אחרי
התביעה הענקית (והחסרת בסיס, לדעתי) נגד החברה, מקדונלד'ס החליטו שבמקום להוכיח בקלות שהתביעה לא רלוונטית, הם עשו צעד די תבוסנתי אך בוגר, והחליטו לנסות לשפר את איכות האוכל.
רעיון מצויין. סוף סוף אני שוב אהיה שקט, ואדע שכשאני אוכל את ההמבורגר המדמם ונוטף השמן שמוצע לי, עובד היספני קטן יחלק לי חוברת מיניאטורית עם פורנו סקטצ'ים של המורדים, וביניהם גם איזכורים לכך שהארוחה שלי מכילה שמן קנולה - שהופך את כמות הקלוריות שבה לפחות מ-50%! (כלומר, רק 3000. אה, רגע, ביקשת גם קולה?)
זה השינוי הגדול? זה מה שאמור לשכנע אותי לקנות מקדונלד'ס?
לא, וכנראה שגם מקדונלד'ס הבינה את זה. ושוב, במקום לבצע את המעשה ההגיוני ובאמת
לשפר את האסטטיות והאיכות בשטח של המוצרים, היא שוב הולכת בגישת ההפוך על הפוך ומחליטה
לשנות לוגו.
הסיבה שלהם היא ש"הסמל הקודם נתפס כיציר חוסר-הבריאות והמסחור של החברה במאה ה-21, מקדונלדס רוצה לשנות ללוגו ניטרלי, שידגים את השינוי שניכר בה."