לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיפורים בהמשכים



Avatarכינוי:  רגעים של אושר - סיפור בהמשכים

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2010    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2010

רגעים של אושר.


פרק 5

 

  "תגידי שאת עובדת." טוני הציע תירוץ נוסף לקאסי שישבה בראשה מונח בייאוש על ידיה. אלכס עמד לידם וחשב על תירוצים נוספים כשקאסי הנידה בראשה לשלילה ואמרה בקול נואש שורוניקה יודעת שהיא לא עובדת

בימי שבת.

"אז תגידי שאת חולה!" הציע אלכס בקול נרגש אף קאסי שוב הנידה בראשה ונאנחה. היא אמרה באותו הטון, "כפי שאני מכירה את ורוניקה היא תעשה לי ביקור חולים כל יום עד יום שבת..". טוני ואלכס נאנחו ומשכו בכתפיים כשהביטה בהם במבט שמבקש רעיונות נוספים.

 "אולי פשוט תלכי? שום דבר רע לא יקרה מזה.." אמר לבסוף אלכס כשקאסי הרימה אליו מבט מופתע.

"אולי תלך אתה לדייט עם אוון?" אמרה לו במהירות ואלכס השפיל את מבטו כשטוני הוסיף בשקט "וורוניקה!"

"טוב, כולנו מסכימים שזה דייט מהגיהינום, אבל אם את רוצה לצאת מזה את צריכה לחשוב על משהו מהר כי המאהב שלך מתקרב לפה." אמר אלכס במהירות כשהבחין באוון נכנס אל הפיצרייה.

 "קאסי, יקירתי! את לא מתרגשת? אנחנו יוצאים לדייט הראשון בעוד יומיים!" אמר אוון בקול נרגש והביט בה במבט המצפה לתגובה נרגשת דומה, אך קאסי הנהנה וחייכה חיוך קטן כשפתחה את פיה להגיב.

"אם לומר את האמת.. קאסי בדיוק עובדת ביום שבת הקרוב." אמר לפתע אלכס וקאסי הביטה בו המומה. אוון העביר את מבטו מקאסי אל אלכס במבט מרוגז ודרש הסבר.

"כן.." מיהר טוני לומר לאחר מספר רגעים וקאסי מיהרה להנהן, "אחת העובדות של יום שבת ביקשה שקאסי תחליף אותה כי היא לא מרגישה טוב.." אמר ואוון הסיט את מבטו המרוגז אל קאסי הסמוקה שישבה בצד.

 "אני באמת מצטערת." אמרה לאוון בקול מפייס וקמה מהכיסא. "אם כך אני מתאר לעצמי שהדייט מתבטל." אמר אוון בבוז וקאסי הנהנה במבוכה. "בסדר. אני אפגש איתך בהזדמנות אחרת." אמר ויצא מהפיצרייה.

 ברגע שיצא קאסי הסתובבה במהירות אל אלכס וטוני ושאלה בכעס, "ומה אני אעשה עכשיו כשורוניקה תדע מזה? היא הרי יודעת שזו לא המשמרת שלי ומינדי ושרון אף פעם לא מוכנות להפסיד את המשמרת של שבת!"

"קאסי, את ילדה תמימה כל כך!" אמר אלכס בחיוך והעביר את מבטו אל טוני שחייך חזרה, "ביום שבת בערב תגידי שבסוף הן הרגישו טוב ולא היו צריכות שתחליפי אותן. חוץ מזה, יש מסיבה קטנה במרתף של כריס, אז תגידי שאת לא יכולה לבוא כי צצו תוכניות פתאום." הסביר לה אלכס וחיוך עלה על פניה של קאסי. "אתה גאון בצורה הכי מעוותת שיש." אמרה בהקלה.

 

*

 

  ערב יום שבת הגיע וקאסי ודיאנה הלכו באיטיות על עבר ביתו של כריס.

"אני יכולה לשאול אותך משהו?" שאלה דיאנה בשקט וקאסי הנהנה אליה בהסכמה, "המצב רוח הירוד שלך בתקופה הזו הייתה בגלל אוון?" המשיכה דיאנה את שאלה וקאסי נאנחה.

"אני מתארת לעצמי שגם אוון הוא אחת מהסיבות לכך.." ענתה לבסוף ודיאנה נאנחה שוב, "זה קשור גם לג'ק?" הנחיתה לבסוף את השאלה וקאסי עצרה והביטה בה המומה. האם אני כל כך שקופה? – שאלה את עצמה בליבה ודיאנה עצרה והביטה בה.

 כן רצתה לצעוק. "לא." ענתה לה לאחר מספר שניות ודיאנה הביטה בה במבט שסימן לה שהיא יודעת שהיא משקרת.

 "את לא חייבת להסתיר את זה ממני. אני שמתי לב לזה, אבל ורוניקה לא, למזלך הרב!" אמרה דיאנה וקאסי התקרבה אליה באנחה, "בבקשה אל תספרי על זה לאף אחד. זו פשוט אי הבנה וזהו." אמרה קאסי ודיאנה הנהנה וחייכה, "סודך שמור איתי." אמרה.

