לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

למי אכפת?


מה שבוער, מה שחשוב והדיעה שלא תשמעו בתקשורת. חובבת קולנוע, חולת כדורגל, וצדק חברתי. ציונית גאה ומודאגת שיש לה מה להגיד על ה - כל.

Avatarכינוי: 

בת: 41

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2013

בקשר לפרישה


אתמול אמרתי שאני צריכה היום שיקרה נס, והוא קרה!

 

הגעתי ליועץ אקדמי, הוא היה במצב רוח טוב ואפילו התלוצץ על משהו.

הוא בא לקראתי מעבר לחלומות הכי פרועים שלי.

 

בשורה התחתונה - אני מסיימת השנה!!! בתנאים שלי - יום לימודים אחד בשבוע

יש לי משימות לעשות כדי שזה באמת יקרה -

צריכה לדבר עם מרצה אחד בקשר לקורס חובה שרשום לי שלא היתי, ולבקש מראש החוג שיסכים לקבל

ממני סרט דוקו של 10 דקות כדי לקבל ציון על קורס חובה בשנה א' שנכנשלתי בו כי עזבתי את הלימודים בשל המחלה.

הקורס היחיד שהמרצה לא הסכים לבוא לקראתי והכשיל אותי.

 

ולנסות גם להתחנן למרצה נוסף מקורס כללי של שנה שעברה שלא הגשתי לו עבודה בגלל ההתעסקות עם הסרט,

שאולי יסכים שאגיש לו עבודה עכשיו ואז יהיו לי 4 נקודות ספייר, למקרה ש...

 

אבל זה בידיים שלי עכשיו, מבחינתו אנחנו בסדר כל עוד אני מטפלת בקצוות האלו :-) יש לי 124 נק"ז

 

הוא שאל למה הגעתי לשנה חמישית, אז הסברתי לו על המחלה שלי ושעזבתי את שנה א' ואז לא יכולתי ללמוד

הרבה כל סמסטר.

מעולם לא ראיתי אותו כל כך סלחני וגמיש. הוא עשה הכל כדי לעזור לי לסיים השנה :-)

 

עכשיו יש לי 4 אנשים שאני צריכה לדבר איתם ולסגור קצוות ואני מסיימת הסמסטר הזה!!!

 

 

 

כיף כיף כיף

 

 

*** במעבר חד מאוד

ישראל נפרדה מאחד האמנים הגדולים בתולדותיה - שמוליק קראוס. יהיה זכרו ברוך

 

 -5-

 

נכתב על ידי , 18/2/2013 21:36  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיס D ב-21/2/2013 23:02




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיס D אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיס D ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)