול מגאפ או שאמא תקנה לי באיטליה איזה משהו שווה. תכננתי לי כבר הכל ליום הראשון בבית-ספר, אולי אני אלך עם החברות למספרה כדי לשנות משהו. יש לי בגדים מוכנים, התיק וכל מה שצריך להיות בתוכו מוכן (חוץ מאוכל ומים כמובן.) וכ''כ באלי לראות את כולם שונים, את הבנים אחרי שהשתנה להם הקול בצורה פלאית לגמרי, את הבנות שנראלי שכבר עקפו אותי בגובה (ופעם לא חשבתי שיכול להיות מצב כזה!) וסתם לפגוש את המורות ולרכל עליהן בהפסקה.

אני מתה שH&M יגיע כבר לארץ ואני אבקש מאמא שתקנה לי כמה דברים של סטלה מקרטני בארה''ב כי זה יהיה ממש שווה וחוץ מזה שעיינתי בקולקציות שלה ושל אלכסנדר מקווין ובאלי את הכול לארון הקטן והצנוע שלי.

אולי עוברים דירה בשנה הבאה, נחכה. יקנו לי ארון גדול יותר (איימן!) ואולי אני אפילו אקבל חלק למעלה משלי אם העירייה תיתן אישור בכתב. יאללה, אני מוכנה.

 

זזתי לראות O.C ומגרש ביתי, חזרו בקרוב

נכתב על ידי , 28/8/2009 11:03  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





173
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBella* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Bella* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)