לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Peace Of Me .



Avatarכינוי: 

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2009

3.9.09 ,21:00



  
לא יצא לי כ"כ להסביר על הבלוג ועלי ..
אז הינה פוסט שמוקדש לזה ולעוד כמה דברים ^^


X


*אני אנונימית
-אולי אני יספר לכם איך קוראים לי-
אתם יכולים לקרוא לי איך שבאלכם זה לא משנה לי ..
אני גרה בת"א סיטי ואני בת 13 וחצי ,
כיתה ח' בייביייי .

*שם הבלוג הוא Piece Of Me,
בגלל שאני מתה על השיר הזה והבלוג גם על החיים שלי.
יעננו פיס אוף מי? חלק ממני XP

*אני שונאת מזרחית ושירים בעברית .
אולי יש כמה שאני מחבבת פלוס ;]

*אין לי חבר אבל היו לי 4.

*לא מתחברת לחשים ,
פשוט לא יכולה להתכרב אליהם !

*יש לי ידידים שהם הומואים וזה לא מפריע לי.

*אני נחשבת למקובלת ,
אבל לא באמת אכפת לי מכל הקטע הזה .

*בבלוג הזה אני אשכרה אשפוך ה-כול ,
מי שיש לו בעיה עם דברים שאני יכתוב?
שלא יעדכן אותי בזה שפשוט יצא !!

*אני מטר 65 , עיניים תכלת , שיער שטני .


X


כל השאר כבר בטח תקראו בפוסטים ..

- - - - - - - -

היום כבר ממש התחלנו ללמוד וזה .... XD
ישבתי ליד נועה ושולחן לידנו תומר וגיא
גיא כל שנייה מנסה לדבר איתי והמורה מסתובבת כזה
ואז אני עושה כאילו אני כותבת .
חח היה שיא המצחייק אבל משעמם בכל השיעוריםם 

למהההההה תקעו לנווווו לעזאזל 6 שעות ביומשישייייי?<
 

נכתב על ידי , 3/9/2009 20:55  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כיתה ח' ;;;]]


וואוו אחד הימייםםם ;)
אז כמו שכבר אמרתי *כתבתי*
אני בכיתה ח' ,וזה בניין אחר מהקודם .
אני כותבת כסיפור ...

X

יצאתי מהאוטו וישר ראיתי את החברות שליי.
קארין ,ליהי ,לור ומאיה .
התחבקנו דיברנו ובעיקר :
ה-ת-ר-ג-ש-נ-ו
נכנסו לבצפר העננקקק חשוב לציין !!
הכול מפוצץ בילדים ולא ראינו כלום !!
התקדמנו למבנה של ח' .
ועלינו למעלה הקומה הכי הכי גבווה..
חמישית אם אני לא טועה .
תחשבו מזה ,כל יום לעלות 5 קומות ואז לרדת ושוב לעלו ולרדת ..
טוב לאמשנה אתם בטח מתארים לעצמכםם .
אז עשינו שיחת הכרות עם המורה ,
והכרנו 3 תלמידים חדדשים ^^
אח"כ היה טקס ,די משעמםם לומר ת'אממת 
אח"כ חזרנו קצת דיברנו והפסקת אוכל ..
- בין לבין הספקתי לדבר עם אמא שלי ולהשיג לוקר ;)
בפנים היו כאלה מסטיקים וחטיף-
ירדתי למטה עם גל ואז ראיתי איזה ילדה אחת פרחה מתקרבת ,
ואז פתאום היא אומרת לי : את *שם כלשהו* ,
אוומיגאד והיא התחילה להגיד דברים
חח לאהבתני מה היא רצתה מהחיים שלי .. אח"כ
חזרנו ולא עשינו כלום ואז סתם שיעור היסטווריה......
פאקייייייינג למדנו ביום הראשוווווןןןןןןןן !!!
אין להם חיייםםםם?
אחרי הבצפר הלכנו למבנה של ז' שזה בכלל אל בבצפר הגדול ,
ואז ראינו את כל המורות השינות ובכינו וזה ..
אח"כ הלכנו לקניום כי ילדה אחת רצתה "למדוד חזייה"
חחחחח
היינו במתחם של האוכל מלאאאאא זמן .. ולא כזה אכלנו ת'אממת
*ביצענו דבררים מגונים* חחחחח
ואח"כ פגשתי מלאא חברים שלי מבצפר אחר ..
ואחרי חצי שעה כל האלא מהכיתה שלי הלכו אז הייית עם האחרים,
*שלא מהבצפר שלי*
והיההההההה שיאאאאאא הכייייייףףףףףףףף !
אלו השלוש מילים שמסכמות את היום הזה ..

X

סוורי על כל החפיררה הענקית הזו ..
פשו ממש נהנתי היום ;] 



נ.ב  כל היום הייתי עם סקיני ג'ינס והיה לי רווווווותח ברמוות XXXXXXP


נכתב על ידי , 1/9/2009 18:00  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMama Do. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Mama Do. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)