לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הצד העמוק של האוקיינוס


תחייכו גם אם החיים לא כאלה יפים, החיוך יעשה אותם כאלה :)

Avatarכינוי:  Singing In The Rain :)

בת: 28





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2010

חשבתי שסיכמנו שאתה לא מופיע לי בחלומות יותר


"חשבתי שסיכמנו שאתה לא מופיע לי בחלומות יותר " . 
"באמת , מתי סיכמנו את זה? " 
"לא זוכרת , זה היה די מזמן " 
"ומה עשיתי ? בחלום, כלומר , "
"לא משהו מיוחד. היית פשוט מקסים כהרגלך " 
"ומה הבעיה פה ? "
"שביקשתי ממך יפה להפסיק לעשות את זה. להיות מקסים זאת אומרת " 


בוא נטוס לירח.
אתה ואני .
נהיה שם ביחד עם הילד שיושב על הקצה ונכיר את הזקן שמדליק את הכוכבים כל לילה. 
אולי הם אפילו ייתנו לנו להדליק אותם לאיזה יום , יומיים . 
אני אדליק את הכוכבים ואכבה את השמש , אמתח את הלילה ואהפוך אותו ליום שלך . 
הלילה הופך אותנו לאנשים אחרים, נותן לי הזדמנות להיות עוד קצת לידך .
לאהוב אותך עוד קצת , ולשנוא את עצמי על זה עוד טיפה . 


"חשבתי שסיכמנו." 
"שאני לא אופיע לך יותר בחלומות ?"
"לא רק. שפשוט תפסיק". 
"להפסיק מה בדיוק?"
"חשבתי שתבין כבר לבד"
"אז אני לא . להפסיק מה?"
"לגרום לי לאהוב אותך כל כך " 
"את עדיין חושבת עליי  ? "
"לא יודעת . נראה לי שכן . אבל לא כמו פעם "
"כשאהבת אותי יותר ? "
"כשלא שיקרתי לעצמי כל כך "


אתה רע לי . 
כשאני אשתכר בעוד יומיים , אולי שלושה, אולי אפילו חודש, אני אשלח לך הודעה . 
הודעת געגוע.
אתה תילחץ . 
אתה תהיה פיכח וחכם ממני כשתמחק אותה ויום אחרי אני כבר אשקר ואגיד לך שזה האלכוהול שכתב במקומי 
אני הרי כבר יודעת שאין טעם לכתוב את ההודעה הזאת , היא לא תעזור בכלום . 
בעוד יומיים, זה יהיה האלכוהול שיכתוב לך הודעה. 
זאת תהיה אני שתשתגע מגעגועים .


"הוא יוריד לי את הירח אם אני אבקש ממנו . "
"ולמה לא ביקשת ? "
" כי יש רק ירח אחד ואני רוצה שאתה תהיה זה שיוריד לי אותו ."

"זה הלילה הראשון שלא באת לבקר אותי, בחלום . "
"ביקשת ממני להפסיק, אז הפסקתי "
"לא חשבתי שבאמת תעשה את זה"
"למה?"
"כי המקום היחיד שאתה עדיין שלי זה בחלום "


עכשיו אני יודעת שאיבדתי אותך באמת.
נכתב על ידי Singing In The Rain :) , 4/8/2010 00:46  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSinging In The Rain :) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Singing In The Rain :) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)