לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

למי אכפת?


מה שבוער, מה שחשוב והדיעה שלא תשמעו בתקשורת. חובבת קולנוע, חולת כדורגל, וצדק חברתי. ציונית גאה ומודאגת שיש לה מה להגיד על ה - כל.

Avatarכינוי: 

בת: 41

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2012

שם לסרט. דחוףףףף


כן כן. שוב אני תקועה עם מציאת שם לסרט שלי, כי מסתבר שהשם שנתתי לו - אני היחידה שאוהבת אותו.

 

ראש מחלקת ההפקות במחלקה שלנו אמר לי שזה שם לא נכון כי זה לא באמת סרט על פוקר, אלא על נערה שמתסבכת ומאבדת את עצמה, בגלל הרצון שלה להידמות לאביה.

 

יש לי עד מחר בבוקר למצוא שם אחר כי החוברות של הפסטיבל הולכות לדפוס ולא ניתן יהיה לשנות יותר.

 

אשמח לכל רעיון, אני ממש מיואשת כבר מהעניין הזה.

 

כאמור עלילת הסרט היא על גיבורה  בת 17, שמתמכרת לפוקר ומסתבכת בחובות. היא מאבדת את כל מה שיקר לה ואת עצמה תוך כדי.

היא כל הזמן רוצה להיות כמו אבא שלה, לעשות הרבה כסף כמוהו, רוצה שיהיה גאה בבת שלו. הוא מת כשהיתה ילדה קטנה, ובסוף הסרט היא מגלה את האמת על נסיבות מותו - הוא לא מת בתאונה כפי שנאמר לה מילדות, אלא בשל חוב הימורים.

 

אשמח לעזרה יצירתית, כי אני כבר אובדת עצות

 

כמובן שיינתן קרדיט בסרט למי שההצעה שלו תיבחר :-)

 

אלף תודות למי שיעזור.

זרקו כל דבר שעולה לכם לראש. זה בטוח יותר טוב מההצעות הנואשות שעולות לי כרגע

נכתב על ידי , 14/4/2012 21:58  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיס D ב-25/4/2012 10:09




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיס D אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיס D ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)