לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

למי אכפת?


מה שבוער, מה שחשוב והדיעה שלא תשמעו בתקשורת. חובבת קולנוע, חולת כדורגל, וצדק חברתי. ציונית גאה ומודאגת שיש לה מה להגיד על ה - כל.

Avatarכינוי: 

בת: 41

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2013

פרק חדש בחיים :-)


עוד תקופה שכזו.....

 

מזמן לא היתי, לא עידכנתי, וגם כשנכנסתי להעלות פוסט זה היה בגלל מטרה חשובה - אירוע התרמה,

או כי רתחתי מעצבים - בית"ר ולא יכולתי לשתוק.

 

****

אגב, ערב ההתרמה להראל, עליו כתבתי לפני שני פוסטים היה מוצלח, לערב שתוכנן ל1000 איש הגיעו 1600.

אבל לצערי לא הצלחנו לגייס את הסכום הדרוש, שהוא עצום - 350 אלף דולר.

הנה פרטי הבנק לתרומה למי שמעוניין:

 
בנק פועלים סניף 614 מס חשבון 505079 עמותת להושיט יד עבור הראל דבוש

 

בחודש + שלא היתי כאן, התרוצצתי בין דירות עם שותפתי, לבין ראיונות עבודה, לימודים, עבודות מזדמנות...

 

התוצאה -

 

אחרי חודשיים וחצי של חיפושים - יש לי דירה חמודה חדשה, באמת חדשה - עברה שיפוץ כולל ויסודי.

אני כעת חולונית חח :-) למרות שלעד אשאר דרומית גאה בנשמתי!

מתחילה עבודה חדשה ומחפשת עוד עבודה כי זה לא מספיק.

 

וכל זה בתוך תקופת בחינות :-) מחר מבחן, יום שני מבחן... שמייח

 

סופ"ש שעבר היה לנו את הנופש השנתי של המשפחה, היינו בים המלח, היה ממש נחמד, בעיקר עם כולם יחד.

אני אעלה פוסט תמונות בנפרד.

 

לדירה יש לנו את רוב הדברים הדרושים, ועדיין מחפשות את מה שחסר

 

השבוע צבענו את השולחנות והכיסאות לסלון, כדי להעניק להם מראה קצת יותר חדש, את הספה צריך

לנקות ולהביא לדירה מהמחסן של אבא שלי.

מקרר היה לנו, אבל מסתבר שהוא לא מתאים למקום שיש לרשותינו בדירה אז אנחנו מחפשות עכשיו מקרר יד שניה.

כל שאר הדברים למטבח כבר יש וכבר הכל מסודר בארונות.

 

מחר אני הולכת עם ההורים שלי לקנות מזרן חדש, כי עד שאין לי מיטה אני לא ממש יכולה לעבור וחבל כי כבר

התחלנו לשלם שכר דירה מיום חמישי.

מחפשת שולחן מחשב קטן כי החדר שלי פיצייייייי 8 ומשהו מטר, וארון בגדים, שכנראה גם את זה ההורים שלי

יממנו והנגר שלנו יכין לי משהו שנעצב ביחד ויתאים למידות ולצרכים שלי. אני עדיין מחפשת יד שניה בכל זאת,

כדי לערב כמה שפחות את ההורים שלי.

 

מתחילה לעבוד בטלוויזיה באולפנים. לא תפקיד חלומות אבל זה התחלה וכרגע רק מעניין אותי פרנסה.

במקביל מחפשת בקדחנות משהו נוסף כי זה משרה חלקית.

 

הציעו לי להשתתף בריאלטי על נשים בעולם הכדורגל, סירבתי בנימוס :-)

אבל אני אנסה לשכנע אותם לקחת אותי לצוות ההפקה! מי יותר מתאים לעבוד בתוכנית כזו אם לא אני?!

 

לומדת המון כדי להוציא ציונים טובים ולשפר קצת את הממוצע הדפוק שלי (בגלל שנכשלתי בהרבה קורסים

שנאלצתי לעזוב בגלל המחלה או העבודה על הסרט יש לי הרבה אפסים שדופקים לי את הממוצע, באסה).

צריכה 85 ומעלה בכל אחד מהקורסים. למרות שלא נראה לי שאני אעשה תואר שני אי פעם, לפחות שתהיה לי האופציה.

נשאר לי עוד סמסטר אחד ובשעה טובה אסיים השנה את הלימודים!

 

זהו, פרק חדש, אני מתרגשת.

סוף סוף עוזבת (שוב) את הבית ומתקדמת בחיי, אחרי 3 שנים שגרתי בבית הורי והרגשתי תקועה.

 

רק קצת חרדה מהעניין הכלכלי ומקווה שאמצא עוד עבודה בהקדם כדי שיהיה לי איך לעמוד בתשלומים

שזורמים כעת בטירוף.

 

כשהדירה תהיה מוכנה ומרוהטת אני מבטיחה להעלות הצצה קטנה :-)

 

הקבוצה שלי עם ניצחון ליגה שלישי ברצף, תענוג!

 

שבוע טוב לכולם

 

 -4-

 

 

 

נכתב על ידי , 2/2/2013 20:59  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-7/2/2013 00:12




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיס D אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיס D ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)