"אבל אני חייבת לומר לך שאישית אני מציעה לך לשכוח ממנו, הוא לא בשבילך." אמרה דיאנה וקאסי הביטה בה במבט נעלב מעט.

 "למה את מתכוונת לא בשבילי?" שאלה אותו במהירות אך דיאנה מיהרה לשנות את הבעת פניה להבעה סלחנית ואמרה בקול מפייס, "את יודעת למה אני מתכוונת. הוא לא טוב בשבילך, הוא נראה מסוג הבחורים שמחליפים בחורות כמו גרביים.."

"את לא יודעת את זה.. חוץ מזה, הוא עם ורוניקה כבר יותר מחודש!" אמרה קאסי באנחה.

"ורוניקה מחליפה גברים כמו גרביים.. אני מניחה במין מצא את מינו בסיטואציה הזו." אמרה דיאנה וקאסי נחרה בבוז, "את בכלל לא מכירה אותו!" אמרה קאסי כשכעס עלה לקולה.

 "את גם לא מכירה אותו!" צעקה דיאנה ובמהירות הצטערה שצעקה ואמרה שזה נפלט לה. זה בסדר, אמרה קאסי ביובש והשתיים המשיכו ללכת, כששתיקה מעיקה ביניהן, עד שהגיעו אל הדלת למרתף ביתו של כריס ונכנסו אל המרתף.

 ריח חלש של אלכוהול עלה לאפה של קאסי והיא עיוותה את פניה מעט. היא הבחינה באלכס ששתה בלגימות גדולות מפחית הבירה שלו ולחשה באוזנה של דיאנה, "אני מתערבת איתך שבעוד חצי שעה הוא כבר לא יוכל לעמוד על הרגליים."

דיאנה הסתובבה אליה והנהנה באיטיות כשחיוך משועשע על פניה. ברגע שאלכס הסתובב והבחין בשתיים, הוא קם במהירות והתקרב אליהן כשידיו פרושות וחיוך גדול מרוח על שפתיו.

"רבע שעה." אמרה דיאנה לקאסי כשהתחמקו מחיבוקו של אלכס והלכו אל הספות הגדולות שעליהן ישבו כריס, טוני, ג'יין ועוד בחור שהבנות לא הכירו.

 "הוא כבר שיכור?" שאלה דיאנה כשהעבירה את מבטה אל אלכס שהגביר את המוזיקה ורקד לצליליה. "כן." ענה לה טוני ביובש ונשען על הספה. ג'יין וכריס קמו במהירות מהספה והלכו לקחת פחית בירה לכל אחד מהם והבחור הזר קם וניסה להרגיע את אלכס שהמשיך לצעוק ולרקוד בחיוך.

 קאסי עקבה אחריו לרגע במבטה והבחינה בכך שהוא דומה לאלכס. הוא היה גבוה כמוהו, אך שיערו היה כהה וארוך יותר ועיניו היו ירוקות בהירות לעומת עיניו הכהות של אלכס.

"זה אח של אלכס, מאט." אמר טוני שהבחין במבטה של קאסי וחייך אליה. היא הנהנה וחייכה חזרה.

"אז.. אוון התקשר אלייך או שעזב אותך במנוחה?" שאל בקול משועשע וקאסי חייכה ושלחה אליו מבט ציני, "הוא עזב אותי במנוחה אפילו שלא אמרתי דבר על משמרות מבוטלות." אמרה בחיוך.

 לפתע דיאנה התקרבה אל טוני וקאסי ושאלה בשקט, "אתם חושבים שכריס יודע לגבי ורוניקה?"

טוני וקאסי העבירו בינם מבטים תוהים והביטו בכריס שעמד לצידה של ג'יין וחייך כשהיא החלה לצחוק. כריס היה החבר הקודם של ורוניקה, הם היו יחד במשך שנתיים עד שנפרדו חודשיים לפני כן ולא אמרו לאף אחד את הסיבה, אך כולם ידעו מה הסיבה- ורוניקה.

 לבסוף קאסי הנידה בראשה ולחשה, "אני חושבת שאם הוא היה יודע עליה ועל ג'ק הוא לא היה כל כך שמח מזה."

טוני ודיאנה הנהנו בהסכמה והסיטו מכריס את מבטם כשקול גבוה ומוכר היה מאחוריהם.

"אז עושים מסיבה ולא מזמינים אותנו?" קראה ורוניקה וכולם השתתקו והסתובבו אליה. היא עמדה כשג'ק לצידה ומאחוריהם עמד אוון שנעץ מבט כועס בקאסי שקפאה במקומה והחווירה.

 


 

אני יודעת שהפרק קצר מהרגיל ואני שוב מצטערת על העיכובים(חוץ מזה, שוב לא ממש אהבתי את הפרק. אני נורא ביקורתית כלפי עצמי!).

למרות שהחופש התחיל, התקופה הזו החלה ברגל שמאל.

אני מקווה שהמשך החופש לא יהיה כמו התחלתו.

נכתב על ידי רגעים של אושר - סיפור בהמשכים , 28/6/2010 19:47  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

18,546
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרגעים של אושר - סיפור בהמשכים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רגעים של אושר - סיפור בהמשכים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)