לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אמנותיזם



Avatarכינוי:  Hercules

מין: נקבה

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2015

עדכון בדילאי של שנה


 

 

וואו, שנה שלמה.

שנה שעברה הייתי בי''ב ועבדתי על הפרוייקט באמנות שלי שאני עדיין שנוייה במחלוקת בקשר אליו.

הנושא של הפרוייקט היה בלאגן. אני לא ארחיב יותר מידי, אבל אולי אפשר איכשהו לראות בלאגן בתערובת של העבודות.

אז י''ב והפרוייקטים מאחוריי. להפתעתי קיבלתי מאה וזכיתי להיות בתערוכת מצטיינים במשכן לאמנויות באוניברסיטת חיפה, תאמת.. היה כיף.

השנה אני עושה שירות לאומי בבית ספר דמוקרטי ואני בעיקרון נמצאת בגן+כיתה א'. השנה נחשפתי לגודל העוצמה,התמימות,האהבה והקסם שיש לילדים. אני פשוט בשוק מאיך שילדים יכולים להעניק תחושה ממלאה ומספקת.

 

 

חלק מהפרוייקט של שנה שעברה

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

זה הפרוייקט שהוצג בתערוכת מצטיינים בחיפה. הוא נראה שונה, הוא יותר מסודר ובעיקר מתומצת.

 

 לא מזמן, בחודש פברואר, נכנסתי למחסן לחפש משהו ומצאתי את כל השאריות של הפרוייקט, אז התחלתי לעבוד עליהם מחדש.

 

 

 

ועוד משהו שלא הכי קשור- קעקוע חינה שהכנתי ;)

 

 

 

 

 

 

צנצנת נוטלה לשעבר שעברה יותר מידי. (בעקבות שימוש של מים ומכחולים צבועים)

 

 

 

 

נכתב על ידי Hercules , 14/3/2015 11:49  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: ציורים ואיורים , דברים שמצאתי באינטרנט , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHercules אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Hercules ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)