לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

גם אם שוב אעצום את עיניי...


© כל הזכויות לשירים ולכתוב בבלוג שמורות לכותבת בלבד!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2012

מסתכלת לשמיים


אני שוב לבד, ביחד בלי אף אחד.

צוחקת ובוכה, מדמיינת לי אותך.

מחייכת לי לרגע

והנה הוא שוב עבר.

 

מניחה את הראש על הכרית שלי.

הדמעות זולגות לי מהעיניים.

רוצה לראות אותך

תחזרו אליי כלום.

 

רגע לפני שאני נופלת,

מאבדת שוב את ההכרה.

אני מסתכלת לשמיים,

עוצמת את העיניים

ונזכרת שיש לי אותך.

 

הי אתם תקשיבו לי

תסתכלו לכאן תביטו בי.

תיקחו אותי איתכם,

תהפכו אותי לאחת מכם,

לא רוצה לבד.

 

לאן נעלמת לי, לא נשארת בשבילי.

מרגישה אבודה, מתהלכת בלי שליטה.

תחזור אליי כבר

אתה חסר לי.

 

רגע לפני שאני נופלת,

מאבדת שוב את ההכרה.

אני מסתכלת לשמיים,

עוצמת את העיניים

ו... מדמיינת לי אותך.

נכתב על ידי capezio , 7/4/2012 23:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  capezio

בת: 27




581
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לcapezio אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על capezio ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)