לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

למי אכפת?


מה שבוער, מה שחשוב והדיעה שלא תשמעו בתקשורת. חובבת קולנוע, חולת כדורגל, וצדק חברתי. ציונית גאה ומודאגת שיש לה מה להגיד על ה - כל.

Avatarכינוי: 

בת: 41

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2013

קליפ לאתניקס


לפני משהו כמו חודש פנתה אלי חיילת חמודה מדובר צה"ל, סיפרה לי על פרוייקט חדש יחסי (זו השנה השלישית)

של הנצחת חיילים נופלים -

ביום הזיכרון, בערוץ MTV הישראלי, הם מקדישים כל שעה לנופל, עם רצף של שירים שאהב שנבחרו על ידי משפחתו,

עם שקופית של שמו ותמונתו. בנוסף לזה יש להם אתר בו הם מקימים לכל נופל עמוד אותו יכולה המשפחה

למלא בתכנים שתבחר - סיפורים עליו, חוויות, מכתבים, קטעי זיכרון...

 

היא שאלה אם אני מעוניינת לעשות את זה עם אחי, וודאי שהסכמתי.

ההגבלה על השירים היתה שהם חייבים להיות שקטים, רגועים, כי זה בכל זאת יום הזיכרון ומסתבר שיש חוק

שאוסר על שידור שירים שמחים. שזה בעייתי כי אחי היה אדם מאוד שמח

 

רשימת האמנים שאחי אהב לא ארוכה במיוחד, אמרתי לה במיידית אתניקס וREM

יש שני שירים שחייבים להיות ברצועת ההשמעה של אחי שכן אחרת זה לא אחי.

"ציפור מדבר" של אתניקס אחד מהם, העיקרי.

 

מסתבר שאין לשיר הזה קליפ, ולכן לא ניתן לשים אותו ברצועה. הצעתי שתבדוק אפשרות לשים אותו מהופעה

חיה והעניין בבדיקה.

ואז עלה לי רעיון :-)

 

מה אני עושה? קולנוע

כרגע אני כבר חודש עובדת על הפקת ווידאו דאנס לשיר מוכר.

אמרתי לה שאני אפיק לשיר הזה קליפ ואביא לה, כדי שהשיר יוכל להתנגן ברצועה של אחי. הדד ליין הוא אפריל.

 

בהתחלה ירדתי מזה, נשמע מופרך שאני אביים קליפ לשיר דגל של אתניקס, וגם חברה שלי צחקה עלי שבכלל

חשבתי על זה. מה גם שיש לי חודש להפיק, לצלם, לערוך ושיעבור את אישור הלהקה.

אבל אז התחלתי לחשוב על זה באמת, והגעתי למסקנה שזו תהיה סגירת מעגל היסטרי, ששיר שאחי אהב,

שישודר ביום הזיכרון ברצועה לזכרו, יהיה קליפ שאני אביים! לא חושבים?

 

החלטתי לגדל ביצים וכן ללכת על זה. אם מישהו יצליח לעשות את זה בלוח זמנים הזה, זו אני.

 

אני כעת יושבת ומאזינה לשיר על ריפיט, מסתכלת על המילים ומנסה לבנות סיפור מצולם, קונספט,

בודקת לוקיישנים במדבר ומפיצה מודעת דרושים לדוגמנית שתצטלם לקליפ. אמרתי לחיילת שאני אדאג לקליפ,

היא צריכה לדאוג לאישור שלו עם הלהקה :-)

 

הגשמת פנטזיה לגמרי!

 

אם יש לכם רעיונות לקליפ יותר מאשמח לשמוע :-)

 

-4-

 

 

 

נכתב על ידי , 27/2/2013 12:48  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיס D ב-28/2/2013 00:36




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למיס D אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מיס D ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)