לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

למי אכפת?


מה שבוער, מה שחשוב והדיעה שלא תשמעו בתקשורת. חובבת קולנוע, חולת כדורגל, וצדק חברתי. ציונית גאה ומודאגת שיש לה מה להגיד על ה - כל.

Avatarכינוי: 

בת: 41

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2013

חיים בלי טלוויזיה


אני ושותפתי החלטנו שלא להכניס טלוויזיה לדירה החדשה.

זה התחיל כאילוץ כי לא היתה לאף אחת טלוויזיה להביא, והגיע לתובנה שנחמד לנו בלי טלוויזיה,

ולמרות שכבר ביררנו עם הוט ויס והוט באו לקראתו במחיר - העדפנו שלא להביא,עשינו רק אינטרנט.

 

בלי טלוויזיה בבית, פתאום יש המון זמן!

פתאום מנהלים שיחות ולא רק בוהים ביחד במסך,

פתאום קוראים ספרים

פתאום יושבים עם חברים ומדברים ולא צופים יחד באיזה ריאלטי דבילי.

פתאום יש זמן ללמוד ביתר חריצות ללא פיתויים טלוויזיונים :-)

 

רק מה, הסלון קצת ריק, צריך להביא עוד ספה למקום שנשמר לטלוויזיה

 

לא חשבתי שאשרוד בלי הסדרות שלי, בלי היכולת להדליק ולזפזפ...

בשבוע הראשון התחרפנתי וכשהגעתי לבית הוריי התנחלתי שעות אל מול המסך.

בשבוע השני זה פחות הפריע לי, והשבוע... השבוע כבר גיליתי את היתרונות.

 

אז יש חברים שצוחקים שאנחנו דוסיות,

ויש כאלו שמתבאסים לבוא כי אין מה לראות

אבל הכרתי כבר עוד ח'ברה בגילי שמתוך עיקרון לא מחזיקים טלוויזיה בדירה וכך מספיקים הרבה יותר

בחיי היום יום ונהנים יותר בחברת חברים.

 

כשגרתי בארה"ב גם לא היתה לי טלוויזיה בדירה.

אז זה באמת נבע ממניעים כלכליים שלי ושל שותפתי נטו.

אבל גם, מה שהיה יפה זה שכל הזמן היו באים חברים, והיינו יושבים ומדברים, משחקים משחקי חברה מפגרים,

פשוט נהנים מהחברה.

כשממש רציתי לראות משהו הלכתי לשכנה או לחדר הכושר.

היום יש כל כך הרבה דברים בצפייה ישירה באינטרנט כך שאם ממש בא לי אני יכולה לראות משהו במחשב.

 

למרות חוסר ההבנה והלעג בחלק מהמקרים, אני שלמה עם ההחלטה.

לא אכפת לי שיש שחושבים שזה מתוך קמצנות או עוני

אני מרוצה שאין לי טלוויזיה. הנה, במקום לצפות עכשיו במשהו, אני כאן קוראת בבלוגים אחרים וכותבת בשלי,

אחרי שלמדתי שעות לבחינה ותיכף אשב לקרוא קצת בספר שברשותי מזה 6 שנים ומעולם לא מצאתי את הזמן לקרוא.

 

טוב לי ככה, יש לי כל כך הרבה להספיק ב4-5 חודשים הקרובים שזה היסטרי והעובדה שאין מסך שמסיח את הדעת זה נהדר!

 

החלטנו שבכסף שנחסוך במנוי  להוט\יס, נשקיע במנוי לסינמה סיטי בראשון לציון ואחת לשבוע  נלך לסרט :)

 

אתם יכולים לדמיין את חייכם ללא טלוויזיה?

 

-4-

 

נכתב על ידי , 21/2/2013 23:15  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיס D ב-25/2/2013 01:18




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיס D אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיס D ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)