לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Bla bla bla (:



Avatarכינוי: 

בת: 31

ICQ: 347384487 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2009

פתחתי בלוג חדששששששששש!!


 

הבלוג הדבע הזה עושה בעיות ולא מאפשר להגיב..

אז פתחתי אחד חדש ^^

תהנוווו

 

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=663085

 

כבר מתגעגעת לפה :(

 

3>

נכתב על ידי , 15/10/2009 00:02  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Kiler חתימות . XD ב-15/10/2009 00:13
 



טרום פוסתמונות ענק? @#$%


 

אחיייייייייייייייייייי,

המחשב שלי הלך לעולמו

ת.נ.צ.ב.ה

אז עד שיקנו לי חדש אני מתנחלת על שלי אחי..\=

עשיתי עם סשה ואוקסנה בוק לפאנים על הגג של הבניין <פוסט הבא> ( :

 אז סתם לפני הכל..

 

השכנים שלי מפגינים פיגור בעזרת שימוש בחרוזים?

WTFFFF ?!



פה אני מפגינה את כשרונותיי האומנותיים בשיעור אנגלית הסופר משעמם..



והן? בקרוב שלי..D:



****

ולגבייך..

כנראה שרק לחכות..3/>

נכתב על ידי , 14/10/2009 22:44  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בראוניס ( : ב-19/10/2009 01:33
 



דברים שבלב,להגיד..?





דווקא עכשיו,די עלה לי המצב רוח משום מה..

אבל עדיין יש לי הרבה מה להגיד ולהוציא מהלב.

לפני חצי שעה הייתי בדאון רצח

ואם הייתי כותבת את זה אז..הכל היה הרבה יותר עם רגש

זה מעצבן איך הכל משתנה כמוך,אפילו המצב רוח שלי

 

זה ישמע כ"כ מוכר לרוב האנשים

אבל אין לי איך להגיד את זה בדרך אחרת

אני פשוט רוצה ללכת לישון ולהתעורר כשהכל יגמר ויעבור

או לקום ולגלות שהנה הגיע השקט שאחרי הסערה.

 

אף פעם לא נתתי לעצמי להרגיש ככה בדיוק בגלל הפחד

אבל כנראה שלא באמת לא נתתי לעצמי..אלא פשוט זה

אף פעם לא בא..כי כשזה בא אי אפשר לתת לזה לקרות או לא

זה פשוט משתלט עלייך.

 

לפעמים זה ניראה כ"כ קל ופשוט

אבל אז תמיד יהיה משהו שיעמוד באמצע הדרך ויפריע .

 

אני לא יודעת להגדיר בדיוק את מה שעובר לי בלב עכשיו

אבל מה שבטוח? זה לא קרה לי אף פעם

פתאום כל מיני משחקים של מסביב ועשיית רושם נראים לי

כ"כ מזוייפים שאין טעם בכלל,אלא דווקא הרצון שזה יהיה אמיתי יותר.

 

והכי מעצבן זה האגו שלי שהוא פשוט חלק ממני

והוא לא נותן לי לעשות את הצעד הראשון אלייך.

אני עדיין לא מבינה למה אני מחכה שיקרה

הרי יכול מאוד להיות שאתה קורא את זה עכשיו

ואתה אפילו לא יודע

שזה אתה.

 

 

 

 

 

 

 

 

3> ? 3/> ..?

נכתב על ידי , 9/10/2009 22:52  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של כעייעגכעג ב-14/10/2009 22:40
 



לדף הבא
דפים:  

37,039
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGal.B %!^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Gal.B %!^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)