לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

~שם של בלוג~


"כל בני האדם נולדו תחת אותם השמיים, אבל לא לכולם יש את אותו קו אופק"

Avatarכינוי:  כינוי שלא תפוס :)

מין: נקבה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2011    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    




הוסף מסר

5/2011

היי אז, השתנה הרבה


לא סתם לא כתבתי. היו לזה הרבה סיבות.

רציתי להתמודד לבד, לא רציתי שאף אחד ידע על החיים שלי או ינסה לעודד, לא רציתי לראות שאף אחד לא קורא מה שאני כותבת, לא רציתי להיקשר מחדש לבלוג שלי ולהיות תלויה בו...

 

הספקתי לחתוך את עצמי (הרבה פעמים) ולהפסיק עם זה.

הספקתי לחזור לעשן באופן חלקי (אף פעם לא כתבתי על סיגריות בבלוג. מוזר.) - כלומר רק עם חברים ולבד לא ממש.

הספקתי לשנות את הדימוי העצמי שלי לגמרי, לחזור לדימוי הקודם ואז לשנות אותו שוב.

הספקתי להכיר אנשים חדשים, ולגרום לאנשים חדשים להכיר אחד את השני.

הספקתי לריב עם אנשים ולהשלים ולגלות שאני פתוחה מדי לגבי.. טוב, הכל בעצם.

 

אני לא יודעת אם אני חוזרת לכתוב.. אבל רציתי שתדעו שקרה הרבה.

יום טוב, אל תגיבו אם לא באלכם P:

נכתב על ידי כינוי שלא תפוס :) , 24/5/2011 15:19  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,256

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכינוי שלא תפוס :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כינוי שלא תפוס :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)