לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

האחות הגדולה-באיטליה!



Avatarכינוי:  ה-א-ח-ו-ת-ה-ג-ד-ו-ל-ה-באיטליה!





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2010    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2010

פותחת תחרות אחות גדולה (:


אין לי מה לעשות בבית,אז אני רוצה לפתוח האחות הגדולה.
מי שרוצ\ה (אותו דבר).
שירשם.
אני מכינה עיצוב עכשיו והאחות הגדולה היא:באיטליה!.
אז אני ממש אבל ממש ישמח עם תרשמו (:
אני עושה עכשיו שלט,אני יפרשם בבלוגים.
כולם יכולים להירשם (רק כמפורסמים).
לא צריך כפתור.
רק השם שלך,שם מפורסם וזהו (;
שם:
שם מפורסם:

וזהו...,
מקווה שירשמו.
(ולא רק בנות!,שיתפתחו פה מערכות יחסים!,חח).
אתם תטוסו למין בית גדול באיטליה.
התמונות יעלו *בהמשך*.
ח-נ-י-!-לב גדול-!~אוהבת!
נכתב על ידי ה-א-ח-ו-ת-ה-ג-ד-ו-ל-ה-באיטליה! , 24/9/2010 00:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שיחתנו (: (של דודה שלי ואני).


(בשיחה השמות לא מוזהים,ולא אמיתיים).

חוץ משלי )

 

5:29pmגילה

חניייי, נחשי מה קרה

5:31pmMe

מה

מאוד נישק אותך?

או שאת עם ניסים?

וואי השמות מבלבלים

5:32pmגילה

מאור נישק כבר ממזמן

5:32pmMe

עכשיו ניסים?

חחחחחחח

5:33pmגילה

אני כבר מאתמול לא ניכנסתי לפייסבוק ופיתאום היום ניכנסתי ואני רואה שמאור כתב בסטטוס שלו שהוא אוהב אותיי וגם הוא שינה תמונת פרופיל שלנו ביחד ואז גמאני שיניתי D:

5:33pmMe

חחחחח

איזה חמוד (:

5:33pmגילה

איזה מתווווקקק אני חולה עלייוו :-)

5:34pmMe

עם הייתי במקומו הייתי מנשק אותך כול שניה :D!

חחח

5:35pmגילה

חחח אוייי'ש איזה כיף לנשק אותוו

הוא טעיייםם

5:35pmMe

גילה

מי אצלך בבית?

כולל חברות

חח

5:36pmגילה

אני עדיין באשדוד

אצל מיכה

5:36pmMe

אה

הוא לידך?

5:36pmגילה

לאא אני פה ליד המבוגרות אבל זה בסדר הן לא יודעות ליקרוא חחח D:

5:36pmMe

חחח

יש ת'זאתי שהקיאה לך במיטה? XD

5:37pmגילה

ברור

5:37pmMe

חח

באלי בת מצווה!

5:37pmגילה

איזה צחוקים היא עושה את לא מבינה

5:37pmMe

חח

5:38pmגילה

כן היא מצחיקה רצחחחחח את לא מהינה

[מבינה *

5:38pmMe

תגידי משו שהיא אמרה

(מצחיק)

5:39pmגילה

טוב ישלנו דודה אחת שהיא שמה ל'ק ברגליים אז היא כזה מתחילה לרדת לה על הרגליים ואטי זה קרה ליפני כמה דקות איזה מצחיייקה היא את לא מבינה

5:39pmMe

כאילו היא דוגמנית רגליים!

חח

5:39pmגילה

חחחחחחחחח

5:40pmMe

כאילו,חח

5:40pmגילה

חחחח

5:41pmMe

אבא שלי קנה אתמול

כול מיני סרטים זוהרים

כדי לקשור לולב.

אז אתמול קישטנו את כול הבית בקישוטים

והייתה לנו סוכת בית XD

וואי את לא מבינה איזה משעמם היהה

5:42pmגילה

חחחחחחחחח חשבתי תגידי היה כיף רצח

5:42pmMe

אני שומעת לפעמיים שירים רוסיים =.=

5:42pmגילה

חחחחחחחח

5:42pmMe

תאמתי אני צריכה לקנות צבעי מים לאומנות

אנחנו צובעים ציור כול אחד לעצצמו ציור סוראליסטי

אני ציירת הכיתה

אני יבוא לכיתה שלך אני גם יהיה ציירת הכיתה :D

חח סתם סתם

הציורים שלי קאקא >:

5:45pmMe

כמה את כותבת ? :O

5:46pmגילה

פעם אחת סתם שירבטתי משהו מטומטם בכיתה וכל הכיתה היתנפלו עלי שאני יצייר להם איזה עמממווות

5:46pmMe

חחחח

גם לי ככה

אומרים לי

תציירי לי נשיקה!

ואיזה בן אחד ביקש לי לצייר נערה עם בגד ים

באמתתת1

5:46pmגילה

:-*

5:46pmMe

!!!!!

חחח

5:46pmגילה

הנה

5:46pmMe

מזה הסמיילי הלא כוסי הזה שמנסה להתחזות לכוסית?

5:47pmגילה

חחחחחחחחחחחח

5:47pmMe

כעשצלעשעינ

5:48pmגילה

שניצלללללל

5:48pmMe

חחחחחח

גם אני חשסבתי על שניייצל!

אדיררר

XDDD

5:49pmגילה

חחחחחחחחחחחח

5:50pmMe

:)

5:50pmגילה

שקשווקה

5:51pmMe

לא

אני חשבתי על חדר משלי

:D!

5:51pmגילה

טוווב?

5:52pmMe

כי אין לי חדרר

גילה

בואי ניפגש בים רוצשה

פחחח

כאילו נפגשד בים

5:53pmגילה

ואיך אני יבוא לים ?

5:53pmMe

יש באשדוד ים דה!

חחח סתם סתם

אמרתי את זה סתם יא כלעלגחכע

חח

5:53pmגילה

חחחח אני יודעעעת

- - - - - - - - - - - - - - - - - 

תגובות,בקשה?

נכתב על ידי ה-א-ח-ו-ת-ה-ג-ד-ו-ל-ה-באיטליה! , 23/9/2010 17:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





397

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לה-א-ח-ו-ת-ה-ג-ד-ו-ל-ה-באיטליה! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ה-א-ח-ו-ת-ה-ג-ד-ו-ל-ה-באיטליה! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